Τη δική τους απάντηση έδωσαν η «Νέα Οδός» και η «Κεντρική Οδός» στην έκθεση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για τα 40 επικίνδυνα σημεία της Εθνικής Οδού Αθηνών–Λαμίας, που αποκάλυψε η Realnews. Η έκθεση συντάχθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία της Περιφέρειας με εντολή του Περιφερειάρχη Κώστα Μπακογιάννη και με αφορμή την αιματηρή καραμπόλα στο Σχηματάρι. Σε επιστολή της προς τον Περιφερειάρχη η παραχωρησιούχος αναφέρει: «Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι εκ των 40 παρατηρήσεων οι 10 δεν αφορούν σε τμήματα ευθύνης μας, οι 5 εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Δημοσίου, οι 12 αφορούν σε θέματα εφαρμογής μελετών χωρίς να αποτελούν προβληματικά σημεία, οι δε υπόλοιπες 13 αποτελούν μέρος του συνολικού προγράμματος εργασιών συντήρησης που ήδη υλοποιούμε».
Παράλληλα επισημαίνει ότι έχουν γίνει από την πλευρά της κινήσεις για να κλείσουν οι προβληματικές συνδέσεις με πρατήρια υγρών καυσίμων κατά μήκος της εθνικής οδού. «Η Νέα Οδός, έχει εξ αρχής εντοπίσει την επικινδυνότητα των συνδέσεων των πρατηρίων υγρών καυσίμων που λειτουργούν και στα 2 ρεύματα κυκλοφορίας στο 95+500 χλμ. με τον κύριο οδικό άξονα και έχει προβεί εδώ και χρόνια σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, με στόχο το κλείσιμο αυτών των συνδέσεων και τη διασφάλιση των χρηστών. Παρότι, σύμφωνα με απόφαση του ΣτΕ του 2008(!) (1086/2008) οι συνδέσεις αυτές έχουν κριθεί παράνομες, η εταιρεία μας έχει υποχρεωθεί σύμφωνα με σχετική προσωρινή διαταγή του Μονομελούς Πρωτ. Θήβας, να απέχει από οποιαδήποτε ενέργεια κλεισίματός τους και συνεπώς προστασίας των χρηστών, μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης. Σε αυτό το σημείο, οφείλουμε να καλέσουμε την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, να απαντήσει στις σχετικές μας αιτήσεις (25-11-2014 και 13-01-2015 ) και να προβεί, όπως οφείλει, σε ανάκληση των αδειών λειτουργίας που προβλέπουν την απευθείας σύνδεση των εν λόγω πρατηρίων και χώρων εστίασης με τον αυτοκινητόδρομο. Πλέον έχει στα χέρια της και τα σχόλια της αυτοψίας που η ίδια παρήγγειλε». Η Νέα Οδός αναφέρει επίσης ότι το διάστημα που έχει αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία των συγκεκριμένων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ, οι δείκτες ατυχημάτων και δυστυχημάτων έχουν μειωθεί κατά 62,60%, ενώ έχουν ήδη διατεθεί περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ για κατασκευαστικές εργασίες.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.