Διευρύνονται οι δυνατότητες επιλογής των μαθητών.
Η επικείμενη εισαγωγή του μαθήματος της «Πληροφορικής» ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο σε καμιά περίπτωση δεν αποσκοπεί στην υποβάθμιση του μαθήματος της Χημείας, αλλά αντίθετα αποβλέπει στη διεύρυνση της δυνατότητας επιλογής που έχουν οι μαθητές σε σχέση με τις μελλοντικές σπουδές τους.
Τα παραπάνω αναφέρει σε γραπτή του απάντηση ο υπουργός Παιδείας, ενώ τονίζει ότι το υπουργείο αξιολογεί συνεχώς την οργάνωση της διδασκαλίας των μαθημάτων και αναζητά τρόπους βελτίωσής τους. Σχετικές προτάσεις λαμβάνονται υπόψη και μελετώνται στο πλαίσιο μελλοντικής αναμόρφωσης των μαθησιακών πεδίων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όπως έχει γράψει το newsbeast.gr με τροπολογία που καταθέτει ο υπουργός Παιδείας εντάσσεται το μάθημα της Πληροφορικής στις πανελλαδικές και πλέον δημιουργείται στην ουσία ένα νέο επιστημονικό πεδίο.
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
|
ΘΕΤΙΚΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ
|
ΘΕΤΙΚΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ-
|
Ν.ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
|
Ν.ΓΛΩΣΣΑ
|
Ν.ΓΛΩΣΣΑ
|
ΙΣΤΟΡΙΑ
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
|
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
|
ΦΥΣΙΚΗ
|
ΦΥΣΙΚΗ
|
ΑΡΧΑΙΑ
|
ΧΗΜΕΙΑ
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
|
ΥΓΕΙΑΣ
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ-
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ
|
Ν.ΓΛΩΣΣΑ
|
Ν.ΓΛΩΣΣΑ
|
Ν ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
|
ΦΥΣΙΚΗ
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤ. |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤ.
|
ΧΗΜΕΙΑ
|
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝ.ΘΕΩΡΙΑΣ
|
ΑΡΧΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
|
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
|
ΣΤ.ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ/ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
|
ΙΣΤΟΡΙΑ
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.