Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Τι πρέπει να ξέρετε για το online dating


Τι δείχνουν οι έρευνες για το ηλεκτρονικό άρμα του έρωτα.

Με ολοένα και περισσότερους να βασίζουν την ερωτική τους ζωή σε γνωριμίες που γίνονται στο ίντερνετ, ώρα να δούμε αν και κατά πόσο στεριώνουν αυτοί οι δεσμοί, καθώς και άλλες περιπέτειες που σέρνονται ξοπίσω από τα ηλεκτρονικά ραντεβού.

Το online dating έχει πια τεθεί για τα καλά στο στόχαστρο της ερευνητικής επιστήμης και μια σειρά από μελέτες έχουν βαλθεί να αποκρυπτογραφήσουν το μέχρι πρότινος ομιχλώδες τοπίο.

Τα αποτελέσματα είναι άλλες φορές αναμενόμενα και άλλοτε εντελώς αναπάντεχα!

Για να περάσουμε λοιπόν γρήγορα-γρήγορα στις αποκαλύψεις…

Το 81% των ανθρώπων ψεύδονται για την ηλικία, το βάρος, το ύψος και γενικότερα για όλο το προφίλ τους!

Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin-Madison ζύγισε και μέτρησε πράγματι μια σειρά από χρήστες ιστοσελίδων online dating, διασταυρώνοντας περαιτέρω τα ηλικιακά και άλλα στοιχεία τους, συγκρίνοντάς τα κατόπιν με τα διαδικτυακά προφίλ τους. Οι κυρίες τείνουν λοιπόν να υποβαθμίζουν τα κιλά τους, «κλέβοντας» κατά μέσο όρο 5 κιλά, κάτι που κάνουν και οι κύριοι, αν και εδώ η υποεκτίμηση του βάρους κυμαίνεται στα 2 κιλά. Οι άντρες βέβαια έχουν θέμα με το ύψος τους, αυξάνοντας τους πόντους άρδην. Τα μικρότερα ψεύδη έχουν να κάνουν με την ηλικία…



Οι χρήστες που έχουν τη λέξη «αγάπη» στο προφίλ τους είναι πιθανότερο να τη βρουν

Η ιστοσελίδα γνωριμιών PlentyofFish έκανε την εν λόγω έρευνα, με τα στατιστικά να αφορούν και στα 1,2 εκατομμύρια των χρηστών της. Τι βρήκε; Ότι τα προφίλ που περιλαμβάνουν τη λέξη «αγάπη» έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν στον σκοπό τους, την ίδια ώρα που οι άντρες μπορούν να επωφεληθούν σαφώς αν έχουν λέξεις όπως «καρδιά», «παιδιά», «γάμος», «σχέση» και «ρομαντικός» στις σελίδες τους…

Οι άντρες σπαταλούν κατά 50% λιγότερο χρόνο στην ανάγνωση των προφίλ από τις γυναίκες

Το 2012, η ερευνητική εταιρία AnswerLab χρησιμοποίησε τεχνολογίες καταγραφής της κίνησης των οφθαλμών (Tobii X1 Light Eye Tracker) για να βγάλει το προφίλ της ηλεκτρονικής γνωριμίας μέσα από ιστοσελίδες όπως οι Match.com και eHarmony.com. Οι γυναίκες λοιπόν διαβάζουν περισσότερο (κατά 50%) τις πληροφορίες των προσωπικών σελίδων των χρηστών, την ίδια ώρα που οι άντρες χαζεύουν τις φωτογραφίες κατά 65% περισσότερο χρόνο.



Η φυλή και η τάξη παραμένουν οι σημαντικότεροι παράγοντες της ηλεκτρονικής γνωριμίας

Η ιστοσελίδα BuzzFeed έκανε ένα πείραμα: μια συντάκτριά της έφτιαξε ένα πλαστό προφίλ στην εφαρμογή γνωριμιών Tinder χρησιμοποιώντας εικόνες από τράπεζα φωτογραφιών. Όταν δήλωνε μέλος της εργατικής τάξης, συγκέντρωνε αποδοχή στο 13% των αρσενικών χρηστών που περιεργάζονταν τη σελίδα της, ποσοστό που εκτοξευόταν στο 36-39% όταν η τάξη μετατρεπόταν σε μεσοαστική. Ταυτοχρόνως, οι μιγάδες έχουν μεγαλύτερη πέραση από τα μέλη των στάνταρ φυλών, κάτι που επιβεβαίωσε και ο συνιδρυτής της ιστοσελίδας OkCupid, Christian Rudder…

