Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

«Υπήρχε εξεταστικοκεντρικό εκπαιδευτικό σύστημα»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ομιλία Κουράκη για τη σχολική διαρροή στην Επιτροπή Ισότητας, Νεολαίας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στη Βουλή.

Τη σημασία του φαινομένου της διαρροής μαθητών από τα σχολεία, αλλά και τη διάθεση του υπουργείου Παιδείας να συνδράμει στη μείωση του αριθμού των μαθητών που σταματούν το σχολείο αναφέρθηκε στην ομιλία του ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Τάσος Κουράκης, κατά τη διάρκεια της σχετικής συζήτησης στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Ισότητας, Νεολαίας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, στη Βουλή.

Ο κ. Κουράκης, αναφέρθηκε στα αίτια που οδηγούν στην πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου σήμερα και, εκτός από εκείνα που προέρχονται από τις επιπτώσεις της κρίσης, υπογράμμισε το ρόλο που έχει παίξει στην επιδείνωση του φαινομένου της μαθητικής διαρροής η αύξηση της σχολικής αποτυχίας, η οποία έχει προκληθεί από τις συνεχείς αλλαγές στην Παιδεία. Ιδιαίτερα, ο αναπληρωτής υπουργός κατέκρινε το «εξεταστικοκεντρικό» εκπαιδευτικό σύστημα που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και την δρομολογούμενη από τις προηγούμενες κυβερνήσεις «πολιτική διάλυσης» της τεχνικής εκπαίδευσης και επεσήμανε ότι στόχος του υπουργείου είναι «ένα σχολείο για όλους», αλλά και η «ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου» όλων των πολιτών της χώρας.

Εξάλλου, ο κ. Κουράκης σημείωσε ότι είναι άμεσοι και ρεαλιστικοί οι στόχοι μείωσης του αριθμού των μαθητών που σταματούν το σχολείο, καθώς το υπουργείο προχωρά σε παρεμβάσεις και τομές σε θεσμικό επίπεδο, όπως είναι η αναστολή των συγχωνεύσεων ή της υποβάθμισης των σχολικών μονάδων, η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, η πραγματοποίηση ενδοσχολικών εξετάσεων και στις τρεις τάξεις του λυκείου, αλλά και η βελτίωση του εξεταστικού συστήματος με τη διεύρυνση των επιλογών που έχουν οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

«Θέλουμε όλους τους πολίτες μορφωμένους, ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός και πρόσθεσε ότι είναι βασικότατο σημείο η επιδίωξη αποφοίτησης από το λύκειο.

Καταλήγοντας, στην ομιλία του ο κ. Κουράκης ανέφερε ότι στόχος είναι «να μετριάσουμε το εξεταστικοκεντρικό χαρακτήρα» του εκπαιδευτικού συστήματος καθώς επίσης και «ο εκδημοκρατισμός της εκπαιδευτικής λειτουργίας, με βασικό το ρόλο του εκπαιδευτικού».


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.