Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

To σκάνδαλο της Volkswagen κλονίζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες διεθνώς

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το σκάνδαλο απειλεί την ύπαρξη της Volkswagen

Η Volkswagen ομολογεί ότι 8 εκατ. οχήματα στην ΕΕ παραποιήθηκαν

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen παραδέχθηκε ότι το λογισμικό παραποίησης των τιμών των ρύπων είχε τοποθετηθεί σε 8 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όπως αποκάλυψε η εφημερίδα Handelsblatt, επικαλούμενη επιστολή που έστειλε ο όμιλος σε μέλη του κοινοβουλίου με ημερομηνία 2 Οκτωβρίου την οποία έχει συνυπογράψει ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και νυν λομπίστας της VW Τόμας Στεγκ, από το σκάνδαλο επηρεάζονται οχήματα με κινητήρες ντίζελ 1.2, 1.6 και 2.0 λίτρων, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Οι συντάκτες της επιστολής ζητούν συγγνώμη «για το λάθος μερικών προσώπων» και δεσμεύονται να ρίξουν άπλετο φως στην υπόθεση, επισημαίνει η Handelsblatt. Επίσης ξεκαθαρίζουν ότι όλα τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται από το σκάνδαλο θα ανακληθούν για επισκευή «και φυσικά θα αναλάβουμε το κόστος».

Μέχρι τώρα η VW είχε παραδεχθεί ότι τοποθέτησε το εν λόγω λογισμικό σε 11 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο, μεταξύ αυτών και 2,8 εκατομμύρια στη Γερμανία.

Εξάλλου σήμερα αναμένεται να μιλήσει στους εργαζομένους της εταιρείας ο Ματίας Μίλερ, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της VW, σε μια συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ κατά τη διάρκεια της οποίας θα απαντήσει στα ερωτήματά τους.

«Η ανάγκη των εργαζόμενων να ενημερωθούν είναι μεγάλη», δήλωσε ένας εκπρόσωπος του διευθυντή του εργοστασίου.

Στο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ εργάζονται περίπου 72.500 άνθρωποι και παράγονται κάθε χρόνο περισσότερα από 830.000 οχήματα. Σε παγκόσμιο επίπεδο οι εργαζόμενοι της VW φτάνουν τους 600.000.

Στο μεταξύ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει διορία ως αύριο Τετάρτη για να ενημερώσει την ομοσπονδιακή υπηρεσία σχετικά με το πώς σκοπεύει να λύσει το πρόβλημα με το λογισμικό.

-----------------

Η Volkswagen επανεξετάζει τις επενδύσεις της

Θα εξεταστούν προσεκτικά και τα μπόνους του διοικητικού συμβουλίου.

Η Volkswagen θα χρειαστεί να επανεξετάσει όλα τα σχέδια και τις επενδύσεις της, δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής της επιτροπής των εργαζομένων στην αυτοκινητοβιομηχανία, την ώρα που ο γερμανικός όμιλος προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον αντίκτυπο από τον σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές ρύπων.

«Θα χρειαστεί να θέσουμε υπό αμφισβήτηση με μεγάλη αποφασιστικότητα οτιδήποτε δεν είναι οικονομικά συμφέρον» είπε ο Μπερντ Όστερλοχ, επικεφαλής της επιτροπής των εργαζομένων της VW, σε περισσότερους από 20.000 υπαλλήλους σε συνέλευση στο Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας.

«Μαζί θα πείσουμε τις χρηματοοικονομικές αγορές για την δύναμη της Volkswagen» είπε ο Όστερλοχ, καλώντας τους εργαζομένους και τη διοίκηση να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να ξεπεράσουν τη μεγαλύτερη επιχειρηματική κρίση στα 78 χρόνια ιστορίας της εταιρίας.

Το σκάνδαλο δεν έχει ακόμα επιπτώσεις σε ό,τι αφορά τις θέσεις εργασίας στην VW, που απασχολεί 60.000 άτομα στις κεντρικές εργοστασιακές της εγκαταστάσεις, αλλά θα επηρεάσει τα κέρδη στη βασική μονάδα αυτοκινήτων καθώς και τα μπόνους προς τους εργαζομένους, είπε ο Όστερλοχ.

Ο ίδιος πρόσθεσε, ωστόσο, ότι θα εξεταστούν προσεκτικά τα μπόνους του διοικητικού συμβουλίου και ότι οι εργαζόμενοι δεν θα πληρώσουν για τις ευθύνες μιας ομάδας διευθυντών.

-----------------

Για επώδυνες αλλαγές προειδοποιεί τους εργαζόμενους το νέο αφεντικό της Volkswagen

«Δεν είναι ακόμα σαφείς οι επιχειρηματικές και οικονομικές επιπτώσεις».

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Ματίας Μίλερ προειδοποίησε τους εργαζομένους κατά τη διάρκεια συνέλευσης σήμερα ότι οι αλλαγές στην εταιρία δεν θα είναι ανώδυνες, σε μια πρώτη ένδειξη ότι θα μπορούσαν να περικοπούν θέσεις εργασίας ως μια προσπάθειας αντιμετώπισης του σκανδάλου με τις παραποιημένες τιμές ρύπων.

«Υπάρχουν εν όψει τεχνικές λύσεις στα προβλήματα. Ωστόσο, δεν είναι ακόμα σαφείς οι επιχειρηματικές και οικονομικές επιπτώσεις» δήλωσε ο Μίλερ, σύμφωνα με ανακοίνωση της Volkswagen.

