Κυκλοφορεί σε ποικιλία χρωμάτων, χαρακτηριστικών υφών, μεγεθών και γεύσεων - ακόμα και με γεύση μπέικον… Πέρα όμως από το θεαθήναι και κάποιες μικρές τεχνικές βελτιώσεις, το προφυλακτικό λίγο έχει αλλάξει αυτά τα τελευταία πενήντα χρόνια.
Και η «στασιμότητα» αυτή δεν διαφεύγει του Μπιλ και της Μελίντα Γκέιτς. Μέσω του φιλανθρωπικού τους Ιδρύματος, το ζευγάρι των δισεκατομμυριούχων προκήρυξε τον Μάρτιο διαγωνισμό με έπαθλο 100.000 δολαρίων, κάπου 78.000 ευρώ, για το προφυλακτικό του μέλλοντος - «ένα προφυλακτικό νέας γενιάς που θα αυξάνει σημαντικά την απόλαυση ώστε να πολλαπλασιαστεί η τακτική του χρήση».
«Ενα από τα μεγαλύτερα φρένα στη χρήση του ανδρικού προφυλακτικού», επισημαίνει το Ιδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς, «είναι η μειωμένη απόλαυση που δηλώνει ότι αισθάνεται ο χρήστης. Είναι άραγε δυνατόν να αναπτύξουμε ένα προϊόν χωρίς αυτό το πρόβλημα ή, ακόμα καλύτερα, το οποίο θα αύξανε την απόλαυση;».
Το Ιδρυμα είναι πεπεισμένο πως ένα τέτοιο προϊόν θα συνιστούσε σπουδαία πρόοδο για την παγκόσμια υγεία, «τόσο για τον περιορισμό των ανεπιθύμητων κυήσεων όσο και για την πρόληψη των σεξουαλικών μεταδιδόμενων νοσημάτων και του ιού HIV του AIDS». Πώς ακριβώς, όμως, θα ήταν αυτό το ιδανικό προφυλακτικό;
Η γαλλική εφημερίδα «Λιμπερασιόν» αφιέρωσε χθες ένα δισέλιδο σε καινοτόμα σχέδια και ιδέες που βρίσκονται ήδη στα σκαριά και άλλα, ακόμα πιο καινοτόμα σχέδια και ιδέες που ανήκουν προς το παρόν στη σφαίρα της φαντασίας.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.