Αξιοποίηση και εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας.
Πρόσκληση για την υποβολή προτάσεων έργων επιμόρφωσης 35.300 εκπαιδευτικών έχει εκδώσει ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΚΤ προς το ΙΤΥΕ και τα Πανεπιστήμια. Όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο οι προτάσεις έργων έχουν ως αντικείμενο τα ακόλουθα:
· την επιμόρφωση 30.000 εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. (εισαγωγική επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., 36 διδακτικές ώρες),
· την επιμόρφωση 5.000 εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. (προχωρημένη επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., 42 διδακτικές ώρες και δράσεις «εφαρμογής στην τάξη»),
· την εκπαίδευση νέων επιμορφωτών, περίπου 300, που θα γίνει σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, με στόχο τον εμπλουτισμό του υφιστάμενου Μητρώου Επιμορφωτών Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. προκειμένου να καλυφθούν οι παρούσες απαιτήσεις, ιδίως αναφορικά με την προσέγγιση νέων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών και την πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη στην επιμόρφωση,
· την πιστοποίηση των παραπάνω εκπαιδευτικών στις αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες Τ.Π.Ε. Επιπρόσθετα, θα υλοποιηθούν διαδικασίες πιστοποίησης βασικών δεξιοτήτων και γνώσεων ΤΠΕ (Α’ επιπέδου ΤΠΕ), καθώς η πιστοποίηση αυτή αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ.
Για την υλοποίηση των πράξεων, θα αξιοποιηθούν ανθρώπινοι πόροι, υποδομές, συστήματα, καθώς και επιστημονικά εργαλεία που αναπτύχθηκαν στις προηγούμενες σχετικές Πράξεις [«Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική πράξη», Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 (πχ. Μητρώο Επιμορφωτών Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε., Μητρώο Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης, Μητρώο Κέντρων Πιστοποίησης, Πληροφοριακό Σύστημα Επιμόρφωσης – MIS, Σύστημα Πιστοποίησης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε., Βιβλιοθήκη Εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων Τ.Π.Ε. – ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, περιεχόμενο σπουδών και επιμορφωτικό υλικό)], ενώ θα είναι δυνατή η ανάπτυξη και εφαρμογή μεθοδολογιών και επιμορφωτικού υλικού για την υποστήριξη μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης.
Το συνολικό ποσό της συγχρηματοδοτούμενης δαπάνης φθάνει τα 15 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο όσον αφορά τους αριθμούς στόχους ανά κατηγορία Περιφερειών αυτοί αποτυπώνονται στον πίνακα που ακολουθεί:
Α.Π 6 | ||
Εκπαιδευτικοί που επιμορφώνονται στην αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία (συμμετοχές) | Λιγότερο Αναπτυγµένες Περιφέρειες: Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα | 21.059 |
Μετάβαση: Δυτική Μακεδονία, Στερεά Ελλάδα, Ιόνια Νησιά, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη | 5.698 | |
Περισσότερο αναπτυγµένες περιφέρειες: Αττική, Νότιο Αιγαίο | 5.547 | |
Α.Π 8 | ||
Εκπαιδευτικοί που επιμορφώνονται στην αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία (συμμετοχές) | Μετάβαση: Στερεά Ελλάδα | 2.260 |
Α.Π 9 | ||
Εκπαιδευτικοί που επιμορφώνονται στην αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία (συμμετοχές) | Περισσότερο αναπτυγµένες περιφέρειες: Νότιο Αιγαίο | 736 |
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.