Το Blog των AμεA (Ατόμων με Αναπηρία) - Αναπηρία - Δικαιώματα, Παροχές, Ενημέρωση και Πληροφορίες για τα Άτομα με Αναπηρία... και όχι μόνο. Ανάπηροι αλλά ίσοι - Disabled but Equal
Η ιατροδικαστική έρευνα για τον Γιακουμάκη - Η λάμα και η μοιραία πληγή
Το μοιραίο κόψιμο στο δεξί καρπό του Βαγγέλη Γιακουμάκη ταιριάζει με τις διαστάσεις της λάμας του αναδιπλούμενου σουγιά που βρέθηκε δίπλα του, όπως αναφέρουν πηγές της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Ιωαννίνων και υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ.
Στην ιατροδικαστική έκθεση καταγράφεται εύρημα και δεύτερης μικρότερης αμυχής, "δοκιμαστικής" όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, σε κοντινό σημείο από το μοιραίο βαθύ πλήγμα, δείγμα της ενστικτώδους αντίδρασης επιβίωσης του ατόμου.
Αυτή η διαπίστωση, σύμφωνα με αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. αναδεικνύει με δυσάρεστο τρόπο την αποφασιστικότητα του 20χρονου σπουδαστή να προβεί στο απονενοημένο διάβημά του, παρά την πρώτη αποτυχημένη προσπάθειά του.
Ο Βαγγέλης Γιακουμάκης, σύμφωνα με τα ιατροδικαστικά ευρήματα, έχασε τη ζωή του το πολύ μέσα σε 5 λεπτά, από την ακατάσχετη αιμμοραγία που προκάλεσε το κόψιμο της φλέβας του, ενώ δεν αποκλείεται να περπάτησε λίγα μέτρα μέχρι να πέσει αιμόφυρτος στο έδαφος.
(Πατήστε επάνω στο δημοσίευμα για μεγαλύτερη ανάλυση):
--------------------
"Κάποιοι έβλεπαν τον Βαγγέλη ψηλά και ήθελαν να τον κατεβάσουν"
Ο Νίκος Δαβρής ήταν ο σπουδαστής που μίλησε επώνυμα για τα "βασανιστήρια" που περνούσε ο Βαγγέλης Γιακουμάκης στη Γαλακτομική σχολή Ιωαννίνων.
O πρώην σπουδαστής συγκεκριμένα είχε μίλησει στον διευθυντή και τον είχε ενημερώσει για τις δύσκολες στιγμές που περνούσε ο Βαγγέλης Γιακουμάκης.
"Κάποιοι τον Βαγγέλη τον έβλεπαν ψηλά και ήθελαν να τον κατεβάσουν" τόνισε ο Νίκος Δαβρής που γνώριζε τον Βαγγέλη Γιακουμάκη.
O πρώην σπουδαστής ζει και εργάζεται στη Βραζιλία και επισκέφθηκε τη χώρα μας για να καταθέσει για όσα γνωρίζει για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη.
Δείτε το βίντεο με μαρτυρίες. Αν θέλεις να κάνεις «βρώμικα» πράγματα, αλλά ταυτόχρονο να παραμείνεις καθαρός, τότε δοκίμασε το σεξ στο ντους. Είναι μάλλον η καλύτερη λύση για εσένα, αλλά για τους περισσότερους ακούγεται καλό στη θεωρία, αλλά στην πράξη είναι μάλλον εξουθενωτικό. Όπως σημειώνει πολύ εύστοχα και το Elite Daily, «προσπάθησε» να έχεις οργασμό, με σαπουνάδες στα μάτια σου…». Το πόρταλ, ζήτησε τη γνώμη μερικών νεαρών για το καυτό αυτό θέμα, στο πλαίσιο της σειράς «Generation whY». Με χιουμοριστική διάθεση, η συγκεκριμένη σειρά φιλοξενεί σύγχρονα θέματα, αναλύει τις τρέχουσες τάσεις και δραστηριότητες πάντα με μια δόση χιούμορ. «Δεν ξέρω κάποιον που να μην έχει κάνει σεξ στο μπάνιο», λέει η εντυπωσιακή μελαχρινή. «Έχω κάνει σεξ στο μπάνιο και είναι αλλόκοτο», σημειώνει ο δεύτερος. Δείτε μερικές ακόμα ατάκες-και βγάλτε τα συμπεράσματά σας: «Μερικές φορές μου αρέσει, μερικές φορές το μισώ. Εξαρτάται με ποιον εισαι». «Μου αρέσει: είναι σεξ… Αρχικά πρέπει να είσαι πολύ καθαρός, έχει και τα καλά του: πλένεις το στήθος…». «Κατηγορώ την βιομηχανία του πορνό. Σου δίνουν τις πιο εξωπραγματικές προσδοκίες». «Το χειρότερο με το σεξ στο ντους, είναι ότι βάζεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο. Μπορεί να πέσεις και να χτυπήσεις το κεφάλι σου». «Το σεξ είναι κουραστικό. Μου λέτε ότι πρέπει να στέκομαι και να προσπαθώ να μη πνιγώ; Όχι ευχαριστώ». «Ο χώρος είναι μικρός, με δυσκολία μπορείς να σκύψεις. Είναι πιο εύκολο για έναν άντρα». «Ο χώρος είναι περιορισμένος. Δεν έχεις την ελευθερία να κάνεις πράγματα, όπως το 69. Μη κάνεις ακροβατικά… μπορεί να καταλήξεις με διάσειση». Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Εξαγγελίες του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, Γιάννη Τσιρώνη. Για επανεξέταση του χωροταξικού σχεδιασμού έκανε λόγο ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Γιάννης Τσιρώνης, σε συνέντευξη Τύπου, ενόψει των εγκαινίων, στο Μουσείο της Ακρόπολης, της έκθεσης «Tοπία Τουρισμού: Ανακατασκευάζοντας την Ελλάδα- Tourism Landscapes: Remaking Greece», η οποία αποτέλεσε την ελληνική συμμετοχή στη 14η Biennale Αρχιτεκτονικής της Βενετίας 2014.
«Στους πρώτους μήνες της θητείας μας θα γίνουν κάποιες άμεσες και επείγουσες τροποποιήσεις, ώστε να σταματήσουν κάποια πράγματα που μπορεί να δημιουργήσουν τετελεσμένα και μετά θα μελετήσουμε ριζικές αναθεωρήσεις» τόνισε ο κ. Τσιρώνης αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «το άμεσο είναι, προφανώς, κάποιες τροπολογίες και δεν μιλάω μόνο για τον τουρισμό, αλλά γενικά».
Ωστόσο, ο κ. Τσιρώνης ξεκαθάρισε ότι δεν τοποθετείται οριζόντια για όλες τις περιπτώσεις, γιατί «προφανώς, κάποιο από τα σχήματα μπορεί να είναι επιτυχημένο». «Η λογική μας δεν είναι να αρχίσουμε να γκρεμίζουμε ό,τι παραλάβαμε, όπως έκαναν άλλοι υπουργοί, αν και αυτό μπορεί να ενοχλήσει αυτούς που τα περιμένουν όλα από την πρώτη μέρα» σημείωσε.
