Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Στέλεχος τράπεζας έγινε… αφέντρα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η 46χρονη Ολλανδέζα με τη διπλή, μυστική ζωή.

Κορυφαίο στέλεχος τράπεζας που εργαζόταν στην Κεντρική Τράπεζα της Ολλανδίας απολύθηκε όταν αποκαλύφθηκε η μυστική διπλή ζωή της ως Ναζί αφέντρα...

Η 46χρονη παρτ τάιμ ιερόδουλη (όπως χαρακτηριστικά γράφουν γι αυτή τα διεθνή μέσα), ήταν υπεύθυνη για τη ρύθμιση του κλάδου των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στην Ολλανδία για οκτώ χρόνια. Εντούτοις, τα τελευταία έξι χρόνια, η γυναίκα που έγινε γνωστή μόνο με το «επαγγελματικό» της όνομα Conchita van der Waal, προσέφερε μια σειρά από ροζ υπηρεσίες έναντι 450 ευρώ την ώρα, ικανοποιώντας ορέξεις που ήταν «όσο πιο άγριες, τόσο καλύτερα».

Τα ανώτατα στελέχη της τράπεζας, απέλυσαν την υπάλληλό τους, όταν η διπλή της ζωή έφτασε στα... αυτιά τους. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, μετά την απόλυσή της τέθηκε εκτός, προσέφερε και πληροφορίες για τη πρωινή ζωή της.

Σε μια από τις φωτογραφίες μάλιστα, η van der Waal ποζάρει με στολή Ναζί. «Έχω μια ενδιαφέρουσα καριέρα στον διεθνή χρηματοοικονομικό τομέα. Χάρη στη δουλειά μου, ταξιδεύω σε πολλά μέρη (κυρίως δυτική Ευρώπη και Αμερική… Επιχειρηματικές συναντήσεις, κομψά κοστούμια, δαντελένια καλσόν, ζαρτιέρες, γόβες στιλέτο. Εάν οι συνάδελφοί μου, οι πελάτες ή το αφεντικό μου ήξεραν ότι το βράδυ απολαμβάνω το χόμπι μου ως ιερόδουλη…», γράφει στη σελίδα της.








Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.