Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Ανάπλαση της Αριστομένους από Ξενοφώντος έως το πάρκο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τη μελέτη αστικής ανάπλασης της οδού Αριστομένους από την Ξενοφώντος (Βασ. Ολγας) έως το Δημοτικό Πάρκο Σιδηροδρόμων, ενέκρινε στη σημερινή της συνεδρίαση η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Καλαμάτας, την οποία το βράδυ της Πέμπτης θα επικυρώσει το Δημοτικό Συμβούλιο.



Η μελέτη προβλέπει ανάπλαση και διαμόρφωση του ανατολικού και δυτικού πεζοδρομίου μέχρι το πάρκο και μέχρι τα όρια ιδιοκτησίας του ΟΣΕ (ζώνη απαλλοτρίωσης) και νέα διατομή της οδού Αριστομένους (μία λωρίδα κυκλοφορίας και στάθμευση)
Στην τεχνική έκθεση επισημαίνεται ότι «σκοπός της μελέτης είναι η ανάγκη να ενοποιηθούν οι μέχρι σήμερα αναπλασθέντες χώροι κυκλοφορίας και ασφαλούς διακίνησης των πολιτών, της κεντρικής πλατείας και του Πάρκου Σιδηροδρόμων, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται απρόσκοπτη η πρόσβαση των πεζών και των ποδηλάτων προς το λιμάνι και αντίστροφα, αλλά και η διευκόλυνση της κίνησης των πεζών στην αγορά. Υλοποιείται, λοιπόν, με την ανάπλαση των εναπομεινάντων 360 μέτρων, ένας άξονας κυκλοφορίας πεζών και ποδηλάτων, ο οποίος διατρέχει την πόλη από βορρά προς νότο».


Σύμφωνα με την έκθεση, οι κυριότερες παρεμβάσεις που απαιτείται να γίνουν, είναι: «Ανάπλαση και διαμόρφωση του ανατολικού και δυτικού πεζοδρομίου μέχρι το πάρκο και μέχρι τα όρια ιδιοκτησίας του ΟΣΕ (ζώνη απαλλοτρίωσης). Νέα χάραξη του υφιστάμενου ποδηλατόδρομου στο δυτικό πεζοδρόμιο. Επαναχωροθέτηση των χώρων τραπεζοκαθισμάτων, επίσης στο δυτικό πεζοδρόμιο. Επανασχεδιασμός και καθορισμός νέας διατομής της οδού Αριστομένους (μία λωρίδα κυκλοφορίας και στάθμευση), με ανακατασκευή του οδοστρώματος. Αντικατάσταση του υπάρχοντος δικτύου ηλεκτροφωτισμού με νέο σύγχρονο δίκτυο, που περιλαμβάνει την προμήθεια φωτιστικών ιστών και σωμάτων. Κατασκευή δικτύου αποχέτευσης ομβρίων υδάτων και σύνδεσή του με τον υφιστάμενο κεντρικό αγωγό στην οδό Αριστοδήμου. Φύτευση κατάλληλων για σκίαση δέντρων και θάμνων - άρδευση. Τοποθέτηση στοιχείων αστικού εξοπλισμού (παγκάκια, φυτοδοχεία, κάδοι απορριμμάτων, εμπόδια στάθμευσης, σχάρες δέντρων, σιδερένιες μπάρες στάθμευσης ποδηλάτων κ.λπ.)».

Το πλάτος της Αριστομένους για τη διέλευση των αυτοκινήτων περιορίζεται στα 3,75 μέτρα, «ώστε να εξυπηρετεί μία μόνο σειρά κίνησης ήπιας κυκλοφορίας, από την οποία θα διέρχεται και το αστικό λεωφορείο. Παράλληλα, σε όλο το μήκος του ανατολικού πεζοδρομίου και πάνω στο ασφαλτικό οδόστρωμα, δημιουργείται μια ζώνη στάθμευσης οχημάτων (για ΙΧ, ΑμεΑ) πλάτους 2 μέτρων».

Στο δυτικό πεζοδρόμιο προτείνονται: Διευθέτηση των χώρων ανάπτυξης και σκίασης τραπεζοκαθισμάτων, διευθέτηση των υφιστάμενων περιπτέρων και δημιουργία χώρων πρασίνου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.