Όσον αφορά την επόμενη Biennale, σύμφωνα με τον κ. Τσιρώνη, θα πρέπει να υπάρξει ενασχόληση με τους ορεινούς οικισμούς της χώρας.
Για τη διοργάνωση της έκθεσης, ο καθηγητής και εθνικός επίτροπος-επιμελητής της ελληνικής συμμετοχής στη Biennale 2014, Γιάννης Αίσωπος, ανέφερε ότι αυτή «διερευνά τον ρόλο του τουρισμού ως εργαλείου διαρκούς εκμοντερνισμού της χώρας, μέσω της κατασκευής δομημένων τοπίων τουρισμού: Αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία, ξενοδοχεία και θέρετρα, διαμορφώσεις δημοσίων χώρων, παραθαλάσσιες εγκαταστάσεις, υποδομές, παραδοσιακοί οικισμοί που ενσωματώνουν τουριστικά καταλύματα. Ακόμη αναφέρεται στη συνακόλουθη αναδιαμόρφωση της εθνικής μας ταυτότητας, την οποία ο τουρισμός επαυξάνει».
Σύμφωνα με τον κ. Αίσωπο, η έκθεση «ανακατασκευάζει» σε φυσική κλίμακα το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας, ως εσωτερικό, ενώ χωρίζεται σε δύο ενότητες: Το Αρχείο 1914-2014 (έργα και μελέτες των τελευταίων 100 χρόνων) και τα Νέα Έργα (νέες, ειδικά σχεδιασμένες για την έκθεση, προτάσεις για μία σύγχρονη τουριστική κατοίκηση στο τοπίο μετά την κρίση».
Η έκθεση εγκαινιάζεται την Πέμπτη 26 Μαρτίου στις 19:00 στο Μουσείο Ακρόπολης, τελεί υπό της αιγίδα του υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας και θα είναι ανοικτή για το κοινό από τις 27 Μαρτίου 2015 έως τις 11 Απριλίου 2015.
Την τύχη με το μέρος του είχε ένας οδηγός σκούτερ στην Ταιβάν. Ο μοτοσικλετιστής βρισκόταν σε μια διασταύρωση χωρίς φανάρια και προσπάθησε να τη διασχίσει χωρίς όμως να ελέγξει εάν ερχόταν κάποιο όχημα με αποτέλεσμα ένα βαν να τον χτυπήσει με μεγάλη ταχύτητα. Ωστόσο στάθηκε τυχερός και δεν τραυματίστηκε. Πηγή: http://www.enikos.gr
«Έδειχνε στον κόσμο του». Καταρρακωμένος, σε κατάσταση σοκ, εντοπίσθηκε να περιφέρεται στην περιοχή Στιμάγκα στην ορεινή Κορινθία ο 24χρονος γιος της εκπαιδευτικού η οποία εντοπίστηκε νεκρή την Παρασκευή στο υπόγειο του σπιτιού της στη Βούλα με 30 μαχαιριές στην κοιλιά και εμφανή σημάδια ότι κάποιος προσπάθησε κάψει το πτώμα της.
Ο 24χρονος εντοπίστηκε στην περιοχή να περπατάει μόνος, κατάκοπος, ταλαιπωρημένος και ρακένδυτος.
Όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος ο 24χρονος ήταν σε κατάσταση σοκ και σύμφωνα με αστυνομικούς «έδειχνε να βρίσκεται στο δικό του κόσμο». Σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα, έπαιρνε αγωγή την οποία είχε διακόψει το τελευταίο χρονικό διάστημα και εξαφανίστηκε λίγο πριν την ανακάλυψη του πτώματος της μητέρας του.
Ο 24χρονςο φέρεται να ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που είδε την 60χρονη. Το άγριο έγκλημα έγινε στη μεζονέτα στη Βούλα, ενώ το πτώμα εντοπίστηκε στο υπόγειο. Γείτονες ανέφεραν ότι είδαν τον άνδρα να φεύγει εμ το αυτοκίνητο της οικογένειας με μεγάλη ταχύτητα το μεσημέρι της Παρασκευής.
Περίπου 300 εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο πάσχουν από κάποιο επίπεδο αχρωματοψίας. Αρκετοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να δουν τη διαφορά μεταξύ του κόκκινου και του πράσινου, ενώ, ορισμένοι, βλέπουν μόνο αποχρώσεις του γκρι. Η εταιρία Valspar Paint ήθελε να φέρει το χρώμα στη ζωή των ατόμων με αχρωματοψία. Έτσι σε συνεργασία με επιστήμονες και οφθαλμίατρους δημιούργησαν ειδικά γυαλιά που μπορούν να διαχωρίσουν τα χρώματα. Το βίντεο που δείχνει ανθρώπους με αχρωματοψία να διακρίνουν για πρώτη φορά τα χρώματα, φορώντας τα ειδικά γυαλιά, κάνει το γύρο του διαδικτύου, έχοντας πάνω 750.000 προβολές στο youtube! Δείτε το βίντεο: Πηγή: http://www.enikos.gr
Όταν το μεθύσι κυριολεκτικά απογειώνει. Όταν βρίσκεται κανείς υπό την επήρεια μέθης, σκαρφίζεται μερικές καλές ιδέες. Όπως το να κάνεις ένα αυθόρμητο ταξίδι στην Ταϊλάνδη με τα φιλαράκια. Ο 33χρονος Phillip Boyle έκανε ακριβώς αυτό, μετά από μια επεισοδιακή, όπως αποδείχθηκε, βράδυ με τη παρέα του.
Μαζί, άρχισαν να πίνουν σαν να μην υπάρχει αύριο, και χωρίς να το πολύ-καταλάβουν, βρέθηκαν στην Ταϊλάνδη! Ο Phillip είπε σε μέσο της χώρας του, στη Βρετανία, ότι η βραδιά ξεκίνησε χαλαρά με μερικές μπύρες αλλά λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ένας από την παρέα κάλεσε ταξί με προορισμό το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ.
«Μετά από αρκετό χαβαλέ, ο Jamie ρώτησε αν έχουμε διαβατήριο και πως θα ήταν εκπληκτική ιδέα αν πηγαίναμε στην Ταϊλάνδη…», είπε ο νεαρός στην GazetteLive.
«Ήταν μια κακή ιδέα, της τελευταίας στιγμής- αλλά από εκείνες τις κακές ιδέες που εξελίσσονται σε εκπληκτικές», πρόσθεσε. Η παρέα αναμένεται εντός των επόμενων ωρών να επιστρέψει στην πατρίδα.
