Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Τα νέα για την υπόθεση της πτώσης του Airbus A320

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Θα αργήσει να γίνει κατανοητή η συντριβή του Airbus της Germanwings

Ο Λούμπιτς είχε περάσει περίοδο «σοβαρής κατάθλιψης».

Κλειστό κράτησε το στόμα του ο επικεφαλής της Lufthansa, Κάρστεν Σπορ αποφεύγοντας να απαντήσει σε καταιγισμό ερωτήσεων αναφορικά με το τι γνώριζε η γερμανική αεροπορική εταιρεία για την ψυχική υγεία και τα προβλήματα που αντιμετώπιζε ο Αντρέας Λούμπιτς, ο πιλότος που πιστεύεται ότι έριξε σκόπιμα το Airbus A320 της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις την περασμένη εβδομάδα.

Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε την Τρίτη ότι βρήκε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δείχνουν ότι ο Λούμπιτς, που είχε προσληφθεί ως πιλότος στη θυγατρική χαμηλού κόστους Germanwings, είχε δηλώσει στη σχολή όπου εκπαιδεύτηκε ως πιλότος ότι είχε περάσει μια περίοδο «σοβαρής κατάθλιψης».

Η αποκάλυψη αυτή ενέτεινε τα ερωτηματικά για την επάρκεια των ψυχολογικών εξετάσεων που περνούν οι πιλότοι αλλά και για την τήρηση του ιατρικού απορρήτου στη Γερμανία.

Ο Κάρστεν Σπορ αρνήθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων αφού επισκέφθηκε το μνημείο των θυμάτων, κοντά στο σημείο της συντριβής του Α320, και αποχώρησε αφού διάβασε μια ανακοίνωση.

Ο Λούμπιτς μπόρεσε να ξαναρχίσει την εκπαίδευσή του αφού πέρασε ξανά όλες τις εξετάσεις — ιατρικές και καταλληλότητας. Ωστόσο, στην άδεια πιλότου που έλαβε υπήρχε μια υποσημείωση που ανέφερε ότι έπασχε από κάποιου είδους ασθένεια, είπε στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters μια καλά πληροφορημένη πηγή. Με βάση τη γερμανική νομοθεσία όμως, η Lufthansa, ως εργοδότης, δεν μπορεί να ζητήσει πληροφορίες για το ιατρικό ιστορικό ενός υπαλλήλου της.

Το υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας ανακοίνωσε ότι θα περιμένει την ολοκλήρωση της έρευνας που διεξάγουν οι γαλλικές αρχές προτού αποφασίσει για τυχόν αλλαγές στους κανονισμούς ασφαλείας των πτήσεων.

Στην ανακοίνωσή του ο Σπορ υπογράμμισε πως δεν είναι σαφές τι οδήγησε τον Λούμπιτς να ρίξει το Airbus A320 στη βουνοπλαγιά, σκοτώνοντας 150 ανθρώπους μαζί με τον ίδιο. «Μαθαίνουμε καθημερινά και περισσότερα για τις αιτίες του δυστυχήματος. Θα χρειαστεί πολύς, πολύς καιρός για να καταλάβουμε όλοι μας πώς μπόρεσε να συμβεί αυτό», είπε.
Πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να παράσχει βοήθεια στις οικογένειες των θυμάτων για όσο διάστημα την χρειάζονται.

---------------------

Τα ψέματα του Αντρέας Λούμπιτς στους γιατρούς

Το τροχαίο που του προκάλεσε προβλήματα όρασης.

Ψέματα φέρεται να είχε πει στους γιατρούς ο Αντρέας Λούμπιτς, ο πιλότος που πιστεύεται ότι έριξε σκόπιμα το Airbus A320 της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις την περασμένη εβδομάδα, ο οποίος είχε ισχυριστεί ότι βρίσκεται σε αναρρωτική άδεια ενώ δεν είχε αποκαλύψει ότι πετάει επιβατικά αεροπλάνα.

Επικαλούμενη πηγές που συμμετέχουν στην έρευνα, η γερμανική εφημερίδα Bild γράφει ότι ο 27χρονος πιλότος είχε επισκεφθεί γιατρούς αναζητώντας θεραπεία για μία πάθηση των ματιών.

