Δεκάδες καταγγελίες καταναλωτών για γραφεία συμβούλων, που, χωρίς να έχουν καμία νομιμοποίηση, ζητούν υπέρογκα χρηματικά ποσά ανά οφειλέτη για τη «διαμεσολάβηση» για εξωδικαστικές ρυθμίσεις και παροχή συμβουλών, σε σχέση με τον νόμο για τη ρύθμιση οφειλών, λαμβάνει καθημερινά η Ένωση Καταναλωτών- Η Ποιότητα της Ζωής.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ σε ανακοίνωσή της καλεί τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να ασκήσει ελέγχους και να επιβάλει κυρώσεις σε όσους εκμεταλλεύονται τον Ν. 3869/2010, προκειμένου να αποκομίσουν οικονομικά οφέλη, καθώς και τους δανειολήπτες να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με όσες διαφημίσεις αναφέρονται σε «διαμεσολαβητές» δανείων, εξωδικαστικού συμβιβασμού κτλ και να εμπιστεύονται μόνο τους φορείς, που έχει ανακοινώσει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην ιστοσελίδα της (www.efpolis.gr ).
Συγκεκριμένα, όπως τονίζει η ΕΚΠΟΙΖΩ, καταγγέλλεται, ότι τα γραφεία αυτά καλούν στην τύχη από τον τηλεφωνικό κατάλογο και ρωτούν, αν υπάρχει στην οικογένεια άτομο ή γνωστός, που έχει χρέη σε τράπεζες. «Προκειμένου να προσελκύσουν τα υποψήφια «θύματά» τους, υπόσχονται εγγυημένα αποτελέσματα, γενναίες διαγραφές χρεών, παρέχοντας αμφίβολης ποιότητας νομικές υπηρεσίες», αναφέρει χαρακτηριστικά η ΕΚΠΟΙΖΩ.
"Σύμφωνα με τον Ν. 3869/2010, η προσπάθεια εξωδικαστικού συμβιβασμού πραγματοποιείται με τη συνδρομή του Συνηγόρου του Καταναλωτή, του Μεσολαβητή Τραπεζικών Επενδυτικών Υπηρεσιών, των Ενώσεων Καταναλωτών- φορέων, που έχουν πιστοποιηθεί και αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, καθώς και των δικηγόρων.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ χειρίζεται περισσότερους από 11.000 φακέλους υπερχρεωμένων δανειοληπτών, αρκετές δεκάδες, μέλη της, που έχουν καταθέσει αιτήσεις υπαγωγής, έχουν δικαιωθεί στα ειρηνοδικεία όλης της χώρας, με αποφάσεις, που εξασφαλίζουν τη διάσωση της κύριας κατοικίας και διαγράφουν σημαντικά ποσοστά των οφειλών, έως και 97%", σημειώνει η ΕΚΠΟΙΖΩ.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.