Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Γιατί είναι σημαντικά τα συχνά διαλείμματα από τη δουλειά


Πρέπει να σταματάτε για λίγο κάθε μία ώρα.

Αν το αφεντικό σας σάς ρίχνει «καρφωτές» ματιές κάθε φορά που σας βλέπει να σηκώνεστε από την καρέκλα, για να κάνετε ένα διάλειμμα... σταθείτε στο... ύψος σας και ενημερώστε τον ότι... το κάνετε για το καλό της εταιρείας.

Κι αν σας κοιτάξει στραβά, πείτε του ότι... «το λέει και η επιστήμη!».

Η «μαγική» αναλογία εργασίας-ξεκούρασης

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας inc.com, ο επιχειρηματικός όμιλος Draugiem Group διεξήγαγε πρόσφατα ένα πείραμα -χρησιμοποιώντας την εφαρμογή παρακολούθησης χρόνου DeskTime - για να διαπιστώσει ποιες συνήθειες ή πρακτικές επηρέαζαν την απόδοση των πιο παραγωγικών του υπαλλήλων.

Οι ιθύνοντες της εταιρείας ανακάλυψαν, ότι το μυστικό αύξησης της παραγωγικότητας των καλύτερων στελεχών δεν έγκειτο σε κάτι που έκαναν, αλλά σε κάτι που... δεν έκαναν!

Για να το θέσουμε πιο απλά... οι πιο παραγωγικοί υπάλληλοι... δεν δούλευαν όλη την ώρα!

Διαπίστωσαν με άλλα λόγια, ότι τα συχνά διαλείμματα ήταν η «μυστική συνταγή» της εντυπωσιακής απόδοσής τους!

Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνά τους, η ιδανική αναλογία εργασίας-ξεκούρασης ήταν 52 λεπτά αφοσιωμένης εργασίας, ακολουθούμενα από 17 λεπτά «ανάρρωσης».

Φαίνεται, λοιπόν, ότι το μυστικό της υψηλής παραγωγικότητας στη διάρκεια μιας ημέρας, δεν είναι να δουλεύει κανείς περισσότερο, αλλά να εργάζεται «έξυπνα»: δηλαδή να κάνει συχνά διαλείμματα.

Η σημασία της ξεκούρασης

Δεν είναι λίγες οι εταιρείες του εξωτερικού (π.χ. Google), που επενδύουν πολλά στη σωστή διαρρύθμιση και διακόσμηση του εργασιακού περιβάλλοντος που προσφέρουν στους υπαλλήλους τους, για να βελτιώσουν την απόδοσή τους.

Τέλος, πληθώρα επιστημόνων και ειδικών έχουν καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα/συμβουλή: η εντατική εργασία «πασπαλισμένη» με συχνά διαλείμματα αυξάνει την παραγωγικότητα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.