Πριν από σχεδόν 30 χρόνια, το περιοδικό «Εκόνομιστ» χρησιμοποιούσε την τιμή του χάμπουργκερ Big Mac, της γνωστής αλυσίδας fast food, ως δείκτη για να καταγράψει το κόστος ζωής και την αγοραστική δύναμη των κατοίκων διαφόρων χωρών. Άλλοι καιροί, άλλα ήθη.
Τώρα πλέον το χάμπουργκερ δεν αποτελεί… τεκμήριο διασκέδασης ή τουρισμού, οι παράμετροι που καθορίζουν το κόστος της νυχτερινής ζωής στις μέρες μας είναι το ξενοδοχείο, το ταξί, το φαγητό σε trendy εστιατόρια, το ποτό σε κλαμπ, ακόμη και το σινεμά.
Στην εποχή μας ο ταξιδιώτης μπορεί να βρει στο διαδίκτυο από το κόστος διαμονής στη Βουδαπέστη μέχρι την τιμή του κοκτέιλ στην Κουάλα Λουμπούρ ή ενός γεύματος στο Όσλο.
Και από ότι φαίνεται, η Ανατολική Ευρώπη και κάποιες χώρες της Ανατολής είναι παράδεισοι για εκείνους που αρνούνται να δώσουν μία περιουσία για να πάρουν μία γεύση νυχτερινής ζωής από την πόλη, όπου σχεδιάζουν να περάσουν τις διακοπές τους.
Πατήστε πάνω στις φωτό για μεγέθυνση:
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.