Αναλυτικά στοιχεία ανά ειδικότητα.
Αυξάνεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών που απολύονται από ιδιωτικά γυμνάσια και λύκεια, είτε γιατί κάποια εξ αυτών «βάζουν λουκέτο», είτε γιατί περιορίζεται ο αριθμός των μαθητών τους.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το 2013-14 έκλεισαν 4 λύκεια και φθάνοντας τα 93 από τα 97 το προηγούμενο σχολικό έτος. Μείωση παρατηρείται και στον αριθμό των γυμνασίων καθώς το 2012-13 λειτουργούσαν 98 σχολικές μονάδες και το 2013-14 μειώθηκαν σε 91. Συνολικά στη δευτεροβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση έκλεισαν 11 σχολεία.
Όπως είναι φυσικό, ο περιορισμός των σχολικών μονάδων έχει επιπτώσεις και στις θέσεις εργασίας των εκπαιδευτικών. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε για τα γυμνάσια ότι ο αριθμός των εργαζομένων μειώθηκε κατά 60 άτομα ενώ στα λύκεια κατά 169.
Το σχολικό έτος 2013-14 βρήκε την ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση με 229 λιγότερους εκπαιδευτικούς. Από τους πίνακες που ακολουθούν μπορεί κανείς να διαπιστώσει σε ποιες ειδικότητες περιορίστηκαν οι θέσεις σε γυμνάσια και λύκεια.
Τα αρνητικά πρωτεία τα έχουν ειδικότητες με μεγάλο αριθμό εργαζομένων όπως είναι οι φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί. Για παράδειγμα σε γυμνάσια και λύκεια οι θέσεις των φιλολόγων μειώθηκαν κατά 63, κατά 55 των μαθηματικών και κατά 50 των φυσικών.
Αριθμός εκπαιδευτικών
|
2012-13
|
2013-14
|
Γυμνάσια
|
2099
|
2039
|
Λύκεια
|
1842
|
1673
|
Όσον αφορά την ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσα από τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας διαπιστώσει κανείς ότι τα νηπιαγωγεία αντέχουν στην κρίση καθώς ο αριθμός των εργαζομένων σε αυτά όχι μόνο δε μειώθηκε, αλλά αυξήθηκε κατά 4 άτομα φθάνοντας τα 725 από 721 το 2012-13.
Αντίθετα στα δημοτικά σχολεία παρατηρείται μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού κατά 173 άτομα. Συνολικά και στις δυο βαθμίδες της ιδιωτικής εκπαίδευσης υπηρετούν κατά το τρέχον σχολικό έτος 398 λιγότεροι εκπαιδευτικοί επιδεινώνοντας την ανεργία των εκπαιδευτικών που βλέπουν και τα ιδιωτικά σχολεία να περιορίζουν τις θέσεις εργασίας.
Αριθμός εκπαιδευτικών
|
2012-2013
|
2013-2014
|
Νηπιαγωγεία
|
721
|
725
|
Δημοτικά
|
3761
|
3588
|
Ειδικότητα
|
2012-2013
|
2013-14
|
Διαφορά
|
ΘΕΟΛΟΓΟΙ
|
117
|
106
|
-11
|
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
|
521
|
495
|
-26
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
|
208
|
196
|
-12
|
ΦΥΣΙΚΟΙ
|
216
|
237
|
-21
|
ΓΑΛΛΙΚΗΣ
|
161
|
147
|
-14
|
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
|
233
|
232
|
-1
|
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
|
123
|
120
|
-3
|
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
|
69
|
65
|
-4
|
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
|
7
|
9
|
+2
|
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
|
8
|
15
|
+7
|
ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ
|
178
|
162
|
-16
|
ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
|
25
|
29
|
+4
|
ΝΟΜΙΚΩΝ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
|
10
|
9
|
-1
|
ΙΑΤΡΟΙ,ΓΕΩΠΟΝΟΙ
|
3
|
4
|
+1
|
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
34
|
31
|
-3
|
ΜΟΥΣΙΚΟΙ
|
85
|
77
|
-8
|
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ
|
15
|
19
|
+4
|
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΤΕΙ
|
4
|
3
|
-1
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕΙ
|
58
|
62
|
+4
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΙ
|
12
|
9
|
-3
|
ΙΤΑΛΙΚΗΣ
|
11
|
10
|
-1
|
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΛ-ΕΠΑΛ
|
1
|
2
|
+1
|
Ειδικότητα
|
2012-2013
|
2013-14
|
Διαφορά
|
ΘΕΟΛΟΓΟΙ
|
84
|
74
|
-10
|
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
|
534
|
497
|
-37
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
|
303
|
269
|
-34
|
ΦΥΣΙΚΟΙ
|
384
|
355
|
-29
|
ΓΑΛΛΙΚΗΣ
|
46
|
39
|
-7
|
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
|
136
|
104
|
-32
|
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
|
28
|
25
|
-3
|
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
|
10
|
4
|
-6
|
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
|
77
|
67
|
-10
|
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
|
44
|
41
|
-3
|
ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ
|
98
|
97
|
-1
|
ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
|
16
|
14
|
-2
|
ΝΟΜΙΚΩΝ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
|
8
|
10
|
+2
|
ΙΑΤΡΟΙ,ΓΕΩΠΟΝΟΙ
|
1
|
0
|
-1
|
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
|
0
|
1
|
+1
|
ΜΟΥΣΙΚΟΙ
|
3
|
2
|
-1
|
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ
|
2
|
3
|
+1
|
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΤΕΙ
|
2
|
2
|
0
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΕΙ
|
53
|
61
|
+8
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΙ
|
9
|
4
|
-5
|
ΙΤΑΛΙΚΗΣ
|
4
|
3
|
-1
|
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΛ-ΕΠΑΛ
|
0
|
0
|
0
|
ΤΕΧΝΙΤΕΣ
|
0
|
1
|
+1
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.