Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Πώς να κλείσετε μία συμφωνία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τι πρέπει να ξέρετε για να πουλήσετε προϊόν ή τον εαυτό σας.

Είτε είστε μεταπωλητής στο eBay, είτε δουλεύετε σε πολυεθνική, είτε είστε επιχειρηματίας, είτε ξεκινάτε δική σας δουλειά, είτε ετοιμάζεστε να φτιάξετε επενδυτικό ταμείο, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τις πωλήσεις.

Δείτε τι πρέπει να ξέρετε:

1. Φροντίστε να γνωρίζετε το προϊόν σας

Είτε πουλάτε ψυγεία, είτε αυτοκίνητα, είτε σχεδιάζετε ιστοσελίδες, πρέπει να γνωρίζετε με απόλυτη ακρίβεια αυτό που πουλάτε. Διαβάστε πολύ καλά τα τεχνικά γνωρίσματα, διαβάστε τις λεπτομέρειες, μάθετε ό,τι χρειάζεται να ξέρετε και σίγουρα φροντίστε να ξέρετε περισσότερα από τους ανταγωνιστές σας.

Είτε προσπαθείτε να πουλήσετε αυτοπροσώπως, είτε μέσω διαδικτύου, είτε μέσω τηλεφώνου, ο πελάτης πάντα εντυπωσιάζεται από έναν πωλητή που έχει γνώσεις για το προϊόν του.

2. Κατανοήστε τι πουλάτε



Ο κανόνας αυτός είναι διαφορετικός από το να γνωρίζετε το προϊόν σας. Σημαίνει ότι έχετε αντίληψη του τι είναι το προϊόν σας. Για παράδειγμα, ο υπεύθυνος πωλήσεων της General Motors έπρεπε να συνειδητοποιήσει ότι δεν πουλάει μεταφορά, αλλά ψυχαγωγία. Άλλωστε, τις περισσότερες φορές, οι καταναλωτές αναζητούν λόγους για να αγοράσουν κάτι.

3. Να μάθετε τον ανταγωνισμό

Οι καταναλωτές συνήθως έχουν επιλογές. Πρέπει να ξέρετε καλά ποιες είναι και να εκτιμήσετε τις προτάσεις τους. Να δείτε αν έχετε ευελιξία στον καθορισμό της τιμής του προϊόντος σας. Πολλοί καταναλωτές σήμερα τσεκάρουν το όρια της διαπραγμάτευσης της τιμής και αν υπάρχει ευελιξία, πρέπει να γνωρίζετε τα όριά σας στη διαπραγμάτευση της τιμής.

4. Να γνωρίζετε τη θέση σας στην αγορά

Όπως λέγανε οι παλιοί, να ακούτε την αγορά... Να την αφουγκράζεστε και ξέρετε τι ψάχνει.

5. Σχετιστείτε με τον πελάτη



Το να καταφέρετε να αποκτήσετε μία σχέση με τον πελάτη σας είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας σε μία πώληση. Αυτό δε σημαίνει ότι θα γίνετε φίλοι, αλλά να γνωρίζετε τι επιδιώκει ο πελάτης ώστε να πραγματοποιήσετε την καλύτερη δυνατή πώληση. Δε χρειάζονται ειδικές γνώσεις, αλλά προσοχή στον πελάτη και ένστικτο.

6. Να μιλάτε σωστά

Είναι βασικό. Για να πραγματοποιήσετε μία πώληση, πρέπει να ξέρετε να μιλάτε. Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι στις πωλήσεις που στην πραγματικότητα δεν έχουν την απαραίτητη ευχέρεια λόγου. Αυτό δεν είναι προσόν που το έχει κανείς εκ γενετής. Μπορεί να το αποκτήσει, απλά χρειάζεται πολύ εξάσκηση.

7. Να είστε συμπαθής



Οι άνθρωποι συνήθως αγοράζουν πράγματα από ανθρώπους που συμπαθούν, από ανθρώπους που τους είναι ευχάριστοι. Η διαδικασία του να σας συμπαθήσει κανείς παίρνει ελάχιστα λεπτά στην αρχή. Εκμεταλλευτείτε τα.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.