Μία νέα καταχρηστική μέθοδο έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν οι εισπρακτικές εταιρείες εις βάρος των οφειλετών, όπως καταγγέλλει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η αναφορά της οποίας κατατέθηκε στη Βουλή.
Σύμφωνα με την Ένωση Προστασία Καταναλωτών Κρήτης, οι εισπρακτικές εταιρείες, αφού καταγράφουν τις συνομιλίες με τους οφειλέτες, στη συνέχεια συντάσσουν «πρακτικά» τα οποία εμφανίζουν ως απόδειξη νέας συμφωνίας για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμης οφειλής.
Η αναφορά της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης κατατέθηκε στη Βουλή από τον ανεξάρτητο βουλευτή Νότη Μαριά.
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Θανάσης Σκορδάς, ανέφερε ότι με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο «οι εταιρείες ενημέρωσης καταγράφουν υποχρεωτικά το περιεχόμενο κάθε τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον οφειλέτη. Το περιεχόμενο δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί εις βάρος του οφειλέτη, δικαστικώς ή εξωδίκως και διατηρείται από τις εταιρείες υποχρεωτικώς για ένα έτος.
Κατά την έναρξη της επικοινωνίας, ενημερώνεται ο οφειλέτης για την καταγραφή της συνομιλίας, τη διάρκεια τήρησής της και για το ότι η καταγραφή γίνεται για τη διασφάλιση των δικών του δικαιωμάτων».
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.