Το τμήμα ληξιαρχείου που βρίσκεται επί της οδού Παντανάσσης, στην Πάτρα, με τη νέα χρονιά σύμφωνα με μαρτυρία της προϊσταμένης, «δεν εξυπηρετεί κανέναν πολίτη που εισέρχεται εντός του κτηρίου, μετά τις 13:40».
Συγκεκριμένα, την Παρασκευή (4/01/2013), στις 13:40, εισήλθε στο ληξιαρχείο ο καταγγέλλων, προκειμένου να προσκομίσει το σχετικό έγγραφο και να καταχωρηθεί η ληξιαρχική πράξη βαπτίσεως του γιου του.
Περιμένοντας λοιπόν, υπομονετικά στην ουρά που είχε σχηματιστεί, στην αρχή για να ρωτήσει ποιος είναι ο αρμόδιος υπάλληλος (ο οποίος παρεμπιπτόντως επίλυε προσωπικό του θέμα τηλεφωνικώς το οποίο διήρκησε πάνω από 10 λεπτά), ξαφνικά και με το έτσι θέλω, του ανακοίνωσαν ότι δεν πρόκειται να ασκήσουν το υπηρεσιακό τους καθήκον, διότι δεν προλαβαίνουν να εξυπηρετήσουν 10 άτομα μέσα σε 20 λεπτά. Έκαναν λοιπόν τυχαία και άναρχη επιλογή και του είπαν να έρθει από Δευτέρα.
Ο καταγγέλλων με 67% αναπηρία, τους τελευταίους 3 μήνες διανύει μια μεγάλη χιλιομετρική απόσταση, για να καταφέρει να καταχωρήσει με ληξιαρχική πράξη την βάπτιση του γιου του. Το γεγονός ότι οι απεργίες των υπαλλήλων του Δήμου, είναι περισσότερες από τις μέρες που εξυπηρετούν το κοινό, ταλαιπωρώντας τον κόσμο που πηγαινοέρχεται, θα έπρεπε να κάνει τους υπαλλήλους περισσότερο ευγενικούς και κυρίως να ασκούν τα καθήκοντα τους με σεβασμό.
Ο καταγγέλλων απευθύνθηκε στην αρμόδια Αντιδήμαρχο Ανδρικοπούλου - Ρούβαλη Μαρία, η οποία επενέβη για να διαπιστώσει τι έγινε προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο πολίτης, μάταια όμως, γιατί η προϊσταμένη "επέδειξε έντονο ζήλο" για να κάνει ακριβώς το αντίθετο, λέγοντας: «Στις 2:00 μ.μ. άμα θέλουμε, πετάμε τα μολύβια μας κάτω».
Σε μια περίοδο κρίσης, τουλάχιστον η επαγγελματική συνείδηση είναι απαραίτητο προσόν επιβίωσης.
Πηγή: http://www.tvkosmos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.