Οι όροι χρήσης που αποδέχονται οι χρήστες πριν την εγκατάσταση μιας εφαρμογής (EULA) ή κατά την εγγραφή σε μία online υπηρεσία, είναι συνήθως αχανείς και οι περισσότεροι δεν τους διαβάζουν.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να αποδέχονται αρκετά σημεία στα οποία δεν συμφωνούν. Διαβάστε παρακάτω κάποια σημαντικά σημεία σε όρους χρήσης γνωστών κοινωνικών δικτύων που οι χρήστες έχουν αποδεχθεί και είναι πολύ πιθανό να μετανιώσουν για αυτό:
1. Το Facebook μπορεί να χρησιμοποιήσει φωτογραφίες και video για ό,τι χρήση θέλει.
Οι φωτογραφίες που ανεβάζουν τα μέλη του γνωστού κοινωνικού δικτύου, ανήκουν στο Facebook και όχι στον χρήστη που τις ανέβασε. Αυτό σημαίνει ότι το Facebook μπορεί να παραδώσει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει κάποια φωτογραφία σε άλλους ιστότοπους, χωρίς να αποδώσει στον χρήστη του Facebook κάποιο δικαίωμα.
2. Όσοι έχουν καταδικαστεί για σεξουαλική παρενόχληση, δεν επιτρέπεται να έχουν προφίλ στο Facebook
Αρκετά κατανοητός όρος, που δεν επιτρέπει σε άτομα που έχουν καταδικαστεί για βιασμό ή σεξουαλική παρενόχληση, να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Facebook.
3. To Facebook θέλει οι χρήστες του να έχουν ενημερωμένα τα στοιχεία επικοινωνίας
Το Facebook επιθυμεί για λόγους ασφαλείας κυρίως, τα στοιχεία επικοινωνίας (email, αριθμός κινητού τηλεφώνου) να είναι σωστά και κάθε αλλαγή να γίνεται άμεσα.
4. Το Twitter κρατά στατιστικά με την πλοήγηση του χρήστη
Πολιτική του Twitter είναι να κρατά στοιχεία της πλοήγησης του χρήστη, όπως είναι η IP διεύθυνση.
5. Τo Twitter απαγορεύει η δέσμευση κάποιου username
Στο Twitter χαρακτηριστικό κάθε χρήστη είναι το username του κι όχι όπως είναι στο Facebook, το ονοματεπώνυμο. Η ιδέα να καταχωρηθεί ένα username ώστε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον, απαγορεύεται από το Twitter, το οποίο ήδη, ανενεργά profiles τα διαγράφει μετά από 6 μήνες.
6. Το Instagram δεν επιτρέπει φωτογραφίες σεξουαλικού περιεχομένου
Αν και έχει προκαλέσει αρκετή συζήτηση, υπάρχουν κάποια κοινώς αποδεκτά standards για το ποιες φωτογραφίες είναι σεξουαλικού περιεχομένου και το Instagram φροντίζει την άμεση διαγραφή τους.
7. Μην στέλνετε ιδέες στο Instagram -αν το κάνετε, μπορεί να χρησιμοποιηθούν
Αυτός είναι ένας περίεργος όρος χρήσης, που υποδεικνύει στα μέλη του Instagram να μην στείλουν νέες ιδέες για αλλαγές. Ωστόσο αν το κάνουν, μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς να δοθούν εύσημα ή χρήματα στο μέλος που έστειλε την ιδέα.
8. Μην κάνετε φίλο στο LInkedIn κάποιον που δεν γνωρίζετε
Σε αυτό που διαφέρει το LinkedIn σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, είναι που δεν επιτρέπει στα μέλη του να «συνδεθούν» με κάποιο άλλο μέλος που δεν γνωρίζουν, στην «πραγματική ζωή».
9. Το LinkedIn profile δεν είναι για προώθηση συνοδών ή ιερόδουλων
Μπορεί σε ορισμένα κράτη να είναι νόμιμη η προώθηση της πορνείας ή των συνοδών, ωστόσο το LinkedIn δεν επιτρέπει δημιουργία τέτοιων profiles.
10. Στο LinkedIn δεν επιτρέπονται τα ψέματα
Όπως ισχύει για ένα αληθινό βιογραφικό, έτσι και στο LinkedIn, δεν επιτρέπονται ψευδείς πληροφορίες στο profile του κάθε χρήστη.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.