Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Πτυχιούχοι μεν, εργαζόμενοι σε θέσεις με χαμηλά προσόντα δε


Η κυβέρνηση της Βρετανίας αδυνατεί να εξασφαλίσει θέσεις εργασίας υψηλής ειδίκευσης.

Το πτυχίο σε κορνίζα! Οι μισοί και πλέον απόφοιτοι βρετανικών πανεπιστημίων βρίσκονται σε θέσεις εργασίας που δεν απαιτούν πτυχίο ή προσόντα της ειδικότητάς τους, καθώς η κυβέρνηση αποτυγχάνει να δημιουργήσει επαρκή αριθμό θέσεων εργασίας υψηλής ειδίκευσης, αποκαλύπτει έκθεση η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα.

Το Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) ανέφερε σε έκθεσή του ότι η αναντιστοιχία μεταξύ του αριθμού των πτυχιούχων σχολών ανωτάτης εκπαίδευσης και των θέσεων εργασίας που απαιτούν τα προσόντα τους είναι μια από τις υψηλότερες στην Ευρώπη.

Η έκθεση αυτή τονίζει ότι καταγράφεται αύξηση στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες του ποσοστού των αποφοίτων σχολών ανωτάτης εκπαίδευσης οι οποίοι δεν είχαν απολύτως καμία άλλη επιλογή παρά να εργαστούν σε θέσεις χαμηλότερων προσόντων μεταξύ του 2004 και του 2010. Το ποσοστό αυτό στη Βρετανία για το 2010, το οποίο ανέρχεται στο 59%, ήταν υψηλότερο τη χρονιά αυτή μόνο σε δύο χώρες, στην Ελλάδα και στην Εσθονία.

«Η κυβέρνηση χρειάζεται να εξασφαλίσει πως οι σχεδιασμοί της όσον αφορά την παραγωγικότητα θα διέπονται από μια ιδιαίτερη έμφαση όσον αφορά τη δημιουργία θέσεων εργασίας υψηλών προσόντων και τη συνεργασία με τους εργοδότες», δήλωσε ο Πίτερ Τσιζ, ο συγγραφέας της μελέτης αυτής του Αναγνωρισμένου Ινστιτούτου Προσωπικού και Ανάπτυξης, στην εφημερίδα Guardian.

Ο Τσιζ τόνισε επιπλέον πως η βρετανική κυβέρνηση εκτιμά ότι το 45% των αποφοίτων σχολών ανωτάτης εκπαίδευσης στη χώρα δεν θα εξασφαλίσει μισθούς ικανούς να του επιτρέψουν να αποπληρώσει τα φοιτητικά δάνεια που είχε λάβει.

Το ποσοστό αποφοίτησης των σπουδαστών σχολών ανώτατης εκπαίδευσης στη Βρετανία είναι 54%, το δεύτερο υψηλότερο στην Ευρώπη πίσω μόνο από την Ισλανδία, κατά την έκθεση του CIPD.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.