Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στα ΕΠΑΛ


Σε ποια μαθήματα και τάξεις θα παρέχεται.

Εκδόθηκε το τεχνικό δελτίο της Πράξης «Οργάνωση και Λειτουργία Κέντρων Πρόσθετης ∆ιδακτικής Στήριξης στα Επαγγελµατικά Λύκεια».

Όπως έχει αποκαλύψει το newsbeast.gr για το εν λόγω πρόγραμμα θα γίνουν 500 περίπου προσλήψεις αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου σε 8 Περιφέρειες της χώρας. Το συνολικό κόστος του προγράμματος είναι 2.630.000 ευρώ.

Όπως προκύπτει και από το τεχνικό δελτίο αυτές είναι οι εξής:

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
ΗΠΕΙΡΟΣ
ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
∆ΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑ∆Α
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΚΡΗΤΗ

Τάξεις και μαθήματα

Η Πρόσθετη ∆ιδακτική Στήριξη στα Επαγγελµατικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) θα παρέχεται στα µαθήµατα Γλωσσική ∆ιδασκαλία και Μαθηµατικά όλων των τάξεων καθώς και στα µαθήµατα ειδικότητας. Η οργάνωση και λειτουργία των προγραµµάτων Πρόσθετης ∆ιδακτικής Στήριξης καθορίζονται βάσει Υπουργικής Απόφασης του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Περισσότερες πληροφορίες στα άρθρα του newsbeast.gr.

500 προσλήψεις στην ΠΔΣ

Πού θα γίνουν προσλήψεις στην ΠΔΣ
Στόχος του προγράμματος

Η οργάνωση του προγράµµατος της Πρόσθετης ∆ιδακτικής Στήριξης (Π.∆.Σ.) στα Επαγγελµατικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) αποτελεί παρέµβαση που απορρέει από τις προτεραιότητες της αναπτυξιακής πολιτικής του Υ.ΠΑΙ.Θ. περί αναβάθµισης της ποιότητας της επαγγελµατικής εκπαίδευσης και µείωση των ποσοστών πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

Συνεπώς, σκοπός του προγράµµατος της Πρόσθετης ∆ιδακτικής Στήριξης (Π.∆.Σ.) στα Επαγγελµατικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) είναι η µείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και η βελτίωση της απόδοσης των µαθητών µε απώτερο στόχο να αυξήσουν τις πιθανότητες πρόσβασής τους στην ανώτατη εκπαίδευση.

Με τη λειτουργία της Π.∆.Σ. δηµιουργούνται συνθήκες πρόληψης και θεραπείας του κοινωνικού αποκλεισµού και αναβάθµιση της ποιότητας της επαγγελµατικής εκπαίδευσης.

Η προκηρυσσόµενη Πράξη αφορά στην παρακολούθηση αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράµµατος διδασκαλίας από οµάδες µαθητών των Επαγγελµατικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) που έχουν κενά ή προβλήµατα µάθησης κατά το σχολικό έτος 2014-2015 σε σχολικές µονάδες των οκτώ Περιφερειών Σύγκλισης του 1ου Άξονα Προτεραιότητας του Ε.Π.


«Εκπαίδευση και ∆ια Βίου Μάθηση» και σκοπεύει:

• στη διδακτική και παιδαγωγική ενίσχυση των αδύνατων µαθητών προκειµένου να είναι σε θέση χωρίς επιπλέον δαπάνες σε συµπληρωµατικά εξωσχολικά µαθήµατα να αυξήσουν τις πιθανότητες πρόσβασής τους στην ανώτατη εκπαίδευση

• στη µείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, η οποία παρουσιάζει τα υψηλότερα ποσοστά στην επαγγελµατική εκπαίδευση

• στη βελτίωση της απόδοσης των µαθητών,

• στην ενίσχυση της πρόσβασης και συµµετοχής όλων στο εκπαιδευτικό σύστηµα,

• στη βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσµατικότητας του εκπαιδευτικού συστήµατος.

Δείτε το έγγραφο εδώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.