«Κατά συνέπεια, θέτουμε υπό επανεξέταση όλες τις σχεδιαζόμενες επενδύσεις. Ό,τι δεν είναι άμεσης ανάγκης θα ακυρωθεί ή θα καθυστερήσει» πρόσθεσε ο Μίλερ. «Και κατά συνέπεια θα προσαρμόσουμε το πρόγραμμα αποδοτικότητας. Θα είμαι πολύ ειλικρινής: δεν θα είναι ανώδυνο».

-----------------

Skoda - Seat: Δείτε online αν το όχημά σας διαθέτει το «ειδικό» λογισμικό


H Βιαμάρ ΑΕ, έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της εφαρμογή με την οποία μπορούν όλοι οι ιδιοκτήτες Skoda να ελέγξουν αν το όχημά τους διαθέτει το λογισμικό μείωσης εκπομπής ρύπων.

Πιέσετε εδώ για να δείτε online αν το όχημά σας έχει το «πειραγμενο» λογισμικό.

Επίσης στην ιστοσελίδα της Seat υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή όπου οι κάτοχοι των ιπασνικών αυτοκινήτων μπορούν να ελέγξουν αν το όχημά τους διαθέτει το ειδικό λογισμικό μείωσης ρύπων.

Πιέσετε εδώ για να ελέγξεται το Seat σας αν έχει το λογισμικό.

Παράλληλα στην εφαρμογή έχει αναρτηθεί και ένα μήνυμα από το εργοστάσιο της Skoda το οποίο αναφέρει χαρακτηριστικά: «Αγαπητοί Πελάτες και Φίλοι της ŠKODA

Πρόσφατα θα ακούσατε στις ειδήσεις για την εντατική έρευνα που διεξάγει το VW Group σχετικά με τις παρατυπίες λογισμικού που εντοπίστηκαν σε ορισμένους κινητήρες πετρελαίου.

Η ŠKODA έχει επίσης προμηθευτεί κινητήρες του VW Group με το λογισμικό αυτό και τους εγκατέστησε σε αυτοκίνητα ŠKODA.

Θα θέλαμε να καταστήσουμε σαφές ότι:

Η εμπιστοσύνη των πελατών μας καθώς και του κοινού είναι και θα παραμείνει το πιο σημαντικό περιουσιακό μας στοιχείο. Λυπούμαστε βαθύτατα για το θέμα που προέκυψε.

Είναι σημαντικό για τους πελάτες μας να γνωρίζουν πως τα αυτοκίνητα τους είναι ασφαλή και κατάλληλα οδηγικά. Το παρόν θέμα αφορά αποκλειστικά το λογισμικό, και αυτό θα το διορθώσουμε. Αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη και θα καλύψουμε όλα τα κόστη που σχετίζονται με την τροποποίηση του αυτοκινήτου με τα απαραίτητα μέτρα.

Σας παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι θα είναι μία χρονοβόρα διαδικασία, καθώς απαιτείται χρόνος για την απαραίτητη ανάλυση αλλά και χρόνος για την εφαρμογή των τεχνικών μέτρων.

Ολόκληρη η γκάμα των νέων αυτοκινήτων του VW Group, που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, φέρουν συμβατούς με την οδηγία EU6 κινητήρες και πληρούν όλους τους νομικούς και περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Το υπ’ όψιν λογισμικό δεν επηρεάζει τις επιδόσεις, την κατανάλωση ή τις εκπομπές ρύπων.

Αποκλειστικά οι κινητήρες τύπου ΕΑ189 είναι αυτοί στους οποίους εμφανίζεται το συγκεκριμένο θέμα. Το VW Group εργάζεται εντατικά προκειμένου να εξαλείψει τις αποκλίσεις αυτές μέσω τεχνικών μέτρων. Και πάλι, όμως, τονίζουμε ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι ασφαλή και κατάλληλα οδηγικά.

Για να διαπιστώσετε εάν το αυτοκίνητο σας φέρει το εν λόγω λογισμικό σας παρακαλούμε να επισκεφτείτε τον πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Διανομέα ŠKODA, να καλέσετε τη Γραμμή Εξυπηρέτησης ŠKODA (210 3486600 - 210 3486700) ή συμπληρώσετε άμεσα μια ηλεκτρονική αναζήτηση στο ŠKODA recall actions app..

Oσον αφορά στη Seat επίσης υπάρχει αντίστοιχο μήνυμα του εργοστασίου όπως και στις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου VW το οποίο αναφέρει χαρακτηριστικά: «Δεδομένης της τρέχουσας έρευνας σχετικά με τους κινητήρες πετρελαίου της Volkswagen AG, σας ενημερώνουμε ότι όλα τα νέα αυτοκίνητα SEAT που διαθέτουν κινητήρες EU6 πληρούν τις νομικές απαιτήσεις χωρίς εξαίρεση.

Επιπλέον, θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι όλοι οι κινητήρες είναι ασφαλείς για οδήγηση. Είστε η πρώτη μας προτεραιότητα και γι’ αυτό το λόγο έχουμε αποφασίσει, ως προληπτικό μέτρο, να αναστείλουμε προσωρινά τις πωλήσεις και παραδόσεις όλων των νέων αυτοκινήτων SEAT που διαθέτουν τον κινητήρα πετρελαίου EA189 μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα της Volkswagen AG.

Μόνο τότε θα είμαστε σε θέση να σας ενημερώσουμε πλήρως σχετικά με αυτό το θέμα και εάν το αυτοκίνητό σας επηρεάζεται ή όχι. Η Volkswagen AG εγγυάται ότι δε θα επιβαρυνθείτε με κανένα κόστος. Θα σας κρατάμε ενήμερους. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας»...


Πηγή: http://www.enikos.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.newsbeast.gr και http://www.enikonomia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.