Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Με ποια κριτήρια καλύπτει τα κενά το Υπουργείο Παιδείας


Προτεραιότητα σε ειδικότητες που διδάσκουν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Η αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ κατά την αναζήτηση των λειτουργικών αναγκών από τους οικείους Διευθυντές Εκπαίδευσης μετά τον προσήκοντα έλεγχο των Περιφερειακών Διευθυντών, μερίμνησε ιδιαιτέρως για την καταγραφή και ακολούθως την κάλυψη των κενών ειδικοτήτων που αφορούσαν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Τα παραπάνω τονίζονται σε γραπτή απάντηση του υπουργού Παιδείας σε επιστολή του Συλλόγου Γεωλόγων για μεροληπτική στάση κατά της ειδικότητάς τους.

Επίσης, αναφέρεται ότι η διαχείριση/διάθεση του διδακτικού προσωπικού και ειδικότερα η τοποθέτηση του σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες επαφίεται στην αρμοδιότητα των οικείων Δ/νσεων Εκπ/σης, τα αρμόδια όργανα των οποίων, οφείλουν κατά τη διαδικασία τοποθέτησης να λαμβάνουν υπόψη το σύνολο των υφιστάμενων σχετικών ελλείψεων αρμοδιότητάς τους και προφανώς σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης του συνόλου αυτών να αξιολογούν την αναγκαιότητα πλήρωσης του καθενός.

Να σημειώσουμε ότι ο Σύλλογος Ελλήνων Γεωλόγων με επιστολή τους στις 8/10 παρέθετε αριθμητικά δεδομένα σύμφωνα με τα οποία για 102 κενά είχαν προσληφθεί μόνο 6 Γεωλόγοι.

Στην επιστολή που κατατέθηκε ως αναφορά από το Βουλευτή κ. Αλεξόπουλο μεταξύ των άλλων γινόταν λόγος και για τις ατελέσφορες προσπάθειες του Συλλόγου για επικοινωνία με τον υπουργό Παιδείας προκειμένου να διατυπωθούν οι θέσεις και να ακούσει ο Σύλλογος την αιτιολόγηση για την ακατανόητη και μεροληπτική στάση κατά των Γεωλόγων.

Ο Σύλλογος των Γεωλόγων καταγγέλλει την περιφρονητική και αλαζονική στάση του Υπουργείου Παιδείας που τη χαρακτηρίζει ως απαράδεκτη.

Στα όσα αναφέρει ο Σύλλογος δόθηκε γραπτή απάντηση, που εκτός από τα όσα αναφέρθηκαν, γίνεται απαρίθμηση των προσλήψεων στην εν λόγω ειδικότητα και παρατίθεται η νομοθεσία που προβλέπει τα μαθήματα που μπορούν να διδάξουν οι Γεωλόγοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.