Μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να απολαύσετε την πιο αναπαυτική, την πιο ασφαλή και την πιο «νόστιμη» πτήση ταυτόχρονα. Το μυστικό είναι ένα: να γίνετε ο πιο αγαπητός επιβάτης στην καμπίνα σας. Πώς θα το επιτύχετε αυτό; Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και μόνο κερδισμένοι θα βγείτε!
1. Κουμπί ειδοποίησης: ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να σας μισήσουν. Σκεφτείτε κάτι που όταν σας το κάνουν εν ώρα εργασίας στο γραφείο σας ενοχλεί εκνευριστικά. Το ίδιο συμβαίνει και στις αεροσυνοδούς όταν ο κάθε επιβάτης του αεροπλάνου πατάει το κουμπί ειδοποίησής τους (τις περισσότερες φορές) χωρίς λόγο. Αυτό το πλήκτρο –αν δεν υπάρχει πραγματικά μεγάλη ανάγκη– δεν θα πρέπει ποτέ να το πατήσετε. Δεν είναι λίγοι εκείνοι, μάλιστα, που το θεωρούν ως το «εισιτήριό» τους για μια κούπα καφέ ή ένα σνακ, τα οποία νομίζουν ότι θα απολαύσουν πριν από την υπόλοιπη καμπίνα ή έναν τρόπο για να ξεφορτωθούν τα σκουπίδια τους, όση ώρα οι αεροσυνοδοί εξυπηρετούν τους υπόλοιπους επιβάτες. Οι αεροσυνοδοί περνάνε από το κάθισμά σας σχεδόν ανά 10-15’ κατά τη διάρκεια της πτήσης –εκτός αν υπάρχουν ισχυρές αναταράξεις. Μπορείτε, λοιπόν, να περιμένετε τη σειρά σας όπως και οι υπόλοιποι επιβάτες και να εξυπηρετηθείτε άμεσα, χωρίς να προκαλέσετε δυσανασχέτηση τόσο στις αεροσυνοδούς όσο και στους συνεπιβάτες σας και έτσι να μην γίνετε ο πιο εκνευριστικός επιβάτης της πτήσης.
2. Γονείς: η αεροσυνοδός δεν είναι η βοηθός σας! Δεν είναι λίγοι εκείνοι που ταξιδεύουν με τα παιδιά τους –και μάλιστα μωρά– με αεροπλάνο. Αν συγκαταλέγεστε στους νέους γονείς, έχετε στο νου σας ότι οι αεροσυνοδοί δεν είναι για να τους δίνετε τις… λερωμένες πάνες του μωρού σας (και μάλιστα χωρίς καμία συσκευασία) για να τις πετάξουν στα σκουπίδια. Έχετε μαζί σας μια τσάντα ή σακούλα, όπου θα συγκεντρώσετε, μάλιστα, και τα υπόλοιπα σκουπίδια που τυχόν κάνετε κατά τη διάρκεια της πτήσης και παραδώστε αυτή στις αεροσυνοδούς κατά τη διάρκεια της συλλογής των σκουπιδιών από ολόκληρη την καμπίνα.
3. Χαμογελάστε: είναι μεταδοτικό! Ένα χαμόγελο πάντα σου φτιάχνει τη διάθεση. Το ίδιο συμβαίνει και με τις αεροσυνοδούς της πτήσης σας οι οποίες έχουν εκπαιδευτεί έτσι ώστε να σας το προσφέρουν ανά πάσα ώρα και στιγμή. Αν, λοιπόν, κι εσείς «απαντήσετε» με ένα γλυκό χαμόγελο, πού ξέρετε, μπορεί να χαρείτε ευνοϊκότερης αντιμετώπισης. Βέβαια η ευγένεια και το χαμόγελο ως «απάντηση» στις υπηρεσίες κάποιου θεωρούνται δεδομένες, αλλά κοιτάξτε λίγο γύρω σας και θα καταλάβετε ότι αυτό πλέον σπανίζει στις μέρες μας!
4. Φιλοδώρημα: να δώσετε ή όχι; Οι αεροπορικές εταιρείες και οι Ενώσεις Αεροσυνοδών αποθαρρύνουν το φιλοδώρημα, γι αυτό αν θελήσετε να δώσετε κάποιο φιλοδώρημα το πιθανότερο είναι να σας το επιστρέψουν διακριτικά πίσω. Αν έχετε μείνει πραγματικά πολύ ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση και τις υπηρεσίες των αεροσυνοδών της πτήσης σας μια επιστολή ή ένα e-mail στην αεροπορική εταιρεία με την οποία πραγματοποιήσατε το ταξίδι σας για την/ τον συγκεκριμένη/ο αεροσυνοδό ή το πλήρωμα γενικότερα θα βοηθούσε πολύ στην εξέλιξη της καριέρας τους.
5. Ειδική περίσταση; Διαδώστε την αγάπη! Αν πετάτε για το ταξίδι του μέλιτος, γιορτάζετε μια επέτειο, μόλις μάθατε ότι θα γίνετε γονείς ή συντρέχει κάποια άλλη ειδική περίσταση, οι αεροσυνοδοί είναι πάντα πρόθυμες/οι –και μάλιστα το απολαμβάνουν κιόλας– στο να σας βοηθήσουν να κάνετε λίγη «φασαρία» παραπάνω για να έχετε ένα ευχάριστο ταξίδι. Υπάρχει, μάλιστα, και η περίπτωση ακόμη και να σας συγχαρούν από το μικρόφωνο για το ευχάριστο γεγονός! Αν πάλι, ταξιδεύετε με τα παιδιά σας, το πλήρωμα θα βάλει τα δυνατά του ακόμη και για μία επίσκεψη στο πιλοτήριο, όταν το αεροπλάνο θα βρίσκεται στο έδαφος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ρωτήσετε αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Και προσοχή: μην πατήσετε το κουμπί ειδοποίησης!
6. Σνακ: επιβιβαστείτε με τα αγαπημένα σας. Αν συγκαταλέγεστε σε εκείνη την ομάδα ανθρώπων που ταξιδεύουν συχνά σίγουρα θα βρείτε κουραστικά και μη πρωτότυπα τα σνακ που υπάρχουν στο μενού της πτήσης σας. Φανταστείτε, λοιπόν, πώς σκέφτονται και οι αεροσυνοδοί που τις περισσότερες φορές βρίσκονται μέσα στο αεροπλάνο για 8 και πλέον ώρες ημερησίως. Αν θέλετε, λοιπόν, να τις/τους «καλοπιάσετε» ή απλώς να τις/ τους ευχαριστήσετε δεν έχετε παρά να τους προσφέρετε κάποιο από τα σνακ που έχετε μαζί σας. Σημειώστε, μάλιστα, ότι σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης σας θα σας φανούν σωτήρια για τις ώρες αναμονής σας.
Πηγή: http://www.greekguide.com/gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.