Στην Google δεν κατέληξαν "άκοπα" στο νέο λογότυπο της εταιρείας, θυγατρική της Alphabet πλέον. Οι εναλλακτικές προτάσεις ήταν πολλές και σε αυτές περιλαμβάνονταν και γραμματοσειρά με "γεμάτα" γράμματα – ισόπαχα, όπως είναι όρος στα έντυπα.
Στόχος της Google είναι το νέο της λογότυπο να ταιριάζει περισσότερο στις οθόνες των φορητών συσκευών, και όχι στις οθόνες των desktop.
Σύμφωνα με το gr.pcmag.com, η Google για το νέο της λογότυπο δημιούργησε μία νέα γραμματοσειρά sans-serif για την εμφάνιση του ονόματος της στα προϊόντα και τα συνοδευτικά υλικά. Την ονόμασε Product Sans.
H νέα γραμματοσειρά, χωρίς να αλλάζει δραστικά το αυθεντικό στιλ, είναι ουδέτερη και συνεχής, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για να υπάρχει σαφής διάκριση ανάμεσα στο λογότυπο της εταιρείας και τα ονόματα των προϊόντων.
Η νέα γραμματοσειρά ολοκληρώνεται με αριθμούς, σημεία στίξης και εναλλακτικούς χαρακτήρες, σύμβολα και υποστηρίζει Λατινικά, Ελληνικά και Κυριλλικά.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.