Προβλέπονται 2.500 νέοι διορισμοί και 500 διορισμοί διοριστέων του ΑΣΕΠ 2008.
Στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας αναμένεται να ενταχθούν και οι ρυθμίσεις για το νέο τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών καθώς θα πρέπει σύντομα να καταλήξουν στο υπουργείο σε ένα σύστημα διορισμών ώστε να προσληφθούν οι εκπαιδευτικοί πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Στα στενά αυτά χρονικά πλαίσια εντάσσεται και ο διάλογος με τους συνδικαλιστικούς φορείς των εκπαιδευτικών.
Ωστόσο το υπουργείο Παιδείας δεν μπορεί να μη λάβει υπόψη του την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που πρώτο αποκάλυψε το newsbeast.gr. Θυμίζουμε ότι το Συμβούλιο είχε κρίνει αντισυνταγματικούς τους διορισμούς των εκπαιδευτικών με βάση το 24μηνο, 30μηνο και την προϋπηρεσία (40%), δίνοντας κατεύθυνση για ΑΣΕΠ.
Το υπουργείο Παιδείας πιθανόν να προχωρήσει σε ένα σύστημα διορισμών που θα στηρίζεται στην επιτυχία του γραπτού διαγωνισμού με παράλληλη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας. Ένα από τα σενάρια θέλουν την προσμέτρηση της βαθμολογίας του ΑΣΕΠ του 2008 και της προϋπηρεσίας με ενιαίο συντελεστή και όχι διαβαθμισμένο όπως όριζε ο νόμος 4186/2013.
Ως προς τον αριθμό των διορισμών, έχουμε γράψει ότι αυτές θα ανέρχονται σε 3000, εκ των οποίων οι 500 περίπου θα αφορούν τους ΦΕΚΙΤΕΣ του 2008 και οι υπόλοιπες 2.500 την κάλυψη των κενών σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια.
Βαρύτητα αναμένεται να δοθεί και στην Ειδική Εκπαίδευση αφού στρατηγικός στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η ποιοτική αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης της χώρας και στο πλαίσιο αυτό εξελίσσεται ήδη μια μεγάλη προσπάθεια καταγραφής των προβλημάτων και προγραμματισμού της θεραπείας όπως έχει δηλώσει ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης.
Με δεδομένη τη δημοσιονομική κατάσταση και το πλαίσιο του προγραμματισμού για την όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία για το επόμενο σχολικό έτος, το ΥΠΟΠΑΙΘ, σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, εξετάζει όλες τις υφιστάμενες δυνατότητες για μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Εκπαίδευση, σε ολόκληρη την Επικράτεια.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.