Τους επιβλήθηκε το μέτρο της αργίας είτε η ποινή οριστικής παύσης.
Οι εφοριακοί υπάλληλοι οι οποίοι απομακρύνθηκαν από τις υπηρεσίες τους επειδή τους επιβλήθηκε το μέτρο της αργίας ή ποινή οριστικής παύσης, ανέρχονται από την 1η Ιουλίου 2012 έως και σήμερα στους 116.
Όπως προκύπτει από έγγραφο του υφυπουργού Οικονομικών, Γιώργου Μαυραγάνη, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή, από την 1η Ιουλίου 2012 έως και σήμερα απομακρύνθηκαν από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών:
111 εφοριακοί υπάλληλοι λόγω επιβολής του διοικητικού μέτρου της αργίας
4 εφοριακοί υπάλληλοι λόγω αυτοδίκαιης έκπτωσης ένεκα αμετάκλητης ποινικής καταδίκης
1 εφοριακός υπάλληλος λόγω εκτέλεσης της πειθαρχικής ποινής
Τα στοιχεία προκύπτουν από έγγραφη απάντηση του κ. Μαυραγάνη αναφορικά με τον αριθμό των εφοριακών που υπηρετούν σήμερα.
Στοιχεία σχετικά με το προσωπικό των ΔΟΥ είχε ζητήσει ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Βασίλης Καπερνάρος, ο οποίος σε ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων προς το υπουργείο Οικονομικών ανέφερε ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού στις ΔΟΥ, φαινόμενο που οδηγεί σε μεγάλη ταλαιπωρία χιλιάδες φορολογούμενους.
Όπως ειδικότερα ενημερώνει ο υφυπουργός Οικονομικών, από τον Ιούνιο του 2012 και έως τις 8 Οκτωβρίου 2013, παραιτήθηκαν λόγω συνταξιοδότησης από τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών 897 εφοριακοί υπάλληλοι και απολύθηκαν αυτοδικαίως, ομοίως λόγω συνταξιοδότησης, 46 εφοριακοί υπάλληλοι.
Ωστόσο, από 1ης Ιανουαρίου 2012 έως και σήμερα, διορίστηκαν και ανέλαβαν καθήκοντα σε οργανικές θέσεις υπαλλήλων κλάδου Εφοριακών του υπουργείου Οικονομικών, μέσω ΑΣΕΠ, 449 υπάλληλοι.
Επί του παρόντος δε, είναι σε εξέλιξη η ολοκλήρωση διαδικασίας διορισμού, βάσει της τελευταίας προκήρυξης για την πρόσληψη 52 υπαλλήλων. Επίσης, με τις διατάξεις του Ν. 2643/98 έγινε πρόσληψη οκτώ υπαλλήλων.
Όπως, πάντως, σπεύδει να διαβεβαιώσει ο κ. Μαυραγάνης, «σε κάθε περίπτωση δίνεται έμφαση στη στελέχωση των ελεγκτικών υπηρεσιών, οι οποίες θεωρούνται κρίσιμες για την επίτευξη των στόχων του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται όλες οι εναλλακτικές λύσεις στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας (μετακινήσεις αποσπάσεις, μεταθέσεις υπαλλήλων), ώστε να στελεχωθούν οι ανωτέρω υπηρεσίες με το απαιτούμενο προσωπικό, να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί το ελεγκτικό δυναμικό τους και να ασκείται αποτελεσματικά το έργο τους για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και την προστασία του δημοσίου συμφέροντος».
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.