Παρότι ο Λούμπιτς ενημέρωσε τους γιατρούς για το επάγγελμά του και σε κάποιες περιπτώσεις δήλωσε ότι εργοδότης του ήταν η Germanwings, τους απέκρυψε σκοπίμως το γεγονός ότι εξακολουθούσε να εργάζεται, σύμφωνα με την εφημερίδα.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα της Bild, έγγραφα τα οποία έχουν περιέλθει στην κατοχή των ερευνητικών αρχών, αποκαλύπτουν ότι ο Λούμπιτς είχε αναφέρει πως είχε εμπλακεί σε τροχαίο στα τέλη του 2014. Φέρεται ότι είχε τραυματιστεί όταν άνοιξε ο αερόσακος κι ανέφερε προβλήματα όρασης μετά το ατύχημα.

Σύμφωνα με τα ιατρικά αρχεία, ο Λούμπιτς είχε αναφέρει ότι λάμβανε φαρμακευτική αγωγή για κατάθλιψη, αγχώδεις διαταραχές και κρίσεις πανικού, έγραψε η Bild προσθέτοντας ότι τα φάρμακα αυτά ήταν ένα αντικαταθλιπτικό και το ηρεμιστικό Lorazepam.

Η μητρική εταιρεία της Germanwings, η Lufthansa, δήλωσε την Τρίτη ότι όταν ο Λούμπιτς ξεκίνησε εκ νέου την εκπαίδευσή του για πιλότος, το 2009, κατέθεσε στη σχολή εκπαίδευσης ιατρικά πιστοποιητικά από τα οποία προέκυπτε ότι είχε περάσει «βαρύ καταθλιπτικό επεισόδιο».

---------------------

Δημοσιογράφος της Bild: Αυτά δείχνει το βίντεο πριν από τη συντριβή του Airbus


Καρέ καρέ περιγράφει αρχισυντάκτης της Bild το περιεχόμενο του βίντεο που φέρεται να έχει τραβηχτεί λίγα δευτερόλεπτα πριν από τη συντριβή του Airbus του Germanwings.

Ο Julie Reichart μιλώντας στο CNN είπε ότι στο βίντεο ακούγονται οι επιβάτες να φωνάζουν λίγο πριν τη συντριβή του αεροσκάφους. Κάνοντας λόγο για «πολύ ενοχλητικές εικόνες» δήλωσε: «Πιστεύουμε πως το υλικό δείχνει τις τελευταίες στιγμές, όταν το αεροπλάνο κατευθύνεται προς το έδαφος και οι άνθρωποι βρίσκονται σε πανικό, ουρλιάζουν και από πίσω ακούγεται αυτός ο "μεταλλικός" χτύπος ο οποίος έχει αναφερθεί ήδη. Και αυτό που γίνεται στη συνέχεια, είναι σαν κάτι να χτυπά το αεροπλάνο, ή το αεροπλάνο να χτυπά κάτι. Τραντάζεται για λίγο, μετά ακούμε κι άλλα ουρλιαχτά και μετά η εικόνα διακόπτεται».

Ο δημοσιογράφος είπε ότι πιστεύει πως το βίντεο είναι αληθινό, ωστόσο αρνήθηκε να αποκαλύψει πως ή που το βρήκε.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, όποιος τράβηξε το βίντεο καθόταν στο πίσω μέρος του αεροσκάφους.

Σύμφωνα με την Bild, το βίντεο είναι εξαιρετικά θολό και δεν διακρίνονται καθαρά οι άνθρωποι, όμως εξετάζεται από τις αρχές που διερευνούν τις συνθήκες του δυστυχήματος.

---------------------

Διαφορετικές αποζημιώσεις ίσως λάβουν τα θύματα της μοιραίας πτήσης

Τα ποσά που δίνονται ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα.

Εντελώς διαφορετικές αποζημιώσεις είναι πιθανόν να λάβουν οι οικογένειες των θυμάτων της πτήσης της Germanwings που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις. Όπως ανέφεραν δικηγόροι, το ύψος τους θα εξαρτηθεί από την εθνικότητά τους, το πού αγόρασαν το εισιτήριό τους και από τα εισοδήματά τους, παρότι όλοι τους είχαν την ίδια τύχη.

