Η συνεργασία της με την εφημερίδα ξεκίνησε το 1949. Και από τότε η φωτογράφος δεν έλειψε καμία εβδομάδα από το γραφείο. Εργαζόταν πάντα με φιλμ των 35 mm. Ήταν τμήμα του DNA της εφημερίδας, δήλωσε σήμερα ο διευθυντής Τζον Μάλολαντ.
"Δημιούργησε ορισμένες από τις πιο ευαίσθητες και πιο χαρακτηριστικές εικόνες των μεγάλων προσωπικοτήτων της πολιτικής και του πολιτισμού του 20ού αιώνα. Οι εξαιρετικά προσεγμένες φωτογραφίες της αποτελούν τμήμα του πολιτιστικού μας τοπίου".
Δημιούργησε τα γνωστά πορτρέτα του Γάλλου συγγραφέα Ζαν Κοκτό, του Αμερικανού σκηνοθέτη και ηθοποιού Όρσον Ουέλς, των Μπιτλς, του Μικ Τζάγκερ των Rolling Stones, της τραγουδίστριας Μπγιόρκ, της βασίλισσας Ελισάβετ στα 80ά της γενέθλια...
Όμως, η πιο γνωστή της φωτογραφία ήταν το πορτρέτο του Σάμιουελ Μπέκετ, που αναδεικνύει το ρυτιδωμένο πρόσωπο του Ιρλανδού δραματουργού.
Η Τζέιν Μπόουν θεωρούσε ότι "τους φωτογράφους δεν πρέπει να τους βλέπουν, ούτε να τους ακούν" και ήθελε να ολοκληρώνει κάθε φωτογράφηση σε δέκα λεπτά. Αφόπλιζε τα "θέματά" της με την μεταμφίεσή της "σε απλή γυναίκα του Νιου Χαμσάιρ", γράφει στην νεκρολογία του ο Observer.
"Κανείς δεν τράβηξε τόσο σημαντικές φωτογραφίες τόσο σημαντικών προσωπικοτήτων, με τόσο διακριτικό τρόπο όσο η Τζέιν Μπόουν", δήλωσε ο φωτογράφος και πρώην διευθυντής του φωτογραφικού τμήματος της εφημερίδας Έιμον ΜακΚέιμπ.
"Ήταν μία ανυπότακτη σταρ, που απεχθανόταν να προσελκύει την προσοχή ως διάσημη προσωπικότητα".
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.