Για τη διαχείριση της κατάστασης μετά το δυστύχημα στο Σαν Φρανσίσκο.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν πρόστιμο 500.000 δολαρίων στην αεροπορική εταιρεία Asiana Airlines, για την αποτυχία της να βοηθήσει αποτελεσματικά τους επιβάτες και τις οικογένειές τους μετά τη συντριβή αεροπλάνου τον Ιούλιο στο Σαν Φρανσίσκο.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ ισχυρίστηκε ότι η κορεατική εταιρεία παραβίασε μία Πράξη του 1997 των Διατάξεων περί Διεθνών Πτήσεων, βάσει της οποίας παρέλειψε να δημοσιοποιήσει άμεσα τηλεφωνικό αριθμό ώστε οι οικογένειες των επιβατών να μπορούν να καλέσουν για πληροφορίες. Επιπλέον, πήρε δύο ολόκληρες ημέρες στην εταιρεία να επικοινωνήσει επιτυχώς με τις οικογένειες των περισσότερων επιβατών, ενώ μερικές οικογένειες δεν είχαν πληροφόρηση 5 ημέρες μετά τη συντριβή.
«Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση σύγκρουσης, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την ευθύνη να παράσχουν πλήρη υποστήριξη και βοήθεια στους επιβάτες και τις οικογένειές τους», δήλωσε ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών, Άντονι Φοξ. «Το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα έπρεπε οι επιβάτες και οι οικογένειές τους να ανησυχούν σε μια τέτοια περίπτωση είναι πως θα λάβουν πληροφορίες από τους αερομεταφορείς», είπε.
Τον Ιούλιο, 3 κινέζοι έφηβοι που ταξίδευαν στις ΗΠΑ σκοτώθηκαν και πάνω από 200 επιβάτες τραυματίστηκαν στη συντριβή του αεροσκάφους τύπου Boeing 777 κατά την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, υπενθυμίζει το ΑΜΠΕ.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.