Ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες αναπληρωτών.
Χιλιάδες προσλήψεις αναμένονται να πραγματοποιηθούν στο άμεσο διάστημα από το Υπουργείο Παιδείας για τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής.
Οι περισσότερες από τις προσλήψεις θα πραγματοποιηθούν με χρήματα του ΕΣΠΑ χωρίς να επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός.
Αξίζει να επισημανθεί ότι με χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης χρηματοδοτούνται καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις και προγράμματα όπως είναι αυτά της παράλληλης στήριξης, της ανάπτυξης υποστηρικτικών δομών ένταξης καθώς και το πρόγραμμα «εξατομικευμένων μέτρων υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού».
Οι προσλήψεις που θα πραγματοποιηθούν στα πιο πάνω προγράμματα θα γίνουν μέσα από τους πίνακες των αναπληρωτών του υπουργείου Παιδείας με βάση τη θέση που έχει ο κάθε υποψήφιος.
Ήδη στους δικτυακούς τόπους http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_13_A/20130923/index.html και http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_13_B/20130923/index.html έχουν αναρτηθεί οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής για τους κλάδους των δασκάλων και νηπιαγωγών.
Μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί που διαπίστωσαν λάθη να καταθέσουν τις ενστάσεις τους ώστε μετά την επεξεργασία τους να αναρτηθούν οι οριστικοί πίνακες και να ξεκινήσει και η διαδικασία των προσλήψεων.
Σύμφωνα με το δικτυακό τόπο esos.gr ο αριθμός των προσλήψεων θα φθάσει τις 3.970 και οι θέσεις θα κατανεμηθούν ως ακολούθως:
Ειδικότητες
|
Αριθμός προσλήψεων
|
Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας για την παράλληλη στήριξη
|
1.450
|
Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας για τα τμήματα ένταξης ειδικής αγωγής
|
1.700
|
Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κ.α.)
|
520
|
Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (συνοδοί κ.α.)
|
300
|
Σύνολο
|
3.970
|
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.