Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Μετεγγραφέντες φοιτητές και εξεταστική Σεπτεμβρίου


Το θέμα έφθασε στη Βουλή.

Φοιτητές των οποίων η μετεγγραφή ολοκληρώθηκε στο Β εξάμηνο σπουδών δε μπορούν να εξεταστούν το Σεπτέμβριο στα μαθήματα του Α εξαμήνου του Τμήματος στο οποίο μετέφεραν τη θέση τους με αποτέλεσμα να παρατείνεται ο χρόνος των σπουδών τους.

Το θέμα έφθασε και στη Βουλή με πρωτοβουλία του Βουλευτή Πιερίας του ΣΥΡΙΖΑ Ζήση Ζάννα ο οποίος απηύθυνε σχετική ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας την οποία συνυπογράφουν αρκετοί βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος.

Όπως αναφέρεται στο κείμενο «ναι μεν υπάρχει πρόνοια στο νόμο ώστε οι μεταφερόμενοι φοιτητές να δύνανται να κάνουν χρήση των διατάξεων του άρθρου 35 του Ν. 4115/2013 (Α΄ 24) που δίνουν τη δυνατότητα στους φοιτητές που εισάγονται σε Τμήμα των Πανεπιστημίων ή Τ.Ε.Ι. ή στις Ανώτατες εκκλησιαστικές ακαδημίες να αναγνωρίσουν μαθήματα ,τα οποία έχουν διδαχθεί και εξεταστεί επιτυχώς στο Τμήμα προέλευσής τους, ωστόσο η αναγνώριση των μαθημάτων πραγματοποιείται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης ή του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου του Τμήματος, κατά περίπτωση».

Υπάρχουν λοιπόν, περιπτώσεις φοιτητών που μετέφεραν τη θέση εισαγωγής τους και δεν κατάφεραν να αναγνωρίσουν το σύνολο των μαθημάτων του Α΄ εξαμήνου από το τμήμα προέλευσης ενώ δεν τους δίνεται η δυνατότητα να εξεταστούν το Σεπτέμβριο στα μαθήματα του Α΄ εξαμήνου στο τμήμα όπου έχουν μεταφέρει τη θέση τους, παρά μόνο σε αυτά του Β΄ εξαμήνου.

Οι βουλευτές ζητούν να μάθουν από τον υπουργό Παιδείας σε ποια ρύθμιση προτίθεται να προχωρήσει ώστε οι μετεγγραφέντες φοιτητές να καταφέρουν να εξεταστούν στα μαθήματα του Α΄ εξαμήνου στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου στο Τμήμα όπου έχουν μεταφέρει τη θέση εισαγωγής καθώς και τις ενέργειες στις οποίες θα προχωρήσει ο αρμόδιος υπουργός ώστε οι μετεγγραφές να ολοκληρώνονται εγκαίρως και οι φοιτητές να μη χάνουν χρόνο στην ολοκλήρωση των σπουδών τους.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.