Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Πήρε ΦΕΚ ο αριθμός των εισακτέων για το 2015


Περιλαμβάνεται και η κατανομή των θέσεων στην κατηγορία του 10% και των ΕΠΑΛ.

Δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεων οι θέσεις των εισακτέων ανά Τμήμα και Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και η κατανομή των θέσεων στην κατηγορία του 10%, στους υποψηφίους των ΕΠΑΛ Ομάδα Α, καθώς και των Εσπερινών Λυκείων.

Στο ΦΕΚ μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να δουν την κατανομή των θέσεων. Όσον αφορά τα τμήματα των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων το 20% των θέσεων δίνεται στους υποψηφίους των Ημερήσιων ΕΠΑΛ Ομάδας Α που εξετάζονται σε 4 μαθήματα . Επίσης το 1% δίνεται σε υποψηφίους της Ομάδας Α των Εσπερινών ΕΠΑΛ.

Όσον αφορά την κατηγορία του 10% για τα τμήματα των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων αναφέρεται στο ΦΕΚ ότι το 40% και συγκεκριμένα κατά 20/89 θα καλυφθεί από υποψηφίους οι οποίοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερησίων ΕΠΑΛ Ομάδα Α για τελευταία φορά το σχολικό έτος 2012-13 και κατά το υπόλοιπο από υποψηφίους κατόχους της Βεβαίωσης της παραπάνω παραγράφου μετά από συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις της Γ τάξης ημερησίων Γενικών Λυκείων ή ημερησίων ΕΠΑΛ (Ομάδα Β) το σχολικό έτος 2012-13

60% και συγκεκριμένα κατά 20/89 θα καλυφθεί από υποψηφίους οι οποίοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερησίων ΕΠΑΛ Ομάδα Α για τελευταία φορά το σχολικό έτος 2013-14 και κατά το υπόλοιπο από υποψηφίους κατόχους της Βεβαίωσης της παραπάνω παραγράφου μετά από συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις της Γ τάξης ημερησίων Γενικών Λυκείων ή ημερησίων ΕΠΑΛ (Ομάδα Β) το σχολικό έτος 2013-14.

Ο αριθμός των εισακτέων για το 2015 διαμορφώνεται στους 68.345. Με μείωση, όπως έχουμε γράφει για τα ΑΕΙ και μικρή αύξηση στα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα


Έτος
Σύνολο Εισακτέων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
ΤΕΙ
2014-15
70.305
46.735
23.570
2015-2016
68.345
44.200
24.145
Το ΦΕΚ με τον αριθμό των εισακτέων και την κατανομή των θέσεων


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.