Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Οι κρίσιμες διευκρινίσεις για την εφαρμογή του Ν 2643

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.
Ανακοινώθηκαν οι πίνακες μοριοδότησης, ΟΧΙ οι πίνακες τοποθέτησης

Τι έπεται βάσει του νόμου μέχρι τις οριστικές τοποθετήσεις



Απομένει ακόμα δρόμος μέχρι την τοποθέτηση σε θέση εργασίας. Ελπίζουμε ... σύντομος.

Προσοχή! Οι πίνακες που δημοσιοποιήθηκαν την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου από τις αρμόδιες για την εφαρμογή του Ν 2643/98 υπηρεσίες του ΟΑΕΔ (ΦΕΚ 220 Α’) είναι οι τελικοί πίνακες μοριοδότησης των υποψηφίων και όχι οι πίνακες οριστικών τοποθετήσεων.

Η αναγγελία της δημοσιοποίησης των πινάκων από το ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ ήταν σαφέστατη, πλην όμως αρκετοί υποψήφιοι ζήτησαν πρόσθετες διευκρινίσεις, κάποιοι άλλοι πρόσθετες πληροφορίες για το τι μέλλει γεννέσθαι. Βάσει των προβλεπόμενων από το νόμο, λοιπόν, έπονται τα εξής:

Οι αρμόδιες για την εφαρμογή του Ν2643/98 Πρωτοβάθμιες Επιτροπές, θα καταρτίσουν τους πίνακες οριστικών τοποθετήσεων. Η δημοσιοποίηση και αυτών των πινάκων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η δημοσιοποίηση των πινάκων μοριοδότησης. Το ακριβές “πότε” δεν έχει ανακοινωθεί, βάσει της εμπειρίας προηγούμενων εφαρμογών του νόμου δεν διακινδυνεύουμε καμμία πρόβλεψη. Θεωρητικά, η ανακοίνωση αναμένεται εντός των προσεχών εβδομάδων. 

Μετά την δημοσιοποίηση των πινάκων τοποθετήσεων των Πρωτοβαθμίων Επιτροπών, οι υποψήφιοι μπορούν να ασκήσουν προσφυγή (ενδικοφανής προσφυγή) μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα ημερών. Οι προσφυγές (παρ. 3 άρθρου 9 του Ν 2643/98, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.19 άρθρου 31 του Ν 2956/2001, ΦΕΚ 258 Α’/6-11-2001)) ασκούνται στην Δευτεροβάθμια Επιτροπή του Ν 2643/98, που εδρεύει στο υπουργείο εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης (Πειραιώς 40 , Τ.Κ. 101 82).

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι έπεται ακόμα δρόμος μέχρι τις οριστικές τοποθετήσεις των υποψηφίων του 2643/98.


Πηγή: Εφημερίδα "Ελευθεροτυπία"

2 σχόλια:

  1. είμαι και εγώ Α.Μ.Ε.Α.με κάποιο πρόβλημα όχι σωματικλης αναπηρίας αλλά κάτι ψυχολογικό.Έχω χαρτί εδώ και πολλά χρόνια και είναι καλή η κατάσταση μου μπορώ να εργαστώ,όμως που είναι οι προσλήψεις για αμεα πρέπει να τα υποστηρίζουν περισσότερο από άλλες ομάδες.ΤΟ μεγάλο παράπονο που έχω είναι ότι μόλις ακούσουν για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω δεν με υποστηρίζουν με βλέπουν αρνητικά, ενώ λαχταράω να δουλέψω γιατί είναι θέμα θέλησης και προσπάθειας να το ξεπεράσω τελείως.Και όλοι αυτοί το μόνο που κάνουν είναι να χειροτερεύουν την κατάσταση μου με την συμπεριφορά τους.Και είναι κάτι που μπορεί ο καθένας να το πάθει βιώνοντας δύσκολες καταστάσεις.Δυστυχώς στην ελλάδα που ζούμε και μεσον να βάλεις και εκείνο μόνο εκεί που θέλει βοηθάει.Θέλω να ρωτήσω τώρα αν δουλέψω χωρίς να φαίνεται ότι είμαι αμεα χάνω κάποια δικαιώματα?Και αν μπορώ να βγω σε κάποια σύνταξη με ένσημα που είναι και απο δουλειά σαν αμεα και χωρίς αμέα.και πόσα πρέπει να έχω.βεβαια η ηλικία μου είναι ακόμα 38.γνωρίζω την ανεργία που υπάρχει και είναι πολλή δύσκολα να βρεις δουλειά όμως έλεος και για μας που προσπαθούμε με νύχια και με δόντια να ξεπεράσουμε τα προβλήματα μας.είμαι πολλή πικραμένη και αγανακτισμένη απο πολλά.μπορείται να μου πείτε αν μπορείται τη θα γίνει με εμάς.πότε θα βγει καμιά προκήρηξη και πως θα γίνεται η μοριοδότηση.Υ.Φ έχω και γονείς με αναπηρία είμαι στο ενοίκιο και κανείς δεν βοηθάει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.και συγνώμη για το μεγάλο κείμενο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ανώνυμος

    α) δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο δικαίωμα που χάνεις αν εργαστείς και δεν πεις στα αφεντικά σου ότι είσαι αμεα. Εσύ ίσως όμως μετά δεν μπορείς να τα επικαλεστείς τα προβλήματά σου για την εργασία που θα κάνεις.
    β) τα κριτήρια για της συντάξεις είτε γήρατος είτε αναπηρίας είναι ανάλογα με το είδος εργασίας και τα ηλικιακά κριτήρια όπως και των ενσήμων. Βλέπε εδώ για τις αναπηρικές δες στις συντάξεις

    Υ.Γ. το ερώτημα μπήκε σε όχι τόσο σχετικό άρθρο αλλά δεν πειράζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.