Οι αιτήσεις αποζημίωσης μπορούν να κατατίθενται είτε εκεί που αγοράστηκε το εισιτήριο, στη χώρα της αεροπορικής εταιρίας, στα δικαστήρια στον τόπο προορισμού του επιβάτη ή στη χώρα του επιβάτη.

Ωστόσο στις περιπτώσεις συντριβής αεροσκάφους, τα ποσά των αποζημιώσεων που δίνονται ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα, με τα θύματα από τις ΗΠΑ να τείνουν να λαμβάνουν υψηλότερες αποζημιώσεις, ενώ ακολουθούν οι Ευρωπαίοι και οι Ασιάτες.

Σύμφωνα με τον δικηγόρο Τζέιμς Χίλι-Πρατ του γραφείου Stewarts Law LLP, το οποίο παρέχει συμβουλές στις οικογένειες θυμάτων των αεροπορικών δυστυχημάτων της Malaysia Airlines πέρυσι, βρετανοί γονείς που έχασαν ένα ενήλικο παιδί μπορεί να περιμένουν αποζημίωση περίπου 20.000 στερλινών (περίπου 28.000 ευρώ) ενώ αμερικανοί γονείς θα περιμένουν 1,5 εκατομμύριο στερλίνες (περίπου 689.000 ευρώ).

«Αυτό συμβαίνει παρά το προφανές γεγονός ότι κάθε επιβάτης είχε κοινή και όμοια εμπειρία στα τελευταία λεπτά της μοιραίας πτήσης», δήλωσε ο Χίλι-Πρατ, που έχει την έδρα του στη Νέα Υόρκη.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με το νόμο για τα θανατηφόρα ατυχήματα, βρετανικές οικογένειες μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση ύψους περίπου 13.000 στερλινών. Περαιτέρω αποζημιώσεις δίνονται για τις δαπάνες της κηδείας και ένα ποσό που διαφοροποιείται από το κατά πόσο εξαρτώνταν συγγενείς από τα έσοδα και τις υπηρεσίες του θανόντα.

Στη Γερμανία, οι αποζημιώσεις υπολογίζονται με βάση τα διαφυγόντα έσοδα του θύματος και άλλες οικονομικές συνέπειες από την απώλεια, όπως τα έξοδα μετακίνησης, και συνήθως δεν υπάρχει χωριστή αποζημίωση για οδύνη και πρόκληση δεινών, δήλωσε ο γερμανός δικηγόρος Έλμαρ Γκεμούλα, από τον οποίο έχουν ζητήσει βοήθεια οι οικογένειες της ομάδας των μαθητών που σκοτώθηκαν στη μοιραία πτήση.

Επομένως, καθώς οι αιτήσεις αποζημίωσης πιθανόν θα βασίζονται κυρίως σε οικονομικές ζημίες, οι αποκαλύψεις από τη Lufthansa ότι η σχολή της για εκπαίδευση πιλότων γνώριζε για την κατάθλιψη του πιλότου της Αντρέα Λούμπιτς δεν αναμένεται να επηρεάσει το αποτέλεσμα σε πολλές χώρες εκτός των ΗΠΑ.

Παροχή βοήθειας για όσο χρόνο χρειάζεται

Οι 144 επιβάτες του αεροσκάφους Α320 προέρχονταν από 18 διαφορετικές χώρες, σύμφωνα με τη Germanwings. Στην πλειονότητά τους ήταν Γερμανοί και Ισπανοί, ενώ τρεις ήταν από τις ΗΠΑ.

«Μπορεί δύο επιβάτες να κάθονταν ο ένας δίπλα στον άλλον αλλά το ύψος της αποζημίωσης να είναι εντελώς διαφορετικό», δήλωσε ο Τζιμ Μόρις, δικηγόρος στην εταιρία Irwin Mitchell του Λονδίνου, που παρέχει νομική υποστήριξη σε μέλη οικογενειών βρετανών και ξένων πολιτών που επέβαιναν στην πτήση της Germanwings.

