Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Μικρή σε ύψος, μεγάλη σε... όνειρα!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Η Jyoti Amge θα ήθελε να είναι ανεξάρτητη
.
Με ζωντανή κούκλα μοιάζει η Ινδή Jyoti Amge, η πιο κοντή γυναίκα στον κόσμο. Το βάρος της μόλις ξεπερνά τα έξι κιλά και το ύψος της φτάνει τα 62,8 εκατοστά. Η 18χρονη μπορεί να είναι μικρή σε… μέγεθος, αλλά σίγουρα δεν έχει μικρά όνειρα ή μικρή αυτοπεποίθηση, ατενίζοντας, αντίθετα, το μέλλον με το πλατύ της χαμόγελο.

Η Jyoti πάσχει από μία μορφή νανισμού που λέγεται αχονδροπλασία και δεν πρόκειται να ψηλώσει άλλο. Απέσπασε το ρεκόρ Γκίνες από την Αμερικανίδα Bridgette Jordan, που είναι λίγο ψηλότερη, όταν έκλεισε τα 18, το Δεκέμβριο.

Για να το γιορτάσει η Jyoti, ικανοποίησε ένα όνειρο ζωής και ταξίδεψε στο Λονδίνο με την εφημερίδα «Sun», εν όψει της έκδοσης του Βιβλίου με τα ρεκόρ Γκίνες του 2012.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι η πιο κοντή γυναίκα στον κόσμο. Το ρεκόρ με έκανε να νιώθω καλύτερα για τον εαυτό μου. Νιώθω αγαπητή, ιδιαίτερη και σημαντική. Ήταν πάντα όνειρό μου να έρθω στο Λονδίνο, να δω την Tower Bridge, το London Eye και το μουσείο της Madame Tussauds», δήλωσε.

Δεν λείπουν οι άνθρωποι που την κοιτούν επίμονα, τη φωτογραφίζουν ή τη δείχνουν, αλλά η Jyoti αρχίζει να το συνηθίζει.

«Στην Ινδία όταν κυκλοφορώ μισώ το συναίσθημα του πλήθους που με κοιτά με γουρλωμένα μάτια. Νιώθω άβολα. Μερικές φορές καλύπτω το φόρεμά μου με το μαντίλι μου για να μην με αναγνωρίζει ο κόσμος. Είμαι περήφανη που είμαι κοντή. Έχω τις ίδιες σκέψεις και τα ίδια όνειρα με σας. Θα ήθελα να είμαι ηθοποιός του Χόλιγουντ και να κερδίσω το Όσκαρ. Η μόνη διαφορά μου είναι το ύψος μου… », λέει.

Η Jyoti μοιάζει σαν μικροσκοπική σταρ του Bollywood. Όλα τα ρούχα και τα κοσμήματά της φτιάχνονται ειδικά για εκείνη.

«Το χειρότερο με το ύψος μου είναι πως πάντα στηρίζομαι σε κάποιον, δεν μπορώ να πάω πουθενά μόνη μου, είμαι πάντα εξαρτημένη», εξηγεί.

Δείτε τις φωτογραφίες













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.