Ένα σπάνιο περιστατικό κατέγραψε κάμερα σε δρόμο της Πολωνίας. Όπως θα δείτε οι οδηγοί δύο αυτοκινήτων αναγκάστηκαν να σταματήσουν προκειμένου να διασχίσει κάθετα το δρόμο ένα κοπάδι από ελάφια. Πηγή: http://www.enikos.gr
Ο Σύνδεσμος Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση διοργανώνει την «Ημέρα Επιχειρηματικότητας Αλέξανδρος Ωνάσης», ανοίγοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέσα από μια ολοκληρωμένη Ημερίδα το κεφάλαιο του «Scale up».
Καταξιωμένοι άνθρωποι από το χώρο των επιχειρήσεων θα αναλύσουν τα επόμενα βήματα που ωριμάζουν το ξεκίνημα μιας νεοφυούς εταιρείας, θα περιγράψουν το σημερινό θεσμικό πλαίσιο, ενώ θα αναφερθούν και στους τρόπους χρηματοδότησης μιας επενδυτικής ιδέας.
Οι 3 θεματικές ενότητες της Ημερίδας είναι:
·ENOTHTA I, 11:00-13:25: Εμπνέοντας την Επιχειρηματικότητα
·ENOTHTA II, 13:45-16:00: Στηρίζοντας την Επιχειρηματικότητα
·ENOTHTA III, 16:30-18:00: Μιλώντας για την Επιχειρηματικότητα
Την Ημερίδα θα ανοίξει με χαιρετισμό του ο πρόεδρος του Ιδρύματος Ωνάση Δρ. Αντώνης Παπαδημητρίου, ενώ χαιρετισμούς θα απευθύνουν τόσο ο πρόεδρος του Συνδέσμου Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση Θοδωρής Αναγνωστόπουλος, όσο και ο εκδότης των εφημερίδων Realnews και ΑΓΟΡΑ και πρόεδρος του Real FM Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος θα είναι και ο συντονιστής της 1ης Ενότητας της Ημερίδας.
Μεταξύ άλλων διακεκριμένων ομιλητών θα μιλήσουν οι: Σπύρος Θεοδωρόπουλος (C.E.O. Chipita), Παύλος Ευμορφίδης (Ιδρυτής Coco-Mat), Κώστας Γεράρδος (Πλαίσιο C.E.O.), Κωνσταντίνος Μποτόπουλος (Πρόεδρος Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς), Gwen Nguyen (Κοινωνική Επιχειρηματίας και Διευθύντρια Indiegogo), Nava Swersky Sofer (Πρόεδρος International Commercialisation Alliance, Ιδρύτρια NanoIsrael).
Εκτός από τους καταξιωμένους επαγγελματίες, ο Σύνδεσμος Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση θα έχει τη χαρά να φιλοξενήσει στην Ημερίδα την Αναπληρωτή Υπουργό για την Καταπολέμηση της Ανεργίας κα Ράνια Αντωνοπούλου (11:30), καθώς και τον Αναπληρωτή Υπουργό Έρευνας και Καινοτομίας κ. Κώστα Φωτάκη (13:50). Με τη συμμετοχή τους στην Ημέρα Επιχειρηματικότητας Αλέξανδρος Ωνάσης, ως ομιλητές, αναμένεται να προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες στο κοινό, σε σχέση με το θεσμικό περιβάλλον στο χώρο των επιχειρήσεων, το οποίο αναμένεται να διαμορφωθεί στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια.
Αμέσως μετά το τέλος των ομιλιών (18:00-21:00), θα λειτουργήσουν σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους της Στέγης βιωματικά εργαστήρια επιχειρηματικότητας (με τη συμμετοχή κοινού που θα έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον του είτε τηλεφωνικά, είτε μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της εκδήλωσης www.aoen.gr - θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας), μέσα από τα οποία εξίσου σημαντικοί επαγγελματίες στον τομέα των επιχειρήσεων θα μπορέσουν να μεταδώσουν με πολύ πρακτικό τρόπο την τεχνογνωσία τους και την εμπειρία τους σε συγκεκριμένες θεματικές.
Συντονιστής ΕΝΟΤΗΤΑΣ Ι: Νίκος Χατζηνικολάου, εκδότης Realnews, ΑΓΟΡΑ, Πρόεδρος Real FM.
Συντονίστρια ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΙΙ: Κάτια Μακρή, δημοσιογράφος και ραδιοφωνική παραγωγός Real FM / Αρχισυντάκτρια πολιτικού ρεπορτάζ ΑΓΟΡΑ.
Ο Σύνδεσμος Yποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση συστάθηκε το 1986 στην Αθήνα, ως πρωτοβουλία των πρώτων υποτρόφων. Κεντρικός σκοπός του Συνδέσμου είναι να ενταχθούν σε αυτόν οι απόφοιτοι που ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους με χορηγία υποτροφίας από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ωνάση με απώτερο στόχο την προώθηση της γνώσης, της κοινωνικής δικαιοσύνης και του πολιτισμού μέσα από τις δράσεις τους.
Από την ίδρυσή του έως σήμερα, ο Σύνδεσμος Υποτρόφων έχει να επιδείξει μία πλούσια δραστηριότητα, η οποία περιλαμβάνει την οργάνωση εκδηλώσεων, την πρωτοβουλία δράσεων και την ανάδειξη των επιτευγμάτων των Υποτρόφων του σε όλους τους τομείς των επιστημών και της τέχνης.
Ο Σύνδεσμος Υποτρόφων αριθμεί πλέον περισσότερους από 1800 υποτρόφους, Έλληνες και αλλοδαπούς που έχουν τιμηθεί με ερευνητικές χορηγίες και εκπαιδευτικές υποτροφίες.
Ανάμεσα στα μέλη του Συνδέσμου συγκαταλέγονται αξιόλογες προσωπικότητες από τον χώρο των γραμμάτων, των επιστημών και των τεχνών, οι οποίοι ζουν, εργάζονται και διαπρέπουν εντός και εκτός Ελλάδας. Είναι μία ισχυρή και δυναμική κοινότητα αριστούχων ακαδημαϊκών και ενεργών επαγγελματιών.
Η σημερινή αεροπορική τραγωδία της πτήσης 9525 της Germanwings στις Γαλλικές Άλπεις, έρχεται να προστεθεί στη λίστα των τραγικών αεροπορικών δυστυχημάτων που έχουν καταγραφεί σε μόλις 12 μήνες και τα οποία έχουν κοστίσει τη ζωή σε περίπου 1.000 άτομα.
Το τραγικό αεροπορικό δυστύχημα, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 150 επιβαίνοντες, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας, προστίθεται στην «μαύρη λίστα» των τελευταίων αεροπορικών τραγωδιών που έχουν καταγραφεί τους τελευταίους 12 μήνες.
Σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς, κατά τους τελευταίους 12 μήνες στην παγκόσμια αεροπλοΐα σε 5 αεροπορικά δυστυχήματα έχουν χάσει τη ζωή τους 965 άτομα.
