Η «προίκα» που αφήνει πίσω του το λεωφορείο χωρίς οδηγό.
Το λεωφορείο χωρίς οδηγό μπορεί να φεύγει στις 29 του μηνός από την πόλη των Τρικάλων, ωστόσο αφήνει μια σημαντική προίκα πίσω του. Προσφέρει στους τρικαλινούς άλλα 2.600 μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας, από τη μετατροπή του λεωφορειόδρομου σε ποδηλατόδρομο, όπως ανακοινώθηκε από το δήμο Τρικκαίων.
Μάλιστα εγκρίθηκε από την αρμόδια Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τρικκαίων και η εισήγηση του τμήματος Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Περιβάλλοντος. Αυτή προβλέπει οριοθέτηση του τρίτου κατά σειρά ποδηλατόδρομου στην πόλη, διπλής κυκλοφορίας για τους ποδηλάτες, με έμφαση στην ανάδειξη του Ληθαίου ποταμού.
Σύμφωνα με ανταπόκριση του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, η διαδρομή έχει δύο αλλαγές σε σχέση με την κίνηση του λεωφορείου:
- Αντί για την οδό στρατηγού Σαράφη, οι ποδηλάτες από τη γέφυρα Γούρνας θα στρίβουν δεξιά στην οδό Αμαλίας μέχρι την κεντρική πλατεία.
- Οι ποδηλάτες θα συνεχίζουν σε όλο το μήκος της οδού Ιακωβάκη, ευθεία μέχρι τη γέφυρα Γκίκα, από όπου θα στρίβουν προς το Μουσείο Τσιτσάνη και το Τζαμί (επίσης, στην οδό Καρδίτσης, δεν μετατρέπεται η υπάρχουσα λεωφορειολωρίδα σε ποδηλατόδρομο).
Οι αναγκαίες παρεμβάσεις θα γίνουν άμεσα και αφού εγκριθούν και από το Δημοτικό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της ερχόμενης Πέμπτης 18 Φεβρουαρίου. Ήδη ετοιμάζονται τα συνεργεία του Δήμου, ώστε να τοποθετηθούν τα κολωνάκια, που θα οριοθετούν και θα προφυλάσσουν τους ποδηλάτες.
Με τον συγκεκριμένο ποδηλατόδρομο, η πόλη θα έχει ένα από τα μεγαλύτερα αστικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων στην Ελλάδα, εκτιμά η Δημοτική Αρχή του δήμου Τρικκαίων.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.