Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Πλασματική καταγραφή των κενών για το μάθημα της Φυσικής


Οικονομική ζημιά 330.000 ευρώ για το 2014-15.
Μεσούσης της οικονομικής κρίσης και με συνεχιζόμενη την υποχρηματοδότηση στη Δημόσια Παιδεία, το υπουργείο Παιδείας συνεχίζει τα συντεχνιακά ρουσφέτια και προσλαμβάνει αναπληρωτές καθηγητές Φυσικής σε σχολεία, ενώ έχει ήδη μόνιμους υπηρετούντες Φυσικούς που προτιμά να τους βάζει να κάθονται. Όπως καταγγέλλει η Πανελλήνια Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Ειδικότητας Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι, αυτήν την στιγμή υφίσταται μια περίπτωση προστατευτικής αντιμετώπισης ομάδας εργαζομένων εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας που έχει ως συνέπεια την πρόκληση οικονομικής ζημίας κάθε έτος, με πλασματική καταγραφή κενών και άσκοπες προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών.

Συγκεκριμένα οι Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι ΠΕ 12.10, που έχουν διοριστεί με απαιτούμενα προσόντα διορισμού το πτυχίο Φυσικής και Μεταπτυχιακό τίτλο Ηλεκτρονικής Φυσικής, έχουν κοινή Α΄ ανάθεση το μάθημα της Φυσικής με τον κλάδο Φυσικοί ΠΕ 04.01 που έχουν διοριστεί με απαιτούμενο προσόν διορισμού το πτυχίο Φυσικής, χωρίς όμως να μπορούν να το διδάξουν με ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ διότι το ΥΠΟ.ΠΑΙΘ. με την υπ. Αριθμ 137843/Γ2/02-09-2014 Υ.Α. του Υφυπουργού Παιδείας, δίνει το διοικητικό άλλοθι στις εποπτευόμενες υπηρεσίες του μην εφαρμόζουν στα κενά Φυσικής ότι εφαρμόζεται και σε άλλους κλάδους που έχουν κοινές αναθέσεις, δηλαδή το μοίρασμα των κενών 50-50.

Έτσι κάθε χρόνο όταν «απαιτούνται» διορισμοί αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικότητας ΦΥΣΙΚΩΝ, αρκετές Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συνεχίζουν να κάνουν με τις πλάτες της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, άστοχη χρήση του ανθρωπίνου δυναμικού που καλούνται να διαχειριστούν, μη λαμβάνοντας υπόψιν τους υπηρετούντες Φυσικούς Ραδιοηλεκτρολόγους για κενά και αναθέσεις…. ΦΥΣΙΚΗΣ! Είναι τουλάχιστον ΠΑΡΑΛΟΓΟ να γίνεται ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΕ04.01 όταν υπάρχει ΦΥΣΙΚΟΣ ΠΕ12.10 ο οποίος έχει προσληφθεί με απαιτούμενο προσόν διορισμού πτυχίο Φυσικής και Μεταπτυχιακό τίτλο Φυσικής.

Μια γρήγορη ανάγνωση των αποφάσεων των Περιφερειακών Δ/ντων Εκπαίδευσης δείχνει ότι μεγάλος μέρος των εκπαιδευτικών που έχουν κοινές Α αναθέσεις με τους ΠΕ 12.10 σε μαθήματα όπως η Τεχνολογία Γυμνασίου και μαθήματα τομέα Ηλεκτρονικών των ΕΠΑΛ αντί να είναι στις σχολικές αίθουσες εκτελεί χρέη Γραμματειακής υποστήριξης, ενώ θα μπορούσαν οι ΠΕ 12.10 με σωστή κατανομή των κενών να καλύπτουν ανάγκες Φυσικής και οι συνάδελφοι που εκτελούν Γραμματειακή υποστήριξη να διδάσκουν μαθήματα όπως η Τεχνολογία ή μαθήματα του Τομέα Ηλεκτρονικών των ΕΠΑΛ!

Με βάση την περσινή σχολική χρονιά διατέθηκαν πιστώσεις 2.400.000 € (συντηρητικά εκτιμώμενο κόστος μισθοδοσίας) για την πρόσληψη πάνω από 300 καθηγητών ΠΕ 04.01, ταυτόχρονα ελέγξαμε και βρήκαμε ότι πάνω από 40 προσλήψεις θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί και να προληφθεί οικονομική ζημία σε βάρος του Δημοσίου τουλάχιστον 330.000€. Φέτος που θα φθάσει το κόστος;

Αλήθεια, τι πρέπει να κάνει κάποιος ή μια ομάδα πολιτών ή εργαζομένων, όταν η πολιτική ηγεσία δεν κάνει σωστά τη δουλειά της; Σίγουρα στην αρχή θα πρέπει να επιδιωχθεί μια επικοινωνία είτε με γραπτό λόγο ή προφορικό για να τεθούν οι θέσεις και ενστάσεις και να γίνει διάλογος. Τι γίνεται όμως, όταν στον διάλογο μπλέκουν τα συντεχνιακά και η λογική πηδά από το παράθυρο;