Ινδικός Ωκεανός, Ουκρανία, Μάλι, Ινδονησία και σήμερα Γαλλικές Άλπεις – από την παλαιότερη στην πιο πρόσφατη τραγωδία – αυτές οι περιοχές μετατράπηκαν τους τελευταίους 12 μήνες σε «νεκροταφείο» για 965 ψυχές και τόπος μνήμης για τους συγγενείς των θυμάτων, με τους διεθνείς οργανισμούς να δίνουν μάχη για την διερεύνηση των συνθηκών κατά των οποίων αυτά τα δυστυχήματα συνέβησαν.
Ας δούμε αναλυτικότερα τις τελευταίες 5 αεροπορικές τραγωδίες των τελευταίων 12 μηνών, ξεκινώντας από την παλαιότερη.
8 Μαρτίου 2014 – Ινδικός Ωκεανός - Πτήση 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών
Το Boeing των Μαλαισιανών αερογραμμών εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου 2014. Το αεροσκάφος είχε αναχωρήσει από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας με προγραμματισμένο προορισμό το Πεκίνο της Κίνας.
Η επαφή με το κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας χάθηκε μία ώρα μετά την απογείωσή του.
Στο αεροπλάνο επέβαιναν 227 επιβάτες από 15 χώρες, καθώς και 12 μέλη του πληρώματος. Σύνολο 239 άτομα.
17 Ιουλίου 2014 - Ουκρανία - Πτήση 17 των Μαλαισιανών Αερογραμμών
Τέσσερις μόλις μήνες μετά το αεροπορικό δυστύχημα που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη, στις 17 Ιουλίου 2014 συνετρίβη στο Ντόνετσκ της Ανατολικής Ουκρανίας, κοντά στα ρωσοουκρανικά σύνορα, ένα Boeing 777-2H6ER των Μαλαισιανών αερογραμμών που εκτελούσε την πτήση Άμστερνταμ - Κουάλα Λουμπούρ.
Στο αεροπλάνο επέβαιναν συνολικά 298 άτομα. 283 επιβάτες, από τους οποίους 80 ήταν παιδιά, και 15 μέλη του πληρώματος και προέρχονταν από τουλάχιστον 15 διαφορετικές χώρες με την πλειονότητα να είναι από την Ολλανδία.
24 Ιουλίου 2014 - Μάλι - Πτήση 5017 Air Algérie
Η πτήση 5017 της Air Algérie (AH5017/DAH5017) ήταν μια προγραμματισμένη πτήση από το Ουαγκαντουγκού της Μπουρκίνα Φάσο προς το Αλγέρι της Αλγερίας.
Η επαφή με το αεροσκάφος από την Air Algérie χάθηκε στις 9:55 τοπική ώρα, περίπου 50 λεπτά μετά την απογείωση του αεροσκάφους από το Ουαγκαντούγκου, ανάμεσα στο Γκαό και το Τεσσαλίτ στο Μάλι.
Τα συντρίμμια του αεροσκάφους βρέθηκαν κοντά στο Τιλμεσί της περιφέρειας Γκαό.
Στο τραγικό αυτό ατύχημα έχασαν τη ζωή τους 116 επιβαίνοντες.
28 Δεκεμβρίου 2014 - Πτήση QZ8501 AirAsia - Ινδονησία
Το αεροσκάφος της Air Asia στις 28 Δεκεμβρίου 2014 εκτελούσε την πτήση QZ8501 από τη Σουραμπάγια της Ινδονησίας προς τη Σιγκαπούρη μεταφέροντας 155 επιβάτες και 7 άτομα προσωπικό.
Το αεροσκάφος κατέληξε στον βυθό της θάλασσας ανοιχτά της Ινδονησίας, παίρνοντας μαζί του όλους τους επιβάτες.
Λίγο πριν χαθεί διά παντός από τα ραντάρ, ο κυβερνήτης είχε ζητήσει να του δοθεί άδεια να κινηθεί σε υψηλότερο υψόμετρο προκειμένου να αποφύγει μια καταιγίδα.
Η πτήση QZ8501 δεν εξέπεμψε ποτέ σήμα κινδύνου.
Τον Μάρτιο του 2015 σταμάτησαν οι έρευνες, έχοντας ανασύρει από τη θάλασσα της Ινδονησίας 106 πτώματα από τους 162 επιβάτες.
24 Μαρτίου 2015 – Πτήση 4U9525 Germanwings – Γαλλικές Άλπεις
Σήμερα, λίγο πριν τις 13:00 ώρα Ελλάδας, ένα Airbus A320 της Germanwings, που εκτελούσε πτήση από τη Βαρκελώνη με προορισμό το Ντίσλεντορφ, συνετρίβη στις νότιες Γαλλικές Άλπεις.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας, η Germanwings διευκρινίζει ότι επέβαιναν 144 επιβάτες, ενώ τα μέλη του πληρώματος ήταν 6.
Συνάντηση Μίχαλου-Στρατούλη. Στην απόσυρση του άρθρου 31 του νομοσχεδίου για την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας που προέβλεπε τη συνυπευθυνότητα των εταίρων και μελών των Δ.Σ. των επιχειρήσεων για κάθε οφειλή προχώρησε ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων, κ. Δημήτρης Στρατούλης, με νομοτεχνική βελτίωση, όπως ενημέρωσε τον πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνο Μίχαλο. Ο πρόεδρος της ΚΕΕ, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα της ΚΕΕ κ. Παναγιώτη Αγνιάδη, τον Γενικό Γραμματέα του ΕΒΕΑ κ. Νίκο Σοφιανό και τον Οικονομικό Επόπτη του ΕΒΕΑ κ. Ευάγγελο Τσόγη, επισκέφτηκαν σήμερα το υπουργείο Εργασίας και είχαν συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό κ. Δημήτρη Στρατούλη και τον Γενικό Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Γιώργο Ρωμανιά. Η αντιπροσωπεία της ΚΕΕ έθεσε στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου τις θέσεις της επιμελητηριακής κοινότητας, τόσο για το νέο νομοσχέδιο όσο γενικότερα και για το ασφαλιστικό σύστημα. Συγκεκριμένα, ο κ. Μίχαλος τόνισε ότι οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για την επανεκκίνηση της οικονομίας, σε ότι αφορά τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων ασφαλιστικών εισφορών, κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και θα συμβάλλουν στην προσπάθεια των επιχειρήσεων, που σήμερα αντιμετωπίζουν πρόβλημα, να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Ωστόσο, θα μπορούσαν να έχουν υπάρξει κάποιες βελτιώσεις, όπως για παράδειγμα, η μείωση του επιτοκίου σε χαμηλότερο επίπεδο του 3%, που προσδιορίζει το νομοσχέδιο. Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων εκτιμά ότι το επιτόκιο δεν πρέπει να ξεπερνά το 2%. Επίσης, θα έπρεπε να υπάρχει η πρόβλεψη bonus επιπλέον μείωσης 5% των ασφαλιστικών υποχρεώσεων των συνεπών επιχειρήσεων. Σε ότι αφορά στην καταπολέμηση της μαύρης εργασίας και της εισφοροδιαφυγής που αποτελεί πραγματική βόμβα στα θεμέλια του ασφαλιστικού συστήματος της χώρας, είναι σημαντικό να παταχθεί η παραβατικότητα στην αγορά εργασίας, η οποία δε λειτουργεί μόνο σε βάρος των ταμείων, αλλά και σε βάρος των συνεπών και υπεύθυνων επιχειρήσεων. Η ΚΕΕ και το ΕΒΕΑ προτείνουν την ενίσχυση με εξειδικευμένο προσωπικό των ελεγκτικών μηχανισμών του υπουργείου, προκειμένου να συλλάβει το νοσηρό φαινόμενο της μαύρης εργασίας και της εισφοροδιαφυγής, που ανέρχεται στο 30% της συνολικής απασχόλησης, στοιχείο που αποτελεί προσβολή για οποιαδήποτε σύγχρονη κοινωνία. Η επιμελητηριακή κοινότητα, προτείνει την περαιτέρω μείωση των ασφαλιστικών εισφορών εργοδοτών κι εργαζομένων, καθώς το μέτρο φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς, τόσο για την αύξηση της απασχόλησης, όσο και για τη δημιουργία νέων επενδύσεων. Πρόταση των Επιμελητηρίων είναι η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 10%, με στόχο την ενθάρρυνση νέων προσλήψεων, σε όλες τις επιχειρήσεις που καταβάλλουν ανελλιπώς τις ασφαλιστικές εισφορές τους και ένταξη επίσης σε καθεστώς μείωσης όσων επιχειρήσεων υπαχθούν στον διακανονισμό παλαιών οφειλών και για ένα δωδεκάμηνο τηρούν τους όρους του διακανονισμού. Επαναφορά των ασφαλιστικών εισφορών στο παλαιό ύψος (+10%) για όσες επιχειρήσεις είναι ασυνεπείς στην καταβολή τρεχουσών εισφορών και δόσεων. Ειδικά για την ενθάρρυνση της ίδρυσης νέων επιχειρήσεων, τα επιμελητήρια προτείνουν τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% τα τρία πρώτα χρόνια της λειτουργίας μιας επιχείρησης. Ο αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Δημήτρης Στρατούλης, ενημέρωσε την αντιπροσωπεία της ΚΕΕ και του ΕΒΕΑ ότι απέσυρε το επίμαχο άρθρο που προέβλεπε την αλληλέγγυα ευθύνη, καθώς εκτίμησε ότι ένα τέτοιο μέτρο θα δυσχέραινε τη συμμετοχή μελών στα Διοικητικά Συμβούλια των επιχειρήσεων. Ο κ. Στρατούλης αναφέρθηκε ακόμη στην αποποινικοποίηση των οφειλών των επιχειρήσεων προς τα ασφαλιστικά ταμεία, που άλλωστε αποτελούσε πάγιο αίτημα της επιμελητηριακής κοινότητας, καθώς και στη διεύρυνση των κριτηρίων για την ένταξη στη ρύθμιση των 100 δόσεων. Σε ότι αφορά το αίτημα για περαιτέρω μείωση του επιτοκίου, ο κ. Στρατούλης ανέφερε ότι μπορεί να υπάρξει βελτίωση σε βάθος χρόνου. Για την περαιτέρω μείωση των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών τόσο ο κ. Στρατούλης όσο και ο κ. Ρωμανιάς ανέφεραν ότι σε αυτή την περίοδο των μεγάλων ελλειμμάτων των ασφαλιστικών ταμείων ένα τέτοιο αίτημα δεν μπορεί να ικανοποιηθεί. Τέλος, ο κ. Στρατούλης δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο οι επιχειρηματίες να έχουν δικαίωμα ελεύθερης επιλογής στην ασφαλιστική κλάση στον ΟΑΕΕ, υπό την προϋπόθεση ότι θα προηγηθεί αναλογιστική μελέτη για να διαπιστωθεί αν δημιουργείται πρόβλημα εσόδων στο Ταμείο. Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Ο ρατσισμός σε όλο του το μεγαλείο. Ο ρατσισμός δεν αφορά μόνο στο χρώμα, ή στη θρησκεία, αλλά και σε επιλογές που κάποιος κάνει για τον εαυτό του. Όπως για παράδειγμα, να «χτυπήσει» ένα ή δεκάδες τατουάζ στο δέρμα του.
Ωστόσο, μια τέτοια πρακτική δεν αφήνει «ασυγκίνητους» εκείνους που κρίνουν από την εξωτερική εμφάνιση έναν συνάνθρωπό τους, «στολίζοντάς» τους και με μια σειρά από χαρακτηρισμούς. Παρακάτω, δείτε τα όσα προσβλητικά έχουν ακούσει άνθρωποι με τατουάζ:
«Όχι σήμερα φρικιό, άντε και γ…»
«Δεν φέρεσαι στην κόρη μου καλά»
«Με έχουν απαγορέψει την είσοδο σε κλαμπ, επειδή έχω τατουάζ»
«Έλα έχεις τατουάζ, πρέπει να κάνεις πρ.. σεξ»
«Οι άνθρωποι υποθέτουν ότι είμαι ‘εύκολη’»
«Μια ηλικιωμένη μου είχε πει κάποτε, να τη σκεφτώ την επόμενη φορά που θα κάνω τατουάζ»
«Γιατί κάποιος να μπει στη διαδικασία να κάνει τατουάζ;»
«Υπήρξαν άνθρωποι που μου φώναζαν διάφορα και κουνούσαν το κεφάλι τους αποδοκιμαστικά»
«Πώς μπόρεσες;»
«Συγνώμη, το dress code είναι το εξής: όχι τατουάζ που να είναι εμφανή και όχι μαστροπούς με πάνω από 10 κοπέλες»
«Είσαι πραγματικά όμορφη, γιατί το έκανες αυτό στον εαυτό σου»
Τι λέει ο επικεφαλής ντετέκτιβ που τον συνέλαβε. Ανώτερος Βρετανός αξιωματικός αποκάλυψε για πρώτη φορά το πώς παγίδευσαν τον πιο διεφθαρμένο αστυνομικό του Λονδίνου, βάζοντας κοριό στο αυτοκίνητό του.
Ο Mesut Karakas, καταδικάστηκε σε 13 έτη ποινή κάθειρξης το 2010, για την προσπάθειά του να απαγάγει ένα διευθυντή τράπεζας μπροστά στα μάτια της οικογένειά του, με σκοπό τα λίτρα. Ο κοριός αποκάλυψε κάθε λεπτομέρεια του σχεδίου και η αστυνομία κινήθηκε αστραπιαία.
