Τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία από την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016.
Μία νέα εποχή στην παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών, για την καλύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, επί 24 ώρες την ημέρα και 7 μέρες την εβδομάδα, εγκαινιάζει ο ΟΑΕΔ με το νέο portal του που έχει τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία από την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016, και τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης -Call Center- μέσω του αριθμού 11320.
Στο νέο portal, ήδη μέσα στην πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του, έγιναν 1.182.267 προβολές σελίδας από 169.039 χρήστες, εκ των οποίων το 41% συνδέθηκαν για περισσότερες από μία φορά. Με βάση τις αξιολογήσεις από τους πρώτους επισκέπτες, που απάντησαν στο πεδίο «Η γνώμη σας μετράει», το 78% δήλωσαν ικανοποιημένοι από την πληρότητα των πληροφοριών στις οποίες είχαν πρόσβαση.
Κεντρική θέση στο Portal διατηρεί η μηχανή απλής ή σύνθετης (με επιλογή περισσότερων κριτηρίων) αναζήτησης κενών θέσεων εργασίας, καθώς και η μηχανή αναζήτησης βιογραφικών των αναζητούντων εργασία, από τις αντίστοιχες βάσεις δεδομένων που τηρούνται στα μητρώα του Οργανισμού. Αυτές οι αλληλένδετες αναζητήσεις ανταποκρίνονται πλήρως στο νέο σύστημα που προωθεί ο ΟΑΕΔ για την αποτελεσματικότερη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης εργασίας. Η ανάπτυξη του συστήματος, συνδέεται με την προσπάθεια που κάνει ο ΟΑΕΔ για να αυξήσει τον αριθμό των κενών θέσεων που δηλώνονται από τις επιχειρήσεις μέσω του Portal.
Σημαντική καινοτομία στο σχεδιασμό του νέου Portal αποτελεί ο προσανατολισμός του στον χρήστη, ανάλογα με την κατηγορία συναλλασσόμενου στην οποία ανήκει (Άνεργος, Εργαζόμενος, Εκπαιδευόμενος/Καταρτιζόμενος, Άτομο που ανήκει σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες, Εργοδότης/Επιχείρηση, Πάροχος, Κλαδικός ή Κοινωνικός Φορέας). Επιλέγοντας κατηγορία, εμφανίζεται σε κάθε συναλλασσόμενο όλο το φάσμα των υπηρεσιών στις οποίες έχει δυνητικά πρόσβαση. Στη συνέχεια ο συναλλασσόμενος μπορεί να προβεί στις επιλογές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες του (Εγγραφή στα Μητρώα του ΟΑΕΔ, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, Προγράμματα Απασχόλησης, Συνεχιζόμενη Κατάρτιση, Επιδόματα/Παροχές, Κοινωνική Πολιτική, Πρωτοβουλίες, Συνεργασίες ΟΑΕΔ, Δίκτυο EURES, Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» κλπ).
Το νέο Portal ανταποκρίνεται στη γεωμετρία συσκευών τύπου tablet και smart phone και θα παρέχει, στο προσεχές διάστημα, δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας, σε προκαθορισμένο χρόνο, με χρήση φωνής ή και video, με το αρμόδιο προσωπικό του Οργανισμού, ανοίγοντας ένα κανάλι αμφίδρομης επικοινωνίας. Το νέο Portal του ΟΑΕΔ αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Οργανωτικός Ανασχεδιασμός και Επαναπροσδιορισμός του Επιχειρησιακού Μοντέλου του ΟΑΕΔ (Reengineering)» το οποίο προβλέπει την αναβάθμιση των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού ώστε να γίνουν περισσότερο εξατομικευμένες.
Επίσης, ο ΟΑΕΔ εγκαινιάζει τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης -Call Center- μέσω του αριθμού 11320, στον οποίο οι πολίτες μπορούν να καλούν από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
Το Call Center επιδιώκει να εξασφαλίσει την προσβασιμότητα και την άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών που συναλλάσσονται με τον Οργανισμό.
Η νέα υπηρεσία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΑΕΔ λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.