Ο Μόρις είπε ότι αναμένεται η συντριβή αυτή να αποδειχθεί ιδιαίτερα δαπανηρή για τους ασφαλιστές της αεροπορικής εταιρίας και ότι η Lufthansa δεν αναμένεται να προσπαθήσει να αποποιηθεί την πλήρη ευθύνη.

Πηγές της ασφαλιστικής βιομηχανίας έχουν δηλώσει ότι οι ασφαλιστές θα τηρήσουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αστικής ευθύνης τους για τη Lufthansa και τη Germanwings, παρότι ειπώθηκε ότι η αεροπορική εταιρία γνώριζε ότι ο Λούμπιτς είχε περάσει μια περίοδο σοβαρής κατάθλιψης. Πηγές της ασφαλιστικής βιομηχανίας υπολογίζουν πως το κόστος των αποζημιώσεων θα ανέλθει συνολικά σε 300 εκατ. δολάρια, αλλά το ποσό ενδέχεται να αλλάξει.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa Κάρστεν Σπορ δήλωσε χθες ότι η αεροπορική εταιρία θα παρέχει βοήθεια στις οικογένειες των θυμάτων «για όσο χρειάζεται». Η ασφαλιστική Allianz Γερμανίας δήλωσε ότι όλες οι αιτήσεις θα διεκπεραιωθούν πλήρως, δίκαια και όσο το δυνατόν ταχύτερα.

---------------------

Βρέθηκε το δεύτερο μαύρο κουτί του μοιραίου Airbus

Το ανακοίνωσε ο εισαγγελέας της Μασσαλίας.

Βρέθηκε το δεύτερο μαύρο κουτί της μοιραίας πτήσης της Germanwings, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε σήμερα ο εισαγγελέας της Μασσαλίας.

Όπως αναφέρουν διεθνή δίκτυα που επικαλούνται δηλώσεις του Γάλλου εισαγγελέα, το δεύτερο μαύρο κουτί εντοπίστηκε στο σημείο όπου έχασαν τη ζωή τους οι 150 επιβαίνοντες του μοιραίου Airbus.

---------------------

Πληροφορίες για αυτοκτονίες στο ίντερνετ έψαχνε ο Λούμπιτς

Αναζητούσε και πληροφορίες για την ασφάλεια των θυρών του πιλοτηρίου.

Στην αποκάλυψη πως ο Αντρέας Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης του μοιραίου Airbus, είχε αναζητήσει στο Διαδίκτυο μεθόδους αυτοκτονίας λίγες ημέρες πριν την αεροπορική τραγωδία προχώρησε η γερμανική δικαιοσύνη.

Στο τάμπλετ του συγκυβερνήτη, η οποία κατασχέθηκε σε ένα από τα σπίτια του, οι ερευνητές βρήκαν στοιχεία για τις έρευνες που είχε κάνει στο Διαδίκτυο ως τις 23 Μαρτίου και οι οποίες δείχνουν ότι αναζήτησε πληροφορίες «για μεθόδους αυτοκτονίας», καθώς και «για τις πόρτες των πιλοτηρίων και για τις προδιαγραφές ασφαλείας τους», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η εισαγγελία του Ντίσελντορφ.

Παράλληλα, εντοπίστηκε σήμερα το δεύτερο μαύρο κουτί του Airbus A320 της γερμανικής εταιρείας Germanwings, το οποίο συνετρίβη στις 24 Μαρτίου στις γαλλικές Άλπεις, όπως ανακοίνωσε ο εισαγγελέας της Μασσαλίας.

Το μαύρο κουτί αυτό περιέχει τις δεδομένα της πτήσης του αεροπλάνου, από τη συντριβή του οποίου σκοτώθηκαν και οι 150 επιβαίνοντες.

Το πρώτο μαύρο κουτί είχε βρεθεί την ημέρα του δυστυχήματος και από την ανάλυση των δεδομένων που περιείχε αποκαλύφθηκε ότι ο συγκυβερνήτης του Airbus Αντρέας Λούμπιτς, ο οποίος βρισκόταν μόνος στο πιλοτήριο τη στιγμή της τραγωδίας, πιθανόν έριξε σκόπιμα το αεροπλάνο.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.enikos.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.newsbeast.gr και http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.