Πέντε χρόνια μετά, ο ντετέκτιβ Chris Robson - που είχε τη κωδική ονομασία «The Met» της ομάδας «φάντασμα» - παραμένει αμήχανος ως προς το γιατί ο Karakas, πήγε στην αντίπαλη πλευρά. Μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή, «Breaking The Law: Bent Coppers», ο επικεφαλής της ομάδας που συνέλαβε τον επίορκο ένστολο, σημείωσε ότι «Δεν υπήρχε κάτι εναντίον του. Δεν θα έλεγα ότι ήταν ένας εξαίρετος αξιωματικός - λίγο πολύ, ένας μέσος αστυνομικός», είπε.
Ο ντετέκτιβ Chris Robson
«Ως τα 24, ο Karakas υπηρέτησε στο Σώμα, αλλά ήταν ήδη ύποπτος για διασυνδέσεις με δύο μεγάλους εμπόρους ναρκωτικών και Τούρκους του οργανωμένου εγκλήματος στο Λονδίνο. Οι αμφιβολίες ενισχύθηκαν το 2007, όταν αυτό-τραυματίστηκε με ψαλίδι προκειμένου να παιδέψει έναν ύποπτο».
Ο Robson, συνέχισε αναφερόμενος στο πώς παγίδεψαν τον Karakas: δήλωσε: «Όταν οι υποψίες ενισχύθηκαν, παγιδέψαμε το αυτοκίνητό του με κοριό. Ακούγαμε για το πώς σχεδίαζαν την απαγωγή, για το τι θα έκαναν με τον διευθυντή και την οικογένειά του. Οι πέντε άνδρες, σχεδίαζαν να οργανώσουν μια σκηνή με οδικά έργα κοντά στο σπίτι του θύματος προκειμένου να μην τραβήξουν την προσοχή. Τους ακούσαμε να σχεδιάζουν τη διαδρομή, τι ώρα θα διέπρατταν την απαγωγή και πότε θα υπήρχε λιγότερη αστυνομία στο δρόμο και πώς να απέφευγαν τις κάμερες ασφαλείας».
Ο αξιωματικός κατέληξε λέγοντας πως τελικά συνέλαβαν τα μέλη της συμμορίας και πως ο Karakas ομολόγησε την ενοχή του.
Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου στο αμφιθέατρο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης. Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (Π.Φ.Π.Ο.), με την υποστήριξη του δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη και τη συνεργασία των φιλοζωικών σωματείων «Η Αγάπη» και «Κύων και Γαλή» διοργανώνει ημερίδα με θέμα «Η κακοποίηση των ζώων και η αντιμετώπιση του φαινομένου σε μία σύγχρονη κοινωνία». Η ημερίδα διοργανώνεται την προσεχή Δευτέρα 30 Μαρτίου (11:00-14:30), στο αμφιθέατρο της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης (Μοναστηρίου 36). Κατά τη διάρκεια της ημερίδας θα γίνει ενημέρωση για την εφαρμογή του νόμου σε ό,τι αφορά την κακοποίηση των ζώων -τις ποινικές και διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα που ισχύουν- και ειδικοί θα μιλήσουν για τη «νομική προστασία των ζώων στην Ελλάδα και τις αρμοδιότητες της αστυνομίας», τη «συμβολή της κτηνιατροδικαστικής σε περιπτώσεις κακοποίησης-βίαιης θανάτωσης των ζώων» και την «κακοποίηση των ζώων και την ψυχική υγεία του ανθρώπου-θύτη». Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Το κάθε έργο θα στοιχίσει 500.000 ευρώ. Ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης υπέγραψε σήμερα άλλες τρεις προγραμματικές συμβάσεις, με συνολικό προϋπολογισμό 1,5 εκατ. ευρώ- από 500.000 η κάθε μία- για έργα οδικής ασφάλειας, συντήρησης, και αναβάθμισης των δρόμων στους δήμους Αρχανών-Αστερουσίων, Γόρτυνας, και Χερσονήσου. «Η Περιφέρεια Κρήτης μπήκε μπροστά και δημοπρατεί όλα αυτά τα σημαντικά έργα που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη της ενδοχώρας, σε ένα καλύτερο, ασφαλέστερο δημοτικό οδικό δίκτυο στο νησί μας» ανέφερε ο κ. Αρναουτάκης, κατά τη διάρκεια υπογραφής της σύμβασης. «Πρόκειται για σημαντικά τεχνικά έργα για τη βελτίωση της εικόνας του οδικού δικτύου στα δημοτικά διαμερίσματα και στις κοινότητες όπου έχουμε μεγάλο πρόβλημα διαχρονικά, μετά και την έλλειψη οικονομικών πόρων τα τελευταία χρόνια στην αυτοδιοίκηση» είπε ο δήμαρχος Χερσονήσου Γιάννης Μαστοράκης. «Ο δήμος έχει πάρα πολλά προβλήματα όπως όλοι οι δήμοι. Έχει προβλήματα στο αγροτικό δίκτυο, στο επαρχιακό δίκτυο, όπως, επίσης, στο οδικό δίκτυο των οικισμών» δήλωσε ο δήμαρχος Γόρτυνας, Νίκος Σχοιναράκης. «Ήδη, έχουν δρομολογηθεί, τόσο το αγροτικό δίκτυο, όσο και το επαρχιακό δίκτυο, από την περιφέρεια και το αρμόδιο υπουργείο. Σχετικά με το οδικό δίκτυο των οικισμών, η σημερινή υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης με την περιφέρεια δρομολογεί τη λύση των προβλημάτων που έχουν οι οικισμοί του δήμου μας. Είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι γιατί θα μπορέσουμε να λύσουμε πολλά προβλήματα» πρόσθεσε. Τέλος, ο δήμαρχος Αρχανών-Αστερουσίων, Μανόλης Κοκοσάλης, σημείωσε: «Πρόκειται για σημαντικά έργα ασφαλτοστρώσεων και τσιμεντοστρώσεων εντός οικισμών. Είναι έργα που έχουμε ανάγκη και λόγω των κακών καιρικών συνθηκών το τελευταίο διάστημα, που δημιούργησαν μεγάλα προβλήματα στο δημοτικό και αγροτικό δίκτυο του δήμου μας. Η συγκεκριμένη χρηματοδότηση θα καλύψει κάποιες βασικές ανάγκες στο οδικό δίκτυο». Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας οργανώνουν για αύριο οι κάτοικοι της πόλης. Την ενοικίαση ιδιωτικής έκτασης σχετικά κοντά στην πόλη, στην περιοχή Άγιος Βλάσης, όπου θα οδηγηθούν τα σκουπίδια του δήμου Τρίπολης, που βρίσκονται για τρεις μήνες στους δρόμους της πόλης και σαπίζουν, αποφάσισε με ευρεία πλειοψηφία, το δημοτικό συμβούλιο.
Η ενοικίαση του χώρου θα γίνει για έναν χρόνο με δικαίωμα μονομερούς παράτασης από τον δήμο για άλλους έξι μήνες, εφόσον παραστεί ανάγκη, και το ενοίκιο ορίστηκε στα 1.800 ευρώ τον μήνα.
