Γενικά παρατηρείται μία κίνηση της βιομηχανίας της μόδας και της ομορφιάς προς ευρύτερα γκρουπ του πληθυσμού, δημιουργώντας πχ προιόντα για αφροαμερικανές αποκλειστικά ή συλλογές για υπέρβαρες, φιλοξενούν στα εξώφυλλά τους plus-size μοντέλα και αφιερώνουν ολόκληρα editorials σε άτομα με ιδιαιτερότητες. Ύστερα από την American Apparel που χρησιμοποίησε transsexual και άτομα τρίτης ηλικίας για τις καμπάνιες της με τον οίκο Lanvin να ακολουθεί στο δεύτερο κομμάτι- έρχεται μία από τις πιο γνωστές σχεδιάστριες μαγιό να ταράξει τα νερά.
Μία λοιπόν, από τις πιο αγαπημένες σχεδιάστριες του Miami Swimwear Fashion Week, η Ισπανίδα Dolores Cortés- του label Cortés έχει σαν κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της ένα κοριτσάκι ηλικίας 10 μηνών μεσύνδρομο Down. Η μικρή Valentina Guerrero, από το Miami, έγινε ήδη εξώφυλλο όχι μόνο σαν πρόσωπο της παιδικής σειράς μαγιό 2013 αλλά βρίσκεται στις φωτογραφίες και του ενήλικου αμερικανικού καταλόγου.
Δεν είναι η μόνη φορά που παιδί με σύνδρομο Down γίνεται πρόσωπο διαφήμισης. Τα Target χρησιμοποίησαν ένα αγόρι για δική τους καμπάνια. Η Cortés δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένη που η Valentina ποζάρει για μας. Είναι ώρα να σταματήσει ο αποκλεισμός των ατόμων με σύνδρομο Down από τη ζωή. Η Cortés θα δωρίσει το 10% των κερδών των πωλήσεων της παιδικής σειράς στο Down Syndrome Association του Miami».
Πηγή: http://www.queen.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.