Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Συνεχίζουν τα προβλήματα στην Ειδική Αγωγή

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δεν έχουν γίνει προσλήψεις στα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης.

Μεγάλα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δομές της Ειδικής Αγωγής που στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι υποστελεχωμένες καθώς ο αριθμός των προσλήψεων μέχρι στιγμής δεν έχει σταθεί ικανός να καλύψει τα κενά.

Χαρακτηριστικό των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Ειδική Αγωγή είναι το γεγονός ότι στα ΚΕΔΔΥ δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα προσλήψεις αναπληρωτών όπως δήλωσε στο newsbeast.gr ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας κ. Βούγιας.

Ο κ. Βούγιας μας ανέφερε ότι η μετατροπή των συμβάσεων ορισμένων αναπληρωτών της Παράλληλης Στήριξης από μειωμένο σε πλήρες ωράριο δεν έδωσε λύση στο πρόβλημα της στελέχωσης των ΚΕΔΔΥ καθώς και οι εν λόγω εκπαιδευτικοί Βθμιας διατίθενται για κάποιες ώρες σε αυτά ενώ στις ειδικότητες δασκάλων και νηπιαγωγών, όπως προειπώθηκε, δεν είχαμε προσλήψεις.

Προβλήματα δεν υπάρχουν μόνο με τους εκπαιδευτικούς αλλά και με το Ειδικό Προσωπικό καθώς παρά την ύπαρξη των κενών δεν φαίνεται μέχρι στιγμής να διατίθενται πιστώσεις από τις άδειες άνευ αποδοχών για προσλήψεις.

Να σημειώσουμε ότι η έλλειψη προσωπικού στα ΚΕΔΔΥ έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώνουν οι λίστες αναμονής για την αξιολόγηση των παιδιών φθάνοντας ακόμα και τα 2-3 χρόνια.

Οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και επιστημονικό προσωπικό στην Ειδική Αγωγή έχουν φθάσει και στη Βουλή καθώς πολλοί είναι οι Βουλευτές που επισημαίνουν το πρόβλημα ζητώντας λύσεις από το Υπουργείο Παιδείας.

Χαρακτηριστική του προβλήματος που αντιμετωπίζουν τα ΚΕΔΔΥ είναι και η ερώτηση που κατέθεσε η Βουλευτής της ΔΗΜΑΡ κα Ξηροτύρη στην οποία αναφέρει ότι το ΚΕΔΔΥ Δράμας αντιμετώπισε προβλήματα με τη στελέχωσή του από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και μόλις πριν λίγες μέρες, και ενώ βρισκόμαστε στο Δεκέμβριο, καλύφθηκαν οι θέσεις του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού.

Ωστόσο οι εν λόγω προσλήψεις δεν έλυσαν το πρόβλημα αφού παραμένει η έλλειψη εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γεγονός που καθιστά αδύνατη την κάλυψη των αυξημένων αναγκών των μαθητών να τύχουν υποστήριξης στις μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.



Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.