Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Αν πετάς με Lufthansa ξέρεις που είναι η βαλίτσα σου κάθε στιγμή


Η τεχνολογία στην υπηρεσία του επιβάτη με το baggage tracking.

Στα εγκαίνια της φετινής, 50ης τουριστικής έκθεσης ΙΤΒ 2016 στο Βερολίνο, η Lufthansa - η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία της Γερμανίας και μία από τις σημαντικότερες του κόσμου - παρουσίασε για άλλη μια χρονιά τα νέα της προϊόντα και καινοτομίες, με έμφαση στις τεχνολογικές υπηρεσίες.

Σε ένα εντυπωσιακό τριώροφο περίπτερο, διαμορφωμένο σαν καμπίνα αεροπλάνου, ο Jens Bischof (Executive Vice President Sales & Chief Commercial Officer) παρουσίασε την «καλύτερη Lufthansa που υπήρξε ποτέ», η οποία μάλιστα βγήκε αλώβητη και χωρίς απώλειες από τις συνεχείς απεργίες των συνδικάτων και τις ακυρώσεις πτήσεων.

Παρά την δύσκολη χρονιά, η Lufthansa επένδυσε 2 δισ. ευρώ και ανακαίνισε όλες τις καμπίνες σε όλα τα αεροσκάφη, ένα πρότζεκτ που ξεκίνησε το 2014 και ολοκληρώθηκε πρόσφατα.



Επίσης, εγκαινίασε πρόσφατα 4 νέα δρομολόγια προς τους εξωτικούς προορισμούς του Κανκούν, του Παναμά, του Ναϊρόμπι και του Μαυρίκιου και από τον Ιούλιο, θα φέρει «κοντά» στην Ευρώπη και το Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια.


Η τεχνολογία στην υπηρεσία του επιβάτη

Η Lufthansa διευρύνει τις τεχνολογικές της καινοτομίες προσφέροντας στους επιβάτες της
Internet on Board: Η πανίσχυρη υπηρεσία ευρυζωνικής σύνδεσης στο διαδίκτυο FlyNet θα επεκταθεί μέχρι το 2018 στις μικρές και μεσαίες πτήσεις (είναι ήδη διαθέσιμη κατά τη διάρκεια όλων των διηπειρωτικών πτήσεων).


Ηλεκτρονική Ετικέτα αποσκευών Rimowa: Η πρώτη ψηφιακή και πλήρως ολοκληρωμένη mobile λύση για τις αποσκευές. Οι επιβάτες της Lufthansa μπορούν να κάνουν check-in στις αποσκευές τους από το σπίτι τους ή εν κινήσει, μέσω του Lufthansa App.


Ίσως το πιο σημαντικό: Baggage tracking ή, αλλιώς, εντοπισμός της βαλίτσας σας. Οι επιβάτες, χρησιμοποιώντας το app της Lufthansa, θα μπορούν να παρακολουθούν κάθε στιγμή που βρίσκεται η αποσκευή τους και πόση ώρα θα κάνει για να βγει στον ιμάντα (αν αργεί, μπορούν να κάνουν μια βόλτα, να πιουν έναν καφέ ή να κάνουν τα ψώνια τους μέσα στο αεροδρόμιο χωρίς να περιμένουν ματαίως και ξεφυσώντας πάνω από τον ιμάντα).

Στην εξαιρετική περίπτωση που η βαλίτσα χαθεί, ο επιβάτης ενημερώνει άμεσα την εταιρία, πάλι μέσω της ειδικής εφαρμογής, χωρίς να χάνει χρόνο ψάχνοντας στα αεροδρόμια τα γραφεία απολεσθέντων και συμπληρώνοντας αιτήσεις, χαρτιά κτλ.


Ο Jens Bischof παρουσίασε την «καλύτερη Lufthansa» που υπήρξε πότε μέχρι σήμερα

Η Fraport θα κάνει τα περιφερειακά αεροδρόμια λειτουργικά

Ο Όμιλος της Lufthansa έχει το 9% της Fraport. Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να μην τον ρωτήσουμε τον... γκουρού Jens Bischof την γνώμη του. «Για να είναι ένα αεροδρόμιο ελκυστικό για τις εταιρίες, θα πρέπει να δουλεύει σαν καλοκουρδισμένο ρολόι. Η κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η Fraport, ως επαγγελματίες του χώρου, σίγουρα θα αναβαθμίσουν τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια και θα τα κάνουν πιο λειτουργικά, ώστε να προσελκύσουν στο μέλλον το ενδιαφέρον περισσοτέρων αεροπορικών εταιριών», μας απάντησε.

Όσο για την... εμπιστοσύνη της Lufthansa στην ελληνική αγορά, αποδεικνύεται με τα σταθερά δρομολόγια της εταιρίας αλλά και άλλα τρία νέα δρομολόγια που θα προστεθούν την θερινή περίοδο και μέσω των θυγατρικών της Eurowings και Air Brussels.

Αυτά είναι:

  • Εβδομαδιαία πτήση από Μόναχο προς Σαντορίνη και Κέρκυρα από τις 19 Ιουνίου 2016.
  • Η Brussels Airlines προσθέτει στο πρόγραμμα της δρομολόγια προς Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη.
  • Η Eurowings εντάσσει στο πρόγραμμά της το δρομολόγιο από Ντίσελντορφ στην Καβάλα ( από τις 30 Απριλίου) και από το Αμβούργο προς τη Ρόδο (από τις 17 Μαΐου έως τις 24 Οκτωβρίου κάθε Τρίτη).


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.