Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Ψάχνουν δότες σπέρματος στο ίντερνετ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Δε μπορούν να περιμένουν για πάντα τον… «κύριο Τέλειο».

Περιμένουν αρκετά χρόνια για τον κατάλληλο, αλλά αυτός δεν έρχεται. Ο αριθμός των γυναικών που καταφεύγουν στη λύση του δότη σπέρματος μέσω ίντερνετ ολοένα και αυξάνεται καθώς η ιδέα για τον άντρα των ονείρων τους όλο και απομακρύνεται!

Δεκάδες γυναίκες πριν καλά κλείσουν τα 20 τους χρόνια επισκέπτονται ιστοσελίδες όπως η babydonor.com και η co-parent-search.com για να βρουν τον πατέρα των παιδιών τους!

Κάποιες από αυτές, μάλιστα, στην ηλικία των 18 ή 19 δηλώνουν ότι είναι μπερδεμένες από τις σχέσεις τους με τους άντρες και έχουν πάρει την απόφαση να αποκτήσουν μόνες τους παιδιά!

Όπως αναφέρουν οι «The Sunday Times» γυναίκες κάτω των 25 αποτελούν το 25% αυτών που εγγράφονται σε τέτοια site, όπου ανεβάζουν τις φωτογραφίες και άλλα προσωπικά τους στοιχεία, στην προσπάθειά τους να γίνουν αρεστές σε κάποιον πιθανό δότη, ο οποίος θα έρθει σε επαφή μαζί τους.

Μια 20χρονη είπε τα εξής: «Από τότε που με θυμάμαι ήθελα να αποκτήσω δικά μου παιδιά. Έχω χάσει ήδη ένα παιδί από τη σχέση που είχα με τον πρώην μου. Αμέσως μετά από αυτό το γεγονός χωρίσαμε γιατί ήμουν πολύ στεναχωρημένη για να συνεχίσουμε. Από τότε όμως κατάλαβα ότι ήμουν έτοιμη να γίνω μητέρα. Είμαι ανεξάρτητη οικονομικά, έχω δουλειά με ευέλικτο ωράριο, έχω ένα σπίτι και υποθήκη. Ξέρω ότι θα μπορούσα να προσφέρω πολύ αγάπη και ασφάλεια σε ένα παιδί και δε βλέπω το λόγο γιατί να περιμένω».

Σύμφωνα με την Christina Hughes, καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο του Warwick, το να αποκτήσει κανείς ένα παιδί δεν έχει να κάνει με τον κατάλληλο σύντροφο ή με το γεγονός ότι δύο άνθρωποι ερωτεύονται. «Τώρα οι γυναίκες περιμένουν τη στιγμή που θεωρούν σωστή για να αποκτήσουν παιδιά» λέει η ίδια.

Όπως αποδεικνύουν έρευνες το ποσοστό των ανθρώπων κάτω των 25 που απευθύνονται σε κλινικές γονιμότητας είναι μόλις 1-2%, αλλά ο αριθμός εκείνων που απευθύνονται σε άλλες εναλλακτικές (ίντερνετ) είναι πολύ μεγαλύτερος. Αυτό ίσως να οφείλεται και στο γεγονός ότι το κόστος μιας θεραπείας γονιμότητας είναι συνήθως αρκετά μεγάλο.

Ωστόσο οι κίνδυνοι είναι πολύ μεγαλύτεροι στην ανεξέλεγκτη «αγορά» του ίντερνετ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.