Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Η διαδρομή των αυτόματων λεωφορείων στα Τρίκαλα


Πράσινο φως άναψε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Τρικκαίων στην τελευταία του συνεδρίαση, εγκρίνοντας κατά πλειοψηφία τη νέα διαδρομή του πιλοτικού Ευρωπαϊκού προγράμματος "CityMobil2", σύμφωνα με την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας e-Trikala Α.Ε.

Το έργο "CityMobil2" - Cities demonstrating cybernetic mobility αποσκοπεί, σύμφωνα με όσα δηλώνει στο ΑΜΠΕ, το στέλεχος της e-Trikala, Οδυσσέας Ράπτης, στην πιλοτική εφαρμογή διαδρομών με αυτόματα μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία 9-11 θέσεων), χωρίς οδηγό σε καθορισμένα δρομολόγια.

Τα Τρίκαλα διαγωνίστηκαν με άλλες 11 πόλεις ανά την Ευρώπη (μεταξύ των οποίων οι Βρυξέλλες, η Λωζάννη, το Μιλάνο κ.ά.) και κατάφεραν να προκριθούν στις 5 τελικές πόλεις (Oristano - Italy, Vantaa - Finland, Trikala - Greece, Sophia Antipolis - France, San Sebastian -Spain) οι οποίες πραγματοποίησαν δοκιμές στο χώρο τους με αυτόματα οχήματα.



Η εισήγηση που παρουσιάστηκε στο Δ.Σ. αφορούσε στην έγκριση της εν λόγω διαδρομής από το σύνολο του Δημοτικού Συμβουλίου, ώστε να επισημοποιηθεί η διαδρομή και να πραγματοποιηθούν οι πιλοτικές δοκιμές, παρέχοντας στην πόλη των Τρικάλων διεθνή καινοτόμο προβολή, καθόσον η Ελλάδα, η Περιφέρεια Θεσσαλίας και ο Δήμος Τρικκαίων, θα αποτελέσουν τον πρώτο παγκόσμιο πιλότο μεταφοράς κοινού με αυτοματοποιημένα οχήματα.

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος CityMobil2, η υπεύθυνη διεθνής συντονιστική και τεχνική ομάδα έχει επισκεφτεί την πόλη των Τρικάλων δύο φορές το τελευταίο δίμηνο.

Από τις εν λόγω επισκέψεις, τις εισηγήσεις των αρμόδιων Δημοτικών Διευθύνσεων της πόλης, των αρμόδιων τεχνοκρατικών φορέων του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, καθώς και τις προτροπές των τεχνικών εταίρων και κατασκευαστών αυτόματων οχημάτων, έχει προταθεί η βέλτιστη διαδρομή την οποία θα ακολουθήσουν τα αυτοματοποιημένα οχήματα χωρίς οδηγό στο κεντρικό οδικό δίκτυο των Τρικάλων.

Η διαδρομή καλύπτει τις παρακάτω οδούς:

Αφετηρία στον προαύλιο χώρο των παλαιών φυλακών Τρικάλων/Μουσείο Τσιτσάνη, πορεία επί της οδού Καλυψούς, δεξιά στην Τερτίππης, δεξιά στην Καρδίτσης, συνέχεια στην Καποδιστρίου, δεξιά στην Κοραή, δεξιά στην Αμαλίας (μετά τη γέφυρα), αριστερά στη Νέλσων, δεξιά στη Στρ. Σαράφη, δεξιά στη Διονυσίου, δεξιά στη Γαριβάλδη, αριστερά στην Όθωνος (μετά τη γέφυρα), πορεία ευθεία έως τον προαύλιο χώρο των παλαιών φυλακών Τρικάλων/Μουσείο Τσιτσάνη και τερματισμός της κυκλικής διαδρομής.

Η on demand διαδρομή θα δημιουργηθεί μετά τη λειτουργία της κυκλικής διαδρομής και μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Να σημειωθεί πως η διαδρομή θα ακολουθεί τις παραπάνω οδούς, ενώ εάν κριθεί απαραίτητο ενδέχεται να δημιουργηθούν πρόσθετες συνεκτικές παρακάμψεις επί των βασικών διαδρομών.

Η διαδρομή επιλέχθηκε με βάση τις απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού Προγράμματος και οδηγίες της Ε.Ε. που αφορούσαν σημεία ενδιαφέροντος και εξυπηρέτησης των πολιτών (τουριστικά αξιοθέατα, δημόσιες υπηρεσίες), και κυρίως την εξυπηρέτηση των μετακινήσεων των πολιτών.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.