Μέχρι την επόμενη Δευτέρα προσλήψεις φιλολόγων Ειδικής Αγωγής.
«Οι μόνες πιστώσεις που εκκρεμούν να κατανεμηθούν από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι της Παράλληλης Στήριξης στα Γενικά Σχολεία (το πρόγραμμα κατά το οποίο ένας εκπαιδευτικός στηρίζει ένα μαθητή). Οι πρώτες πιστώσεις θα κατανεμηθούν στο τέλος του μήνα και οι υπόλοιπες μετά τις 20 Οκτωβρίου, ημέρα που ολοκληρώνεται η προθεσμία που ορίζει ο νόμος για να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους οι ενδιαφερόμενοι γονείς».
Τα παραπάνω αναφέρει το υπουργείο Παιδείας σε δελτίο Τύπου με το οποίο απαντά σε ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού για το Ειδικό Σχολείο Τυφλών και Πολυαναπήρων στο Αιγάλεω.
Προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή σε δευτεροβάθμια
Επίσης γνωστοποιεί ότι ήδη έχουν καλυφθεί όσα κενά δηλώθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης όλης της επικράτειας στις τεχνικές ειδικότητες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εργαστηρίων όπως Γεωπόνοι, Καθηγητές Φυτικής Παραγωγής, Κεραμικής, Ζαχαροπλαστικής (ΠΕ 12, 14, 17, 18), καθώς επίσης και Καθηγητές Πληροφορικής (ΠΕ 19-20), Μαθηματικών (ΠΕ 3), Καλλιτεχνικών(ΠΕ 8) και Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ 15). Το αργότερο μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα θα προσληφθούν Φιλόλογοι (ΠΕ 2) και πριν από το τέλος του μήνα όλες οι υπόλοιπες ειδικότητες».
Προσλήψεις ΕΕΠ/ ΕΒΠ
Επίσης το υπουργείο τονίζει ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα κατανείμει και τις υπόλοιπες πιστώσεις για το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ψυχολόγοι, Λογοθεραπευτές κλπ), καθώς και για το Βοηθητικό Προσωπικό. Όπως είναι γνωστό το υπουργείο έχει διαθέσει 421 πιστώσεις για την κάλυψη των πρώτων άμεσων και επιτακτικών αναγκών.
Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΥΣΣΕΠ) αποφασίζουν τι ειδικότητες θα πάρουν και πού θα τις στείλουν.
Αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός της εβδομάδας και ήδη η Περιφερειακή Διεύθυνση Πελοποννήσου έχει δρομολογήσει τις προσλήψεις, όπως και άλλες περιφέρειες.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.