Οι αλγόριθμοι γνωριμίας δεν μπορούν να προβλέψουν αν και πότε ταιριάζουν δυο άνθρωποι

Ομάδα αμερικανών καθηγητών ψυχολογίας συνεργάστηκαν σε μια έρευνα για τα ψεγάδια του online dating, η οποία δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Psychological Science in the Public Interest» το 2012. Οι ιστοσελίδες γνωριμιών δεν μοιράστηκαν βέβαια με τους επιστήμονες τους αλγόριθμους που κάνουν το ταίριασμα των ζευγαριών, οι καθηγητές βρήκαν ωστόσο ότι τα προγράμματα αποτυγχάνουν στην πρόβλεψη του μέλλοντος μιας ενδεχόμενης σχέσης βασιζόμενα στα παραπλήσια ενδιαφέροντα και την προσωπικότητά τους. Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σαφώς πιο περίπλοκος από όσο μπορούν οι αλγόριθμοι να διαβάσουν…



Το 1/3 των χρηστών δεν βγαίνουν ποτέ ραντεβού με ανθρώπους που γνωρίζουν στο ίντερνετ

Το αναπάντεχο δεδομένο προέρχεται από έρευνα που διεξήγαγε στα τέλη του 2013 το Pew Research Center. Ακόμα πιο αναπάντεχα, το ποσοστό έχει μάλιστα πέσει τελευταία, καθώς το 2005 περισσότεροι από τους μισούς ηλεκτρονικούς εραστές αρνούνταν να βγουν φυσικό ραντεβού με το αντικείμενο του πόθου τους…

Οι γυναίκες που δεν πίνουν δέχονται 24% λιγότερα μηνύματα από όσες εμπιστεύονται το αλκοόλ

Η ιστοσελίδα PlentyOfFish συνέταξε τα «πιο ποθητά προφίλ του 2014» βασιζόμενη στις προτιμήσεις των ετεροφυλόφιλων χρηστών της σε σχέση με το άλλο φύλο. Η ιστοσελίδα ισχυρίστηκε ότι το ιδανικό προφίλ της γυναίκας είναι να είναι καθολική, να έχει σκύλο, να κερδίζει περισσότερα από 25.000 δολάρια τον χρόνο και να μην είναι ιδιαίτερα σπουδαγμένη (άντε μέχρι πτυχίο). Όσο για το κατάλληλο αντρικό προφίλ, πρέπει να είναι χριστιανός, μελαχρινός, να βγάζει πολλά και να είναι πολυσπουδαγμένος, ακόμα και διδάκτορας…



Τα ζευγάρια που γνωρίζονται στο ίντερνετ είναι πιο πιθανό να χωρίσουν

Ερευνητές του περίφημου Πανεπιστημίου Stanford ρώτησαν περισσότερους από 4.000 ανθρώπους και βρήκαν ότι οι χωρισμοί έχουν σαφώς μεγαλύτερες πιθανότητες να συμβούν μεταξύ ζευγαριών που γνωρίστηκαν online. Το φαινόμενο ισχύει τόσο για ανύπαντρα όσο και παντρεμένα ζευγάρια, κάτι που κάνει τους επιστήμονες να ισχυρίζονται ότι τα εν λόγω ειδύλλια δεν στεριώνουν…

Το online dating είναι σαφώς οικονομικότερο!

Ερευνητές του ConvergEx Group κάθισαν και υπολόγισαν το οικονομικό του πράγματος: τα ζευγάρια που γνωρίζονται στο διαδίκτυο τείνουν να παντρεύονται έπειτα από 18,5 μήνες, την ίδια ώρα που όσα γνωρίζονται με παραδοσιακό και offline τρόπο καταλήγουν σε γάμο έπειτα από 42 μήνες (κατά μέσο όρο πάντα). Οι μελετητές υπολόγισαν κάπου 130 δολάρια την εβδομάδα που ξοδεύονται σε ραντεβού και κοινές εξόδους, συνολικά 23.660 δολάρια στην offline γνωριμία έναντι 12.803 δολάρια online. Αν το ζευγάρι μοιράζεται μάλιστα τα έξοδα, τότε το να γνωριστούν στο ίντερνετ θα εξοικονομήσει στον καθέναν κάπου 6.400 δολάρια (περισσότερα από 5.000 ευρώ δηλαδή) πριν τον γάμο! Κάτι είναι κι αυτό…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.