Περισσότεροι από 2.000 έμποροι και υπάλληλοι εμπορικών καταστημάτων κάθισαν στα «θρανία» του Κέντρου Ανάπτυξης Ελληνικού Εμπορίου (ΚΑΕΛΕ) στα 12 χρόνια λειτουργίας του στη Θεσσαλονίκη: μάλιστα, από Σεπτέμβριο αρχίζει νέα σειρά προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης.
Κι αν κάποτε η κατάρτιση ήταν για τους επιχειρηματίες «ψιλά γράμματα», σήμερα η κατάσταση έχει αλλάξει.
Ζήτημα επιβίωσης
Οι επιχειρηματίες θέλουν να επιμορφώσουν τους υπαλλήλους τους και να εμπλουτίσουν και οι ίδιοι τις γνώσεις τους, γιατί αυτό αποτελεί πια ζήτημα επιβίωσης.
Από μάρκετινγκ μέχρι Τουρκικά
Τι μπορεί να μάθει κανείς στο ΚΑΕΛΕ; Από Αγγλικά, Ιταλικά και Τουρκικά, αν θέλει να προσεγγίσει τους ξένους πελάτες του, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και βασικές γνώσεις διοίκησης επιχειρήσεων, τεχνικές μάρκετινγκ και διαχείριση αποθήκης μέχρι και… στήσιμο βιτρίνας:
«Η ανταπόκριση που έχουμε το τελευταίο διάστημα είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν», αναφέρει η υπεύθυνη του γραφείου Θεσσαλονίκης του ΚΑΕΛΕ, Χαρά Μάρδα.
Προγράμματα κατάρτισης
Την τελευταία πενταετία, το ΚΑΕΛΕ, σε συνεργασία με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και τους κατά τόπους εμπορικούς συλλόγους, υλοποίησε προγράμματα κατάρτισης συνολικής διάρκειας 54.082 ωρών (εκ των οποίων οι 12.632 στο παράρτημα Θεσσαλονίκης, που καλύπτει την Κεντρική και Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη). Υλοποιήθηκαν προγράμματα ανέργων, εργαζομένων και επιχειρηματιών σε θέματα του ευρύτερου πεδίου της διοίκησης επιχειρήσεων, των χρηματοοικονομικών, των ηλεκτρονικών υπολογιστών, τεχνικών ασφαλείας και ΕΦΕΤ. Υλοποιήθηκαν, επίσης, ευρωπαϊκά προγράμματα διά βίου μάθησης, τύπου Grundtvig και Leonardo.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.