Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Αναστολή της απόφασης για τη μελέτη στο πρωινό πρόγραμμα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Βιαστική και πρόχειρη η εφαρμογή της.

Λίγες πριν τις εκλογές ήρθε στη δημοσιότητα Υπουργική Απόφαση για την εφαρμογή της μελέτης στο πρωινό πρόγραμμα, όπως είχε γράψει το newsbeast.gr. Σε δελτίο τύπου που είχε εκδώσει το υπουργείο τονίζονταν ότι «η απόφαση αυτή ήρθε ύστερα από εισήγηση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Α. Λοβέρδου και συζήτηση στην ολομέλεια του ΣΠΔΕ του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας.

Πολλοί ήταν αυτοί που έκαναν λόγο για βιαστική κίνηση του τότε υπουργού ενώ σχολιάστηκε αρνητικά ο χαρακτηρισμός «πιλοτική» αφού δεν αφορούσε έναν μικρό αριθμό σχολείων αλλά το σύνολο των σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα που ανέρχονται σε 1.347!

Η εφαρμογή της μελέτης στα μαθήματα Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικά με τη διάθεση είτε μέρους της διδακτικής ώρας είτε ολόκληρης της διδακτικής ώρας ημερησίως και μέχρι 5 ώρες την εβδομάδα συνολικά έρχονταν σε αντίθεση και με τα ευρήματα έρευνας του ΙΕΠ σύμφωνα με τα οποία δεν επαρκεί ο χρόνος διδασκαλίας σε μαθήματα που ωστόσο θα «έχαναν» διδακτικό χρόνο για τη μελέτη - εμπέδωση.





    ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ
    ΜΑΘΗΜΑ
    ΠΟΣΟΣΤΟ
    ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΛΕΤΗΣ
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε
    87,37%
    ΝΑΙ
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β
    77,19%
    ΝΑΙ
    ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ
    72,28%
    ΟΧΙ
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤ
    60,35%
    ΝΑΙ
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ
    60,35%
    ΝΑΙ
    ΦΥΣΙΚΑ Ε
    55,09%
    ΝΑΙ
    ΦΥΣΙΚΑ ΣΤ
    50,53%
    ΝΑΙ
    ΓΛΩΣΣΑ Ε
    50,53%
    ΝΑΙ
    ΙΣΤΟΡΙΑ Ε
    50,53%
    ΟΧΙ

Η απόφαση θα εφαρμοζόταν από τις 2 Μαρτίου μέχρι και τη λήξη των μαθημάτων. Όπως αποκάλυψε, στο newsbeast.gr, υψηλόβαθμο στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας η προεκλογική απόφαση του κ. Λοβέρδου θα ανασταλεί.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονταν στο ΦΕΚ θα εφαρμοζόταν πιλοτικά στα μαθήματα Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικά στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Υποχρεωτικής Πρωινής Ζώνης των 35 ωρών των Δημοτικών Σχολείων που εφαρμόζουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) με την κατά τη δυνατή ολοκλήρωση στο σχολείο των εργασιών ώστε να απαλλάσσονται οι μαθητές από τις «κατ’ οίκον» εργασίες.

Σκοπός της ρύθμισης ήταν η ενίσχυση της αντισταθμιστικής λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου με ΕΑΕΠ και η αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και σχολικής διαρροής.

Η μελέτη και εμπέδωση θα είχε εφαρμογή στις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ στα μαθήματα Γλώσσα, Μαθηματικά και στις τάξεις Ε΄, ΣΤ΄ και στο μάθημα της Φυσικής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.