Κυριακή 12 Απριλίου 2015

Πώς ξεχωρίζει ένας καλός υπάλληλος


Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του.

Οι πολύ καλοί υπάλληλοι είναι αξιόπιστοι, μπορείς να βασιστείς πάνω τους, προνοητικοί, επιμελής, σπουδαίοι ηγέτες και ακόλουθοι.

Κάποιοι λίγοι όμως περνούν στο επόμενο επίπεδο. Είναι οι πραγματικά εξαιρετικοί υπάλληλοι, αυτοί που έχουν ικανότητες που κάνουν αίσθηση.

Οι εξαιρετικοί υπάλληλοι, λοιπόν, είναι διαφορετικοί και τους αρέσει. Και παρότι φαίνονται παράξενοι στους άλλους, κάνουν τη δουλειά πιο διασκεδαστική και μπορούν να μετατρέψουν μία αδιάφορη ομάδα σε ανθρώπους με γούστο και άποψη. Συνήθως, έχουν τις καλύτερες ιδέες.

Ωστόσο, ξέρουν πότε πρέπει να κάνουν πίσω. Ξέρουν πότε να παίξουν και πότε να σοβαρευτούν.

Δεν τους ενδιαφέρει η περιγραφή της θέσης. Όσο πιο μικρή είναι η εταιρεία τόσο πιο σημαντικό είναι οι υπάλληλοι να προσαρμόζονται εύκολα και ανεξάρτητα από τη θέση ή από το τι πρέπει να κάνουν, να κάνουν τη δουλειά. Όταν για παράδειγμα κινδυνεύει το σχέδιο ενός σημαντικού πελάτη, οι εξαιρετικοί υπάλληλοι ξέρουν, χωρίς να τους πεις, το πρόβλημα και κάνουν τη δουλειά που πρέπει να γίνει. Ακόμη και αν δεν είναι δική τους δουλειά.

Επίσης, επαινούν τους συναδέλφους τους δημόσια. Αναγνωρίζουν τη συμβολή των άλλων και τη βοήθειά τους.
Και παραπονιούνται ιδιωτικά. Άλλωστε, κάποια προβλήματα είναι καλύτερο να λύνονται πίσω από κλειστές πόρτες και όχι σε δημόσια θέα.

Οι εξαιρετικοί υπάλληλοι μιλούν όταν δεν το κάνουν οι άλλοι. Συνήθως, έχουν την αίσθηση του τι απασχολεί τους συναδέλφους και θέτουν τις σωστές ερωτήσεις στους προϊσταμένους.

Επίσης, τους αρέσει να αποδεικνύουν ότι κάποιος κάνει λάθος. Δεν πρέπει άλλωστε να ξεχνάμε ότι η πρόοδος έρχεται από την αμφισβήτηση.

Οι καλοί υπάλληλοι χρησιμοποιούν τις διαδικασίες για να κάνουν τη δουλειά τους, οι εξαιρετικοί υπάλληλοι χρησιμοποιούν επίσης τις διαδικασίες, τις οποίες όμως προσπαθούν ταυτόχρονα να βελτιώσουν.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.