Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Η γυναίκα που νίκησε μια από τις σπανιότερες μορφές καρκίνου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Και επιλέχθηκε για να μεταφέρει την Ολυμπιακή φλόγα στη πόλη της.

Μια Βρετανίδα αεροσυνοδός, η οποία πάσχει από μια εξαιρετικά σπάνια μορφή καρκίνου που ενδέχεται να την αφήσει παράλυτη για το υπόλοιπο της ζωής της, θα τρέξει αύριο στη πόλη της κρατώντας την Ολυμπιακή φλόγα.

Η 37χρονη Bally Taylor, υπέφερε από ισχυρούς πόνους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της και οι γιατροί ανακάλυψαν ότι οι πόνοι οφείλονταν σε μια εξαιρετικά σπάνια μορφή καρκίνου του πλακούντα, ο οποίος θα μπορούσε να την αφήσει παράλυτη. Η συγκεκριμένη μορφή καρκίνου είναι τόσο σπάνια, που μόνο άλλες έξι γυναίκες έχουν διαγνωστεί σε ολόκληρο το κόσμο.

Ωστόσο, οι γιατροί διαπίστωσαν ότι ο καρκίνος της 37χρονης βρίσκεται σε ύφεση, επιτρέποντας της να μεταφέρει την Ολυμπιακή δάδα στη πόλη Ντανφερμλάιν, της Σκωτίας.

Η μάχη της με τον καρκίνο ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, στη κόρη της Αμάρα, σήμερα τεσσάρων ετών, όταν άρχισε να παρουσιάζει ισχυρούς πόνους στη πλάτη της.

«Ο πόνος ήταν απερίγραπτος. Έκλαιγα συνέχεια και η κατάσταση ήταν αφόρητη. Επειδή ήμουν τριών μηνών έγκυος δεν ήθελα να παίρνω παυσίπονα, παρά μόνο παρακεταμόλη. Οι γιατροί πίστευαν αρχικά ότι πόνος προερχόταν από τη πίεση που ασκούσε το μωρό σε ένα νεύρο της πλάτης μου. Πίστευα ότι μετά τη γέννα, ο πόνος θα περνούσε», δήλωσε η Taylor.

«Όταν ήμουν επτά μηνών έγκυος, οι πόνοι είχαν γίνει τόσο αφόρητοι που δεν μπορούσα να περπατήσω πλέον. Πήγα με τον άνδρα μου στο νοσοκομείο και οι γιατροί μας είπαν ότι έπρεπε αμέσως να γεννήσω με καισαρική τομή. Τους άκουσα να λένε πως προτεραιότητα τους ήταν να διατηρήσουν εμένα στη ζωή και όχι το μωρό μου. Έπαθα σοκ και έκτοτε δεν θυμάμαι πολλά», συνεχίζει.

Μετά τη γέννα, η Bally έπεσε σε κώμα για τρεις ημέρες και όταν ξύπνησε είδε για πρώτη φορά τη κόρη της, Αμάρα, η οποία αν και ζύγιζε μόλις ένα κιλό και 300 γραμμάρια, ήταν απόλυτα υγιής.

Ύστερα από εκτεταμένες εξετάσεις, οι γιατροί διαπίστωσαν ότι η γυναίκα πάσχει από χοριοκαρκίνωμα του πλακούντα, μια σπάνια μορφή καρκίνου που αναπτύσσεται μέσα στη μήτρα.

Το συγκεκριμένο είδος καρκίνου επηρεάζει μία στις 40.000 γυναίκες και συνήθως αναπτύσσεται μετά από αποτυχημένες εγκυμοσύνες. Ωστόσο, η κατάσταση της Taylor αποδείχθηκε ακόμα πιο σπάνια, καθώς εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της.

Ο καρκίνος εξαπλώθηκε και στους πνεύμονες της και αναπτύχθηκε ένας όγκος γύρω από τη σπονδυλική της στήλη, ο οποίος προκάλεσε και τους ισχυρούς πόνους στη πλάτη της. Οι γιατροί της είπαν ότι έπρεπε να υποβληθεί σε εγχείρηση αφαίρεσης του όγκου, με το κίνδυνο όμως να μην περπατήσει ποτέ ξανά.

«Είχα μόλις ξυπνήσει από το κώμα, είδα το παιδί μου για πρώτη φορά και αμέσως έμαθα ότι έπρεπε να υποβληθώ σε μια εγχείρηση, η οποία θα με έσωνε μεν, αλλά θα με άφηνε παράλυτη για το υπόλοιπο της ζωής μου. Όλη μου η ζωή ανατράπηκε αμέσως», συνεχίζει η 37χρονη.

Η εγχείρηση έλαβε χώρα σε νοσοκομείο του Μάντσεστερ και ύστερα από δύο χρόνια χημειοθεραπείας και ακτινοθεραπείας, η Taylor μπόρεσε να περπατήσει ξανά και έμαθε ότι ο καρκίνος βρισκόταν πλέον σε ύφεση.

«Ήμουν αποφασισμένη να μην τα παρατήσω, πάλεψα σκληρά και έμαθα να τα κάνω όλα από την αρχή για να μπορέσω να μεγαλώσω το παιδί μου. Έμαθα ξανά να κουνώ τα πόδια μου, να στέκομαι όρθια και να περπατώ. Η δύναμη μου ήταν η αγάπη μου για το παιδί και τον άνδρα μου», συνεχίζει.

Η Bally εργάζεται και πάλι ως αεροσυνοδός και επιλέχθηκε να μεταφέρει την Ολυμπιακή φλόγα στη πόλη της. «Αν κάποιος παλεύει με μια παρόμοια κατάσταση, όταν με δείτε να κρατώ τη δάδα, ελπίζω να σας εμπνεύσω να μην εγκαταλείψετε ποτέ τη μάχη σας», δήλωσε καταληκτικά.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.