Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Τα νέα για την υπόθεση της πτώσης του Airbus A320

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αυτό είναι το δεύτερο μαύρο κουτί του μοιραίου Airbus


Την Πέμπτη το απόγευμα βρέθηκε το δεύτερο μαύρο κουτί (το οποίο βλέπετε στη φωτογραφία) της μοιραίας πτήσης του Airbus που συνετρίβη στις Άλπεις, στο οποίο περιέχονται όλα τα δεδομένα της πτήσης.

Αυτό είναι το δεύτερο μαύρο κουτί του μοιραίου Airbus - ΦΩΤΟ

---------------

Κατεστραμμένο το δεύτερο μαύρο κουτί της Germanwings

Οι Αρχές ελπίζουν ότι θα αντλήσουν δεδομένα.

Διαλυμένο εντοπίστηκε μετά από εννέα ημέρες ερευνών το δεύτερο μαύρο κουτί της μοιραίας πτήσης της Germanwings στην πλαγιά των Άλπεων, όπως ανακοινώθηκε από τον αρμόδιο εισαγγελέα.

Ωστόσο, οι Αρχές που διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες το Airbus συνετρίβη, υποστηρίζουν ότι πολλά από τα δεδομένα που έχουν καταγραφεί θα μπορέσουν να αξιοποιηθούν, για να φανεί κατά πόσο ευσταθούν τα όσα έχουν δει μέχρι στιγμής το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με τα οποία το μοιραίο αεροσκάφος της Germanwings έπεσε σκόπιμα στις Άλπεις από τον συγκυβερνήτη, Αντρέα Λούμπιτς.

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το BBC στο δεύτερο μαύρο κουτί εντοπίστηκε και η κάρτα μνήμης, στην οποία έχουν πιθανότατα αποτυπωθεί τεχνικές λεπτομέρειες, όπως η θέση του αεροσκάφους, η ταχύτητα και η πορεία που ακολούθησε μέχρι τη συντριβή του.

---------------

Ο Λούμπιτς επιτάχυνε το αεροσκάφος προς τη συντριβή

«Μίλησε» το δεύτερο μαύρο κουτί της Germanwings.

Το δεύτερο μαύρο κουτί του A320 που συνετρίβη στις Άλπεις επιβεβαιώνει την εκδοχή της εσκεμμένης ενέργειας του συγκυβερνήτη, έγινε γνωστό από πηγές της έρευνας. Μάλιστα ανέφεραν ότι ο συγκυβερνήτης Ανδράς Λούμπιτς επιτάχυνε πολλές φορές οδηγώντας το αεροπλάνο προς τη συντριβή.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά μια πρώτη ανάγνωση των στοιχείων δείχνουν ότι ο συγκυβερνήτης ρύθμισε τον αυτόματο πιλότο στα 100 πόδια και πολλές φορές κατά τη διάρκεια της καθόδου άλλαξε τις ρυθμίσεις για να κατέβει πιο γρήγορα το αεροπλάνο.

Το δεύτερο μαύρο κουτί εντοπίστηκε διαλυμένο μετά από εννέα ημέρες ερευνών το δεύτερο μαύρο κουτί της μοιραίας πτήσης της Germanwings στην πλαγιά των Άλπεων, όπως ανακοινώθηκε από τον αρμόδιο εισαγγελέα.

Ωστόσο, οι Αρχές που διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες το Airbus συνετρίβη, υποστηρίζουν ότι πολλά από τα δεδομένα που έχουν καταγραφεί θα μπορέσουν να αξιοποιηθούν.

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το BBC στο δεύτερο μαύρο κουτί εντοπίστηκε και η κάρτα μνήμης, στην οποία έχουν πιθανότατα αποτυπωθεί τεχνικές λεπτομέρειες, όπως η θέση του αεροσκάφους, η ταχύτητα και η πορεία που ακολούθησε μέχρι τη συντριβή του.

---------------

Έρευνες στα γραφεία των γιατρών που είχε επισκεφθεί ο Lubitz


Oι Γερμανοί εισαγγελείς διεξήγαγαν έρευνες στα γραφεία 5 ιατρών στους οποίους φαίνεται πως απευθύνθηκε αναζητώντας βοήθεια ο Αντρέας Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης που θεωρείται ύποπτος ότι προκάλεσε τη συντριβή του αεροσκάφους της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις, έγραψε σήμερα το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel.