Ο δήμαρχος Τρίπολης Δημήτρης Παυλής, σε δηλώσεις του, ανέφερε, ότι «ο δήμος έφτασε στην έσχατη λύση», προσθέτοντας, ότι τα σκουπίδια θα αποθηκευτούν στον προς ενοικίαση ιδιωτικό χώρο στον Άγιο Βλάση και με την ολοκλήρωση της μονάδας προσωρινής διαχείρισης που ετοιμάζει ο δήμος στη θέση Μεγαβούνι, τα σκουπίδια θα μεταφερθούν εκεί και θα αποκατασταθεί πλήρως η ενοικιαζόμενη έκταση, ενώ τόνισε, ότι ο χώρος θα φυλάσσεται επί 24ώρου βάσεως για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο δολιοφθοράς.
Ο κ. Παυλής ενημέρωσε, ότι μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει ανοιχτός διαγωνισμός για 3 με 4 χιλιάδες τόνους απορριμμάτων, έτσι ώστε να βρεθεί ο ανάδοχος για να γίνουν οι μεταφορές των σκουπιδιών που στοιβάζονται στους δρόμους, ενώ διαβεβαίωσε, ότι η Τρίπολη δεν θα ξαναζήσει τέτοιες καταστάσεις, επισημαίνοντας ταυτόχρονα πως «ο κόσμος μάς έδωσε πολύ μεγάλη ανοχή».
Εξάλλου, νέο διαγωνισμό για τη μεταφορά των απορριμμάτων της Τρίπολης αποφάσισε και η Οικονομική Επιτροπή της περιφέρειας Πελοποννήσου, η οποία ενέκρινε τα τεύχη δημοπράτησης.
Ο διαγωνισμός γίνεται στο πλαίσιο της προγραμματικής σύμβασης που έχει υπογραφεί μεταξύ δήμου Τρίπολης και περιφέρειας Πελοποννήσου και αφορά στο ποσό των 305 χιλιάδων ευρώ.
Η αντιπεριφερειάρχης και πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής Ντίνα Νικολάκου, υπογράμμισε κατά τη συνεδρίαση, πως ο δήμος Τρίπολης βρίσκεται μπροστά σε πολύ δύσκολη κατάσταση, δεδομένης και της ανόδου της θερμοκρασίας που είναι προ των πυλών και έχει περάσει «την κόκκινη γραμμή» γι' αυτό και άμεσα απαιτείται ανάληψη δράσης.
Ωστόσο, και ενώ προχωρούν οι διαδικασίες για την απομάκρυνση των σκουπιδιών από την Τρίπολη, οι πολίτες δεν φαίνεται να πείθονται, γι' αυτό και αύριο το Συντονιστικό Όργανο Αγανακτισμένων Πολιτών οργανώνει στην πλατεία Πετρινού που βρίσκεται η εξέδρα των επισήμων για την παρέλαση της εθνικής επετείου, συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση που εξέδωσαν, καλούν τον κόσμο να συμμετάσχει στη διαμαρτυρία και αναφέρουν μεταξύ άλλων: «Σεβόμενοι ασφαλώς την ημέρα μνήμης και θυσίας της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 και με την ευκαιρία της παρέλασης καλούμε όλους τους πολίτες του δήμου Τρίπολης σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Πετρινού στις 11:30 πμ προκειμένου να δοθεί οριστική λύση και η κεντρική εξουσία να άρει τον περιφερειακό σχεδιασμό και ο δήμος, είτε μόνος του είτε σε συνεργασία με άλλους δήμους, να προχωρήσει στη διαχείριση των σκουπιδιών με τη μόνη ορθή λύση, διαλογής στην πηγή-ανακύκλωση κομποστοποίηση προς όφελος της υγείας των πολιτών, σεβασμό στο περιβάλλον και ανταποδοτικότητας προς τον πολίτη».
Περισσότερα κονδύλια για τη χώρα μας δέσμευσε η ESA. Σημαντική βελτίωση του λεγομένου Συντελεστή Γεωγραφικής Επιστροφής για την ελληνική συμμετοχή στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA), πέτυχε η χώρα μας. Αυτό πρακτικά «μεταφράζεται» στην εξασφάλιση περισσότερων συμβολαίων για τις ελληνικές εταιρείες και ερευνητικούς φορείς στο πλαίσιο διαστημικών προγραμμάτων της ESA, πράγμα σημαντικό σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, με τα αντίστοιχα προβλήματα για την ελληνική βιομηχανία. Η Επιτροπή Βιομηχανικής Πολιτικής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ΕΟΔ - ESA) ανακοίνωσε τη νέα κατάσταση του συντελεστή γεωγραφικής επιστροφής των κρατών-μελών του οργανισμού, όπως διαμορφώθηκε στο τέλος του 2014. Η Ελλάδα εμφανίζεται να έχει εξαιρετική βελτίωση χάρη στην -χωρίς προηγούμενο- επίτευξη υψηλότερης του 1 τιμής γεωγραφικής επιστροφής. Σε επίπεδο χρηματοδότησης, η τιμή αυτή «μεταφράζεται» σε περίπου 2,5 εκατ. ευρώ επιπλέον του ποσού συμβολαίων που αντιστοιχεί σε συντελεστή 1 (41 εκατ. ευρώ). Ο συντελεστής Γεωγραφικής Επιστροφής για την Ελλάδα ανά έτος κατά την τελευταία πενταετία ήταν: 0,54 (2009), 0,51 (2010), 0,77 (2011), 0,99 (2012), 0,90 (2013) και 1,06 (2014). Η επιτυχία αυτή, σύμφωνα με τη ΓΓΕΤ, οφείλεται στις συνεχείς διαπραγματεύσεις της, τόσο με τα στελέχη της ESA, όσο και με εκπροσώπους άλλων αντιπροσωπειών και μεγάλων ευρωπαϊκών εταιρειών στον τομέα του Διαστήματος. Επίσης, θετικά «μέτρησαν» οι διαρκώς αυξανόμενες δυνατότητες και προοπτικές των ελληνικών φορέων (διαστημική βιομηχανία, ΑΕΙ, ερευνητικά κέντρα), έτσι ώστε η ESA να αποφασίσει να δεσμεύσει για την Ελλάδα αυξημένα κονδύλια χρηματοδότησης. Σημαντικοί αρωγοί στην παραπάνω προσπάθεια, όπως επισημαίνει η ΓΓΕΤ, στάθηκαν ειδικά οι αντιπροσωπείες των δύο μεγαλύτερων χρηματοδοτικών κρατών-μελών της ESA, της Γερμανίας και της Γαλλίας. Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Στο επίκεντρο τα φαινόμενα βίας. Ο Μισέλ Πλατινί θα παραμείνει στον προεδρικό θώκο της UEFA και ένα από τα μεγάλα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει είναι τα φαινόμενα βίας τα οποία υπάρχουν σε πολλά γήπεδα της Ευρώπης.
Μάλιστα, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας εξέφρασε τον προβληματισμό για όλα όσα συμβαίνουν στα ποδοσφαιρικά γήπεδα των πρωταθλημάτων και στην ομιλία του…
«Τους τελευταίους μήνες όλοι έχουμε δει στα γήπεδα εικόνες οι οποίες πιστεύαμε ότι αποτελούν παρελθόν», ανέφερε –αρχικά- ο Πλατινί ο οποίος συνέχισε:
«Κάποιοι από εμάς τα έχουμε ζήσει –μάλιστα- από πρώτο χέρι. Στην περίπτωσή μου ήταν πριν από τριάντα χρόνια. Ωστόσο κανείς δεν θέλει αυτά τα περιστατικά να επαναληφθούν. Θέλουμε αυστηρότερες ποινές σε ευρωπαϊκό επίπεδο και –θα το ξαναπώ- τη σύσταση μιας ευρωπαϊκής αθλητικής αστυνομίας. Αυτό είναι κάτι το οποίο προτείνω από το 2007, την πρώτη φορά που εκλέχθηκα», τόνισε.
Έχασαν τη ζωή τους 150 άνθρωποι, ανάμεσά τους και πολλά παιδιά - Βρέθηκε το μαύρο κουτί - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο.
Εκατόν πενήντα άνθρωποι σκοτώθηκαν από τη συντριβή, στις νότιες γαλλικές Άλπεις, ενός Airbus A320 της γερμανικής εταιρείας Germanwings - ιδιοκτησίας Lufthansa -, το οποίο πραγματοποιούσε την πτήση Βαρκελώνη – Ντίσελντορφ, σε μία αεροπορική τραγωδία που έχει συγκλονίσει όλον τον πλανήτη.
Το αεροπλάνο εξέπεμψε σήμα κινδύνου στις 11.47 (ώρα Ελλάδας), 52 λεπτά μετά την απογείωσή του, ενώ πετούσε στα 6.000 πόδια, κοντά στη μικρή πόλη Μπαρσελονέτ, περίπου 100 χλμ. βόρεια από τις Κάννες, και στη συνέχεια εξαφανίσθηκε από τις οθόνες των ραντάρ.
Ο τοπικός αξιωματούχος Γκιλπέρ Σοβάν δήλωσε από την πλευρά του στη γαλλική εφημερίδα Les Echos ότι το αεροπλάνο έχει διαλυθεί και πρόσθεσε ότι το μεγαλύτερο κομμάτι από τα συντρίμμια έχει το «μέγεθος αυτοκινήτου».
Οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή ήταν καλές, άρα προς το παρόν αποκλείεται το ενδεχόμενο η συντριβή να έχει σχέση με κάποια καταιγίδα ή ένα έντονο καιρικό φαινόμενο.
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος της Germanwings - μοντέλο A320 D-AIPX - περιλαμβάνεται στα παλαιότερα της εταιρείας.
Η εταιρεία δήλωσε ότι το αεροσκάφος είχε περάσει από έλεγχο ρουτίνας τη Δευτέρα, ενώ ο τελευταίος μεγάλος έλεγχος είχε πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι του 2013. Ο κυβερνήτης πετούσε με τη συγκεκριμένη εταιρεία και τη Lufthansa περισσότερα από 10 χρόνια και είχε συμπληρώσει περισσότερες από 6.000 ώρες στον αέρα.
Σε συνέντευξη τύπου που έδωσε η γερμανική εταιρεία ανέφερε ότι η τακτική συντήρηση του αεροπλάνου, το οποίο παραδόθηκε στη Lufthansa το 1991, έγινε από την εταιρεία Lufthansa Technik χθες Δευτέρα. Ο ίδιος επεσήμανε ότι το Airbus A320 υποβλήθηκε σε εκτεταμένους τεχνικούς ελέγχους το καλοκαίρι του 2013.
«Ένας έλεγχος τύπου C, δηλαδή μια εκτεταμένη επιθεώρηση, πραγματοποιήθηκε όπως προβλεπόταν το καλοκαίρι του 2013», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Germanwings, θυγατρικής της Lufthansa.
Εξάλλου ο πιλότος του αεροπλάνου είχε «περισσότερα από δέκα χρόνια» εμπειρίας και «περισσότερες από 6.000 ώρες πτήσης» στο ενεργητικό του.
Ο Βίνκελμαν επεσήμανε ότι το αεροπλάνο, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ με συνολικά 150 επιβαίνοντες, μετέφερε 67 Γερμανούς, σύμφωνα με τις πρώτες διαθέσιμες πληροφορίες.
Το απόγευμα οι ειδικές ομάδες εντόπισαν το μαύρο κουτί του Airbus, ενώ μεταξύ των 144 επιβατών ήταν και δύο βρέφη.
Ανάμεσα στους επιβάτες του μοιραίου Airbus βρίσκονταν και δεκαέξι παιδιά, αγόρια και κορίτσια, ηλικίας 14 έως 15 ετών και δύο Γερμανοί καθηγητές.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα μαθητών και είχαν μείνει για μια εβδομάδα στο λύκειο του Linars del Valles στην Καταλονία. Κάποιοι από τους μαθητές, αναφέρουν ξένα πρακτορεία, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνουν την είδηση, έχασαν την πτήση επειδή ξέχασαν τα διαβατήριά τους.
Η συντριβή του Airbus περιλαμβάνεται στα σοβαρότερα αεροπορικά δυστυχήματα στη Γαλλία, μετά τη συντριβή του Concorde της Air France, το 2000.
«Σε αυτό το στάδιο δεν μπορεί να αποκλειστεί κανένα ενδεχόμενο» σχετικά με τα αίτια της συντριβής του μοιραίου Airbus, δήλωσε ο Γάλλος πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς μιλώντας στην Εθνοσυνέλευση, ενώ έχει ξεκινήσει δικαστική έρευνα.Η πρώτη φωτογραφία από τα συντρίμμια
Στα αεροδρόμια οι συγγενείς των θυμάτων
Στα αεροδρόμια της Βαρκελώνης και του Ντίσελντορφ έσπευσαν οι συγγενείς των 150 επιβαινόντων του Airbas Α3220 το οποίο συνετρίβη στις Γαλλικές Άλπεις, οι οποίοι προσπαθούν απεγνωσμένα να μάθουν λεπτομέρειες για το τραγικό δυστύχημα
Τις πρώτες εικόνες από το σημείο που κατέπεσε το Airbus A320 της Germanwings παρουσιάζει ένα βίντεο της γαλλικής τηλεόρασης.
Το France TV πέταξε με ελικόπτερο πάνω από το σημείο της συντριβής στις Άλπεις και κατέγραψε τις εικόνες από τον τόπο της τραγωδίας.
Στο βίντεο που μπορείτε να δείτε παρακάτω, συντρίμμια του αεροσκάφους διακρίνονται πάνω στις πλαγιές των Άλπεων.