Σε μια νέα έκθεση του Consumer Lab της Ericsson, χρήστες έξυπνων κινητών συσκευών στο Σάο Πάολο, το Πεκίνο, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Τόκιο ρωτήθηκαν σχετικά με το ενδιαφέρον τους για την πιθανή ανάπτυξη 18 νέων υπηρεσιών που αφορούν σημαντικές πτυχές της ζωής στην πόλη.
Η έρευνα ζητούσε από τους χρήστες smartphone να αξιολογήσουν νέα πρότυπα υπηρεσιών που σχετίζονται με πτυχές της ζωής στην πόλη με τις οποίες είναι περισσότερο ικανοποιημένοι, όπως η διαθεσιμότητα καταστημάτων, εστιατορίων και εγκαταστάσεων αναψυχής.
Παραδείγματα νέων υπηρεσιών περιλαμβάνουν: κοινωνικούς οδηγούς εστιατορίων, έναν ψηφιακό γυμναστή που λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο, συμβουλές αγοράς με βάση χώρο-χρονικά κριτήρια, μενού και κρατήσεις σε εστιατόρια μέσω κινητού και αυθημερόν παράδοση εμπορευμάτων.
Εστιάζοντας περεταίρω σε αυτά τα νέα πρότυπα, η μελέτη ρώτησε αν θα ενδιέφερε μια υπηρεσία ελέγχου των υλικών που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια: ενώ 8% των ερωτηθέντων πιστεύουν πως η υπηρεσία αυτή είναι ήδη διαθέσιμη σήμερα, 61% περιμένουν πως θα είναι κανονικά διαθέσιμη μέσα στην επόμενη τριετία.
Η μελέτη καλύπτει και πτυχές της ζωής στην πόλη για τις οποίες οι περισσότεροι χρήστες εξέφρασαν δυσαρέσκεια, και συγκεκριμένα τη φροντίδα παιδιών και ηλικιωμένων, την επικοινωνία με τις αρχές και το κυκλοφοριακό.
Ιδέες για σχετικές νέες υπηρεσίες περιλαμβάνουν κοινωνικά δίκτυα περίθαλψης που επιτρέπουν την εύκολη επικοινωνία με μέλη της οικογένειας μέσω οποιασδήποτε συσκευής, μια υπηρεσία πληροφόρησης για κινητές συσκευές που προσφέρει ενημερώσεις από τις τοπικές αρχές ανάλογα με το πού βρίσκεται ο χρήστης, καθώς και ένα προγραμματιστή διαδρομών που βελτιστοποιεί το ημερολόγιο ενός χρήστη ώστε να ελαχιστοποιείται η ανάγκη για μακρινές μετακινήσεις.
Το κυκλοφοριακό είναι η νούμερο ένα πηγή δυσαρέσκειας στις πόλεις και 47% των ιδιοκτητών smartphone εκδήλωσαν ενδιαφέρον για έναν προσωπικό πλοηγό που θα παρέχει τις καλύτερες πληροφορίες διαδρομών για όλους τους τρόπους μετακίνησης, από το περπάτημα μέχρι την οδήγηση και τις δημόσιες συγκοινωνίες.
Περίπου οι μισοί (47%) από τους ιδιοκτήτες smartphone προβλέπουν πως οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο να φτάσει η συγκεκριμένη υπηρεσία στα χέρια τους, αν και γενικά πιστεύουν πως το προβάδισμα θα το έχει η σχετική βιομηχανία.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά και συγκέντρωσε απαντήσεις από 7.500 χρήστες έξυπνων κινητών συσκευών. Αντιπροσωπεύει ένα πλήθος 40 εκατομμυρίων πολιτών.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.