Αξιότιμε Α. υπουργέ κ. Κουράκη, ερωτάσθε

Σας έχει ενημερώσει η ομάδα συμβούλων/ συνεργατών σας πως μας έσυρε σε προσχηματικό διάλογο επί 2 ολόκληρους μήνες, ζητώντας μας μάλιστα να καταθέσουμε έγγραφες προτάσεις και επιπλέον μας ζητήθηκε και συναινέσαμε στην αναβολή της δικάσιμου της 23 Απριλίου 2015 στο Συμβούλιο της Επικρατείας, όπου εναγάγαμε τον Υπουργό Παιδείας για την παράνομη Υ.Α. περί αναιτιολόγητης διακριτικής μεταχείρισης του κλάδου μας, επειδή θεωρούσαν το αίτημα μας τόσο νόμιμο , ηθικό και λογικό που δεν είχε νόημα για αυτούς να ταλαιπωρηθούμε στα δικαστήρια;

Σας έχει ενημερώσει η ομάδα συμβούλων/ συνεργατών σας με τους οποίους έχουμε μιλήσει αλλά και οι Προϊστάμενοι στο Τμήμα Γ και Δ ότι συντρέχουν για το πρόσωπό σας πιθανά αδικήματα όπως της ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ αλλά και της ΑΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ σε βαθμό Κακουργήματος λόγω πρόκλησης βλάβης άνω των 150.000€ δια πλασματικής καταγραφής κενών και άσκοπης πρόσληψης αναπληρωτών καθηγητών; Για την πληρέστερη δε ενημέρωση σας, σας έχουμε αποστείλει αναλυτική εξώδικη διαμαρτυρία οπότε δεν υπάρχει πλέον στο τραπέζι το δεν γνώριζα.

Σας έχει ενημερώσει η ομάδα συμβούλων/ συνεργατών σας με ορθό και ολοκληρωμένο τρόπο για το σύνολο των έγγραφων καταγγελιών, αναφορών, εξωδίκων και υπομνημάτων που έχουμε κάνει από το 2013 και μετά ή προσπαθεί σε συνεργασία με Προϊσταμένους τμημάτων του Υ.ΠΟ.ΠΑΙΘ να καλύψει καιροσκοπικά τα προβλήματα κάτω από το χαλάκι;

Σας έχει ενημερώσει η ομάδα συμβούλων/ συνεργατών σας ότι συνεργάτης σας έφθασε στο σημείο να πει στο δικηγόρο μας που εκπροσωπεί διορισμένους καθηγητές με απαιτούμενα προσόντα διορισμού πτυχίο Φυσικής και Μεταπτυχιακό τίτλο από τμήμα Φυσικής όπως οι ΠΕ 12.10 ότι δεν είμαστε Φυσικοί!!! Προφανώς ο άνθρωπος έχει μείνει με την ιδέα ότι ένα μεταπτυχιακό από τμήμα Φυσικής ακυρώνει το βασικό πτυχίο στο οποίο εδράζεται και το οποίο για καλή μας τύχη είναι το πτυχίο Φυσικής.

ΕΜΕΙΣ πάντως σας ενημερώσαμε κ. Κουράκη, και δια της παρούσης και μέσω εξώδικης διαμαρτυρίας που κατατέθηκε στο γραφείο σας (2914/2015), όπως και στο γραφείο του κ. Μπαλτά ως έχων και την εποπτεία της εκτέλεσης του Προϋπολογισμού του Υπουργείου. Αξιότιμε Αν. Υπουργέ κ. Κουράκη είστε πλέον ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και κατά τον νόμο, τα όρια του οποίου θα εξαντλήσουμε.

Θέλουμε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, να εφαρμόζεται ο ίδιος νόμος σε όλους. Δεν μας ενδιαφέρει αν είναι καλός ή κακός ο νόμος μας ενδιαφέρει να εφαρμόζεται παντού με τον ίδιο τρόπο, αυτό που θέλουμε λέγεται Δ Ι Κ Α Ι Ο Σ Υ Ν Η.

Τί ακριβώς δεν μπορούν καταλάβουν οι συνεργάτες σας κ. Κουράκη; Ρωτήστε τους!

(Θα επανέλθουμε πολύ σύντομα με νέα στοιχεία μικροσυνδικαλισμού που κοστίζουν πολλά λεφτά στον Έλληνα φορολογούμενο).

Με Εκτίμηση, εκ μέρους της Συντονιστικής Επιτροπής, ο Συντονιστής της ΠΑ.Σ.Ε.Ε.Ε.ΦΥ.Ρ Ορφανάκης Στυλιανός.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.