Το Ντερ Σπίγκελ αποκαλύπτει ότι οι εισαγγελείς κατέσχεσαν ιατρικά αρχεία, επικαλούμενο μία περίληψη των ευρημάτων της εισαγγελίας. Το περιοδικό αναμένεται να δημοσιεύσει το σχετικό άρθρο αύριο.

Όταν ήλθε στο φως της δημοσιότητας το όνομα του Αντρέα Λούμπιτς, αρκετοί γιατροί προσήλθαν στις αρχές προκειμένου να δηλώσουν ότι ο 27χρονος τους είχε επισκεφθεί, σύμφωνα με το Σπίγκελ.

Ο συγκυβερνήτης απευθύνθηκε σε ειδικούς τόσο του τομέα της νευρολογίας όσο και της ψυχιατρικής, προστίθεται, αν και δεν έχει διευκρινιστεί εάν η πληροφορία αυτή προέρχεται από τα ευρήματα της εισαγγελίας.

Το γραφείο του εισαγγελέα του Ντίσελντορφ, όπου ο Λούμπιτς διέθετε ένα διαμέρισμα, δεν έχει προβεί προς το παρόν σε κανένα σχόλιο.

---------------

Έρευνες σε γραφεία γιατρών που είχε επισκεφτεί ο Λούμπιτς

Εισαγγελείς κατάσχεσαν ιατρικά αρχεία.

Τα γραφεία πέντε γιατρών στους οποίους φαίνεται πως απευθύνθηκε αναζητώντας βοήθεια ο Αντρέας Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης που θεωρείται ύποπτος ότι προκάλεσε τη συντριβή του αεροσκάφους της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις, ερεύνησαν οι γερμανοί εισαγγελείς.

Το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel αποκαλύπτει ότι οι εισαγγελείς κατάσχεσαν ιατρικά αρχεία, επικαλούμενο μία περίληψη των ευρημάτων της εισαγγελίας. Το περιοδικό αναμένεται να δημοσιεύσει το σχετικό άρθρο αύριο.

Όταν ήλθε στο φως της δημοσιότητας το όνομα του Αντρέα Λούμπιτς, αρκετοί γιατροί προσήλθαν στις αρχές προκειμένου να δηλώσουν ότι ο 27χρονος τους είχε επισκεφθεί, σύμφωνα με το Σπίγκελ.

Ο συγκυβερνήτης απευθύνθηκε σε ειδικούς τόσο του τομέα της νευρολογίας όσο και της ψυχιατρικής, προστίθεται, αν και δεν έχει διευκρινιστεί εάν η πληροφορία αυτή προέρχεται από τα ευρήματα της εισαγγελίας.

Το γραφείο του εισαγγελέα του Ντίσελντορφ, όπου ο Λούμπιτς διέθετε ένα διαμέρισμα, δεν έχει προβεί προς το παρόν σε κανένα σχόλιο.

---------------

Τα "τρωτά" σημεία του αυτόματου πιλότου έψαχνε ο Λούμπιτς στο διαδίκτυο


Η εξέταση του δεύτερου μαύρου κουτιού της μοιραίας πτήσης 4U 9525 της Germawings επιβεβαιώνει στην ουσία τις υποψίες της Γαλλικής Υπηρεσίας Ερευνών και Αναλύσεων BEA ότι ο συγκυβερνήτης Αντρέας Λούμπιτς προκάλεσε συνειδητά την συντριβή του αεροσκάφους στις γαλλικές Άλπεις. Την ίδια στιγμή έρευνες της εισαγγελίας του Ντίσελντορφ δείχνουν ότι λίγες μέρες πριν το τραγικό συμβάν ο συγκυβερνήτης είχε αναζητήσει στο διαδίκτυο πληροφορίες γύρω από την αυτοκτονία, αλλά και την ασφάλεια στο πιλοτήριο.

Με αφορμή τα νέα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, ο Γερμανός ειδικός σε ζητήματα αεροπορίας Χάινριχ Γκρόσμπονγκαρτ σε συνέντευξή του στην DW μίλησε για τον ρόλο του αυτόματου πιλότου υπό αυτές τις ακραίες συνθήκες:

«Ο αυτόματος πιλότος κάνει ακριβώς αυτό που του λένε οι χειριστές. Δεν πραγματοποιεί αυτόματα μια πτήση από το σημείο Α στο σημείο Β. Οι πιλότοι του δίνουν τα στοιχεία της πτήσης, όπως την ταχύτητα, το ύψος κλπ. Και αυτό το ύψος ο αυτόματος πιλότος τα κρατά σταθερό. Δεν κάνει τίποτα άλλο».

