Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Τα δύο τρίτα των πελατών των mobile dating apps είναι άντρες


Οι άντρες πιο συχνοί πελάτες των «ψηφιακών προξενητρών».

Οι εφαρμογές… γνωριμιών, οι λεγόμενες «dating apps» όπως το Tinder και το League, που βασίζονται στην τοποθεσία των χρηστών, έχουν μαζί πάνω από 91 εκατομμύρια χρήστες.

Και σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, σχεδόν τα δύο τρίτα των χρηστών των «ψηφιακών προξενητρών» είναι άντρες. Μάλιστα, ένας στους πέντε πληρώνει κατιτίς παραπάνω για να έχει πρόσβαση σε premium υπηρεσίες.

Η πλειοψηφία των χρηστών είναι ηλικίας από 16 έως 34 ετών, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 70% της συνολικής βάσης των χρηστών.

Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών GlobalWebIndex, που εδρεύει στο Λονδίνο και σύμφωνα με αυτή, το 6% των χρηστών του διαδικτύου στις μέρες μας χρησιμοποιεί κάποια dating app, όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα του Guardian.

«Αξίζει να σημειωθεί, ότι το ένα πέμπτο των χρηστών των εφαρμογών αυτών πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες… διαδικτυακών γνωριμιών» γράφουν οι συντάκτες της έκθεσης Jason Mander και Felim McGrath.

Την περασμένη χρονιά, μια παρόμοια έρευνα από την εταιρεία Pew Research Center είχε βρει, ότι οι άντρες είναι πιο ενεργοί χρήστες τέτοιου είδους εφαρμογών και ιστοσελίδων.

Ακόμη, το 13% των ανδρών στις ΗΠΑ είχε χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή/ιστοσελίδα γνωριμιών, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στις γυναίκες ήταν 9%.

Σύμφωνα με το Tinder, οι χρήστες συνδέονται με την εφαρμογή της εταιρείας κατά μέσο όρο για 11 λεπτά την ημέρα. Οι γυναίκες αφιερώνουν 8,5 λεπτά, ενώ οι άντρες 7,2.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει 40 εκατ. χρήστες, ακολουθώντας την κινεζική εφαρμογή γνωριμιών Momo, η οποία έχει 60 εκατ. ενεργούς χρήστες.

Η έκθεση GlobalWebIndex αναφέρει ότι οι location-based dating apps έχουν αρχίσει να γίνονται ιδιαίτερα δημοφιλείς σε χώρες όπως οι Φιλιππίνες, η Ταϊλάνδη, η Βραζιλία, το Μεξικό, η Ινδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Τουρκία και το Βιετνάμ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.