Στόχος η αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής.
«Η σημερινή συγκυρία επιβάλλει σε όλους μας, υπεύθυνη στάση, συστηματικότητα και κυρίως αποτελεσματικότητα», δήλωσε η περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου, μετά τη συνάντηση που είχε με τους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων (ΣΕΤΕ, ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ) για την διαμόρφωση του «οδικού χάρτη συνεργασίας» για την ανάπτυξη στην Περιφέρεια.
«Το χρωστάμε στους χιλιάδες άνεργους και στους επίσης χιλιάδες χρεοκοπημένους επιχειρηματίες», προσέθεσε η κ. Δούρου, υπογραμμίζοντας πως «οφείλουμε να υλοποιήσουμε αυτόν τον Οδικό Χάρτη, που συμφωνήσαμε σήμερα, με όρους ισότητας, διαφάνειας και βελτίωσης της θέσης όλων μας, χωρίς διακρίσεις, αθέμιτους ανταγωνισμούς, αποκλεισμούς ή δημιουργία εντυπώσεων».
Στο πλαίσιο αυτό συμφωνήθηκε η άμεση υλοποίηση πιλοτικών δράσεων με αντικείμενο την «ανακάλυψη της επιχειρηματικότητας», δηλαδή τη συνεργασία επιχειρήσεων, ερευνητικών κέντρων και ακαδημαϊκών φορέων, ώστε να καθοριστούν οι πιο πολλά υποσχόμενες περιοχές εξειδίκευσης της Περιφέρειας Αττικής και να εντοπιστούν οι αδυναμίες που εμποδίζουν την καινοτομία. Ως παράδειγμα αναφέρθηκε η διερεύνηση -μέσα από σχετική μικρή ημερίδα όπου θα συμμετάσχουν ιδιώτες και ερευνητές- παραγωγής νέου προϊόντος που θα χρηματοδοτηθεί από το ΠΕΠ Αττικής και θα προέρχεται από ανακυκλώσιμα υλικά.
Επιπλέον, ενόψει της ασφυκτικής συγκυρίας, συμφωνήθηκε η διαμόρφωση στρατηγικού σχεδιασμού για την άμεση υλοποίηση συγκεκριμένων παρεμβάσεων για την ανάσχεση του αρνητικού επιχειρηματικού κλίματος και την αντιμετώπιση παροδικών δυσλειτουργιών της αγοράς. Ειδικότερα, υπήρξε δέσμευση για ανάληψη πρωτοβουλιών, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, για θέματα αρμοδιότητας της Περιφέρειας, αλλά και πρακτικών ζητημάτων που απασχολούν τους παραγωγικούς φορείς.
Επίσης αποφασίστηκε η υλοποίηση δράσεων στους ακόλουθους τομείς:
- Εξειδίκευση της Περιφερειακής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης του ΠΕΠ Αττικής, της προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020, στα πεδία: α) Δημιουργικής Οικονομίας, β) Γαλάζιας Οικονομίας, γ) Βιώσιμης Οικονομίας των Αναγκών.
- Προτυποποίηση του πλαισίου λειτουργίας και του παραγόμενου ελληνικού προϊόντος -δράσεις εκπαίδευσης (παροχή υπηρεσιών, προϊόντων, κ.α.).
- Προβολή του ελληνικού προϊόντος, με έμφαση στην τόνωση του τουριστικού προϊόντος και των εξαγωγικών επιχειρήσεων.
- Διαμόρφωση Δεικτών Μέτρησης Αγοράς Εργασίας για την παρακολούθηση κρίσιμων δεικτών ανάπτυξης.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.