Δεν υπάρχει ασφαλιστική δικλίδα για τον ανθρώπινο παράγοντα

Κάθε σύγχρονο αεροσκάφος, λέει ο Γερμανός ειδικός διαθέτει ένα ηχητικό σύστημα προειδοποίησης όταν η απόσταση από το έδαφος μειώνεται επικίνδυνα. Και υπό κανονικές συνθήκες οι πιλότοι λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα. Όμως ο αυτόματος πιλότος δεν πραγματοποιεί από μόνος του ελιγμούς αποφυγής σύγκρουσης, τονίζει ο Χάινριχ Γκρόσμπονγκαρτ:

«Οι πιλότοι είναι εκείνοι που δίνουν τις εντολές. Δεν αποκλείεται να επιλεχθεί συνειδητά ένα χαμηλό ύψος πτήσης για να αποφευχθεί κάποιος άλλος κίνδυνος. Είναι απόφαση των χειριστών. Διότι εκείνοι γνωρίζουν τις συνθήκες και πρέπει να έχουν την τελική απόφαση».

Όλες οι προειδοποιήσεις των συστημάτων του αεροσκάφους γίνονται προς τον πιλότο μέσω ηχητικού σήματος, αλλά το σύστημα δεν παρεμβαίνει δεν πλοήγηση. Σε περίπτωση που το αεροσκάφος βρίσκεται σε τροχιά σύγκρουσης προτείνει ελιγμό αποφυγής, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω.

«Το αυτόματο σύστημα δεν είναι κατασκευασμένο να αντιδρά όταν κάποιος πιλότος επιδιώκει συνειδητά την συντριβή του αεροσκάφους, όπως συνέβη πιθανότητα σε αυτή την περίπτωση. Δεν υπάρχει τέτοια ασφαλιστική δικλίδα», καταλήγει ο Χάινριχ Γκρόσμπονγκαρτ.

---------------

Προβλήματα στην Πολιτική Αεροπορία της Γερμανίας


Τι είχε διαπιστώσει ο έλεγχος της ευρωπαϊκής ρυθμιστικής Αρχής.

Η ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή των αεροπορικών πτήσεων διαπίστωσε «θέματα» με την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Γερμανίας στην τακτική επανεξέταση της ασφάλειας των αεροπορικών πτήσεων, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η ανακοίνωση δεν διευκρινίζει πότε έγινε ο έλεγχος της ευρωπαϊκής ρυθμιστικής αρχής, αλλά η Wall Street Journal ανέφερε ότι η Επιτροπή είχε επιστήσει την προσοχή στο Βερολίνο από τον Νοέμβριο «για την αντιμετώπιση των μακροχρόνιων προβλημάτων». Αυτό έγινε δηλαδή μήνες πριν από την συντριβή της πτήσης της εταιρείας Germanwings στις Γαλλικές Άλπεις όπου σκοτώθηκαν 150 άνθρωποι.

Η αμερικανική εφημερίδα επικαλούμενη δυο πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, αναφέρει ότι οι έλεγχοι είχαν διαπιστώσει προβλήματα στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Γερμανίας την Luftfahrt Bundesamt (LBA). Τα προβλήματα εντοπίστηκαν στην έλλειψη προσωπικού, που κατ’ επέκταση θα μπορούσε να περιορίσει την ικανότητά της να διενεργεί ελέγχους σε αεροσκάφη και πλήρωμα, καθώς και σε ιατρικούς ελέγχους.

«Βάσει των συστάσεων του EASA (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας) η Επιτροπή ασχολήθηκε με θέματα στη Γερμανία για να απαιτήσει από τις εκεί αρχές τη συμμόρφωσή τους. Οι απαντήσεις που δόθηκαν από τη Γερμανία είναι στο στάδιο της αξιολόγησης» ανέφερε ανακοίνωση της Επιτροπής.

«Σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ διαπιστώνονται ευρήματα και αυτό είναι μια φυσιολογική και τακτική κατάσταση και μέρος ενός συστήματος συνεχούς επίβλεψης. Τα ευρήματα ακολουθούνται από διορθωτικά μέτρα, παρόμοια με μια διαδικασία ελέγχου» αναφέρεται επίσης η ανακοίνωση, χωρίς όμως να προσδιορίζονται τα πορίσματα του EASA για τη Γερμανία. Η Wall Street Journal ανέφερε πάντως ότι δεν είναι σαφές εάν οι ελλείψεις που εντοπίστηκαν στην Luftfahrt Bundesamt ήταν βασικοί παράγοντες στην συντριβή του αεροσκάφους.

Η έρευνα για την ασφάλεια του πληρώματος της αεροπορικής εταιρείας είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μετά από τη συντριβή στις γαλλικές Άλπεις και την πεποίθηση ότι ο συγκυβερνήτης έριξε σκόπιμα το αεροσκάφος της εταιρείας χαμηλού κόστους.

---------------

Germanwings: Η γυναίκα που βρήκε το 2ο μαύρο κουτί


Πολλοί είναι οι άνθρωποι που συμμετέχουν στην ομάδα που ερευνά για τα συντρίμμια της μοιραίας πτήσης της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις, που κόστισε την ζωή σε 150 ανθρώπους. Πρόσφατο αποτέλεσμα της όλης αυτής προσπάθειας, ήταν η ανεύρεση του δεύτερου μαύρου κουτιού από μια γυναίκα, η οποία ήταν μάλιστα η μοναδική γυναίκα που συμμετείχε στις έρευνες.





Πρόκειται για την Αlice Coldefy -η μοναδική γυναίκα της ομάδας των ερευνητών- η οποία κατάφερε να εντοπίσει και να «ξεθάψει» το κουτί που καταγράφει τα δεδομένα της πτήσης σε μια περιοχή που είχε ήδη «χτενιστεί» αρκετές φορές. Συγκεκριμένα, το μαύρο κουτί που πλέον βρίσκεται στα χέρια των Γάλλων ερευνητών του αεροπορικού δυστυχήματος, αναμένεται να ρίξει περισσότερο φως στο ήδη γνωστό δεδομένο ότι ο συγκυβερνήτης Andreas Lubitz, επιτάχυνε την κάθοδο του αεροπλάνου βραχώδη όρη.



«Υπήρχε ένα στενό σημείο, όπου τα συντρίμμια του αεροπλάνου είχαν συσσωρευτεί. Καθώς ψάχναμε για ρούχα -για την αναγνώριση των επιβατών- μετακινήσαμε τα συντρίμμια, και εκείνη την στιγμή αποκαλύφθηκε το απανθρακωμένο μαύρο κουτί, μετά την εκσκαφή, περίπου 20 εκατοστά από το έδαφος», δήλωσε χαρακτηριστικά η Αlice Coldefy, περιγράφοντας την στιγμή που βρήκε το κουτί. Συνεχίζοντας, η ίδια ανέφερε ότι, νωρίτερα το πρωί, οι αρχές είχαν διανείμει στα άτομα που συμμετέχουν στην έρευνα φωτογραφικό υλικό που απεικόνιζε το μαύρο κουτί. «Μόλις αντιλήφθηκα ότι το κουτί ταιριάζει με την φωτογραφία που κρατούσα στα χέρια μου, φώναξα τον συνάδελφο μου για να συγκρίνουμε το εύρημα» επισήμανε.



Το βιογραφικό της Αlice Coldefy είναι πολύ πλούσιο και σύμφωνα με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης ήταν η πρώτη μέρα που συμμετείχε στις έρευνες στον τόπο της συντριβής του μοιραίου Airbus A320.



Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, μέχρι στιγμής έχουν ανευρεθεί περίπου 600 ανθρώπινα μέλη των επιβαινόντων στο αεροπλάνο και καμία ολόκληρη σορός.


---------------

Welt: "Στριμωγμένη" η Lufthansa λόγω… Λούμπιτς


«Υπό πίεση» βρίσκεται η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa, σύμφωνα με την εφημερίδα Welt am Sonntag, καθώς όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν είχε ενημερωθεί ποτέ για την κατάσταση της υγείας του Αντρέας Λούμπιτς, παρότι ο τελευταίος, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, γιατροί της εταιρείας είχαν εξετάσει τουλάχιστον έξι φορές τον πιλότο από το 2009 και έπειτα.

«Δεν είχαμε καμία ενημέρωση για τη σοβαρή κατάθλιψη του Αντρέας Λούμπιτς» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, δυσχεραίνοντας έτσι τη θέση της αεροπορικής εταιρείες σχετικά με τις ευθύνες που φέρει για τη μοιραία πτήση της Germanwings που στοίχισε τη ζωή σε 150 ανθρώπους.

«Ενδεχομένως να υπάρξουν συνέπειες για τους γιατρούς της εταιρείας που εξέτασαν τον Αντρέας Λούμπιτς από το 2009 και έπειτα, όπως και για την εταιρεία» επισημαίνει η εφημερίδα στο δημοσίευμά της, τονίζοντας ότι οι γιατροί όφειλαν να ενημερώσουν την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όπως άλλωστε είθισται να γίνεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

---------------

«Skydevil» ο κωδικός του Λούμπιτς

Ο συγκυβερνήτης του μοιραίου Airbus είχε αναζητήσει πληροφορίες για τη μανιοκατάθλιψη.

«Θέματα» με την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Γερμανίας στην τακτική επανεξέταση της ασφάλειας των αεροπορικών πτήσεων, είχε διαπιστώσει η ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή των αεροπορικών πτήσεων EASA, όπως ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ παράλληλα, όπως δήλωσε σήμερα στο Ρόιτερς η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Γερμανίας, η Luftfahrt Bundesamt (LBA), δεν γνώριζε για το ιατρικό ιστορικό του Αντρέας Λούμπιτς πριν από τη συντριβή του αεροσκάφους της Germanwings στις Γαλλικές Άλπεις.

Η ανακοίνωση της EASA (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας) δεν αναφέρει πότε διενεργήθηκε ο έλεγχος, αλλά η Wall Street Journal έγραψε ότι η επιτροπή είχε ζητήσει από το Βερολίνο το Νοέμβριο «να αντιμετωπίσει τα μακροχρόνια προβλήματα», δηλαδή μήνες πριν από τη συντριβή της πτήσης της Germanwings με 150 νεκρούς.

Η αμερικανική εφημερίδα, επικαλούμενη δυο πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, αναφέρει ότι οι έλεγχοι είχαν διαπιστώσει προβλήματα στην LBA. Τα προβλήματα εντοπίστηκαν στην έλλειψη προσωπικού, που κατ’ επέκταση θα μπορούσε να περιορίσει την ικανότητά της να διενεργεί ελέγχους σε αεροσκάφη και πλήρωμα, καθώς και σε ιατρικούς ελέγχους. Ωστόσο, σύμφωνα με την εφημερίδα, δεν είναι σαφές αν οι ελλείψεις αυτές μπορεί να συνετέλεσαν στο δυστύχημα.

Η μητρική εταιρία Lufthansa έχει ανακοινώσει ότι ο Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης που φέρεται ότι έριξε το αεροσκάφος, είχε ενημερώσει τις αρχές στη σχολή εκπαίδευσης πιλότων ότι είχε περάσει καταθλιπτικό επεισόδιο στο παρελθόν, γεγονός που γεννά ερωτήματα για το αν οι ιατρικοί έλεγχοι που γίνονται στα μέλη των πληρωμάτων από τις ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας είναι επαρκείς.

Ερωτηθείσα αν τα ιατρικά κέντρα της Lufthansa είχαν ενημερώσει τις ρυθμιστικές αρχές για το ιατρικό πρόβλημα του Λούμπιτς, ο εθνικός αερομεταφορέας της Γερμανίας απάντησε σήμερα ότι δεν θα σχολιάσει δεδομένου ότι οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη.

Παράλληλα, η εφημερίδα Bild am Sonntag γράφει σήμερα, χωρίς να κατονομάζει τις πηγές της, ότι οι αρχές που ερευνούν τις συνθήκες συντριβής του αεροσκάφους της Germanwings, ανακάλυψαν ότι ο Λούμπιτς χρησιμοποιούσε τον κωδικό «Skydevil» για να αποκτήσει πρόσβαση στον υπολογιστή του και ότι είχε κάνει αναζήτηση στο ίντερνετ για «διπολική διαταραχή», «μανιοκατάθλιψη» καθώς και για «ημικρανίες», «προβλήματα στην όραση» και «ακουστικό τραύμα».


Πηγή: http://www.enikos.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.enikos.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.enikos.gr , http://www.newsbeast.gr , http://www.enikos.gr , http://www